Újabb karbis kérdés.
A felújíto készletben van a két alakos gumi a tűszelep megvan,a nagy O gyűrű a tűszelep fölé megy,a kisebbik a pilot csavar al a 3.-at nem találom hova menne?
Srácok gyári szokás leheletnyit megküldeni tömítőpasztával a karburátor úszóház tömítését F3-ason és a pilot csavar alatti picike tömítés valójában lapos karika vagy egy O gyűrű ami az évek során ellaposodott?
Kedden lezúztam a 2001-es CBR600 F4i motoromat, vasárnap indulnánk túrára, szállások foglalva. Már csak első lámpa kellene, de nem találok sehol. THX, ha van valakinek ötlete!
Két teljesen más konstrukció kár ilyeneken gondolkodni mindegyiknek a manuálban le van írva mennyi kell bele azt a mennyiséget bele kell tölteni oszt kész
nagyon olcsó az biztos csak nekem sajnos azonnal kellett mert kedden megyek ausztriába ...amúgy télen én is szeretnék teló és kormány felújítást úgyhogy elrakom az oldalt a kedvencek közé :)
szia kivettem a csapágyakat és ugyanolyan méretűt raktam vissza
20x47x14 es volt benne ennek megfelel a koyo 6204c3 szóval megúsztam 4000 ből szimeringgel együtt :)
Feszültségszabályzó generátor a a gyenge pont,meg talán a vezerműlánc .5 éve használom ez idáig feszültség szabályzó volt a legnagyobb gondom vele,most karbifelújítás és vezérmű lánc csere lesz.
sziasztok most vettem Honda cbr 600 f2 erdeklődnék nektek erről tipusrol mi tapasztalat vélemény esetleg van e valami Honda betegség ? eddig fzr 600 nyomultam :-) előre is köszi
A felújíto készletben van a két alakos gumi a tűszelep megvan,a nagy O gyűrű a tűszelep fölé megy,a kisebbik a pilot csavar al a 3.-at nem találom hova menne?
akkor a tömítést cserélnem kell picit pasztáhatom,a csavarnál meg szétlapult annyira hogy azt is.
Ha beérkezik a felújító készlet.
Kedden lezúztam a 2001-es CBR600 F4i motoromat, vasárnap indulnánk túrára, szállások foglalva. Már csak első lámpa kellene, de nem találok sehol. THX, ha van valakinek ötlete!
20x47x14 es volt benne ennek megfelel a koyo 6204c3 szóval megúsztam 4000 ből szimeringgel együtt :)