Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

7-8 bar az karcsú,nekem 11,5 bar
Sziasztok! Olyan törtènt a minap, hogy 600 F2 esemmel, tötymörgős hosszú kocsisor előzèsbe kezdtem egy egyenes szakaszon . csumára húztam, majd olyan 210nèl mint amiből elfogyott az erő, vissza lassúlt 150-re s csak horkol. Mintha nem lenne benne erő. Üresen pörög, rendesen.
Kompresszió 7-8bar de az óra ès a hengerfej között kb 15-20cm-es FESTO 8mm-es cső van ami kissè rugalmas . Gondolom , nem 100%-os a mèrèsem. Valakinek ilyesféle tapasztalata?
Ha te mondod.
Nézd meg rendesen csak az első kép olyan mint a lentebbi fényképen, no de ezen nem veszünk össze. :) A lényeg, hogy most már jó.
A redbull szárnyakat ad.
Lassan pörgök fel üzemi fordulatszámra
Az a gyanum a sajátom átnézése után hogy teljesen jól megy minden képen.
Csak a harmadik képen a kuplungbovden nem úgy van ahogy az elsőn.
Nem az a kérdéses hogy elfér mert el fog,a pr2 160-as 1,5-2 centi van a lengőkar meg a lánc oldalon is így minimum félcenti van mindkét oldalon.A problem az hogy a 4,5-es felni behúzza a gumi peremét és ha ledöntöd akkor beesik és ez idegesít.
Ez valakit zavar valakit nem.

A manualban meg a 25-27 oldalon környékén van egy halom rajz hogy melyik kábel,cső,vezeték merre megy rendesen levezetve.
bocsi, lemaradt: 99-es f4-ről van szó.
sziasztok! újabban hallok egy ilyen kattogó, de érces hangot a motor felől, ráadásul elég ütemtelenül, mikor alapjáraton jár. érdekes, hogy hidegen, indításkor nem hallom csak ha már valamennyire bemelegedett, de ha teljesen üzemmeleg, és megyek vele egy 10-20 kmet, utána ha hazaérek szintén nem hallom. jellemzően akkor hallatszik ha mentem, leállítom, áll egy 10-20 percet, majd újra beindítom.
volt szelepellenőrzés, értékeken belül voltak, karbiszinkron stb most tavasszal. az olajcserét magam csináltam, és érdekes, de azóta füleltem fel rá, hogy kicseréltem az olajat, bár meglepne, ha lenne köze hozzá. vagy esetleg volt már ilyen valakinél, hogy olajcsere után máshogy szólt? motul 5100at váltotta repsol moto sport. kuplung behúz-kienged, de nem befolyásolja, úgyan úgy adja azt a hangot.
egy képet dobjál már hogy áll rajta és hogy fér er
A gyári is ugyanez. :) csak azt rugó tekeri. :) Teljesen felesleges cserélni, esetleg rásegítesz a rugónak. Kiveszed a csavart belenyúlsz egy csavarhúzóval balra tekersz egy kicsit. A szervíz könyvben van rajz a rúgó feszítő lemezkéról.
Nekem 180-as van rajta, szépen elfér.
A szervíz manuálból nem láttam ki semmit, viszont ahogy a képen van úgy jó lett. Most már azt csinálja amit akarok.
Az a baj hogy ha ujjat kell venni csak ez van de én nem tudom ami gyárilag benne van azt vissza lehet állítani alap állásra mert ha nem akkor marad ez a megoldás jó pénzért :P Amúgy se neked kell feszíteni hanem a szerelőnek és az automatához hozzá se kell nyúlni :D
én ezeknek a mechanikus feszítőknek nem vagyok híve,ha túl feszíted hamarabb nyúlik a lánc.
Ez való a miénkhez :)
Ma hívtam fel a hondát mondtak egy cikszámot is 14550-MN4-023 de nincs sehol se már nem lehet venni gyárit.Még msot keresgélek helyeket ahol van esetleg :)
Ahogy méricskéltem irtó necces a 180-as egy F2-n.4,5-es a felni.Persze felmegy de gáz nagyon,valszeg ez volt olcsón.
Sport teleszkóp? 180-as hátsó kerék? Nem a gumi 180-as?
Sziasztok!
Eladó
Honda CBR 600 99-00 PC 35
Slip-on összekötő cső.
Katalizátor nélküli.
Irányár 15e
Inyektorosba én nem tenném,hallottam rosszat is erről.Az inyektorfej idővel KO lett mert nem birat a tömítése.
Zoli Spurit szoktak injentorosba is tenni v. csak karbisba, vagy ez független mindentől és bármibe lehet tenni?
10:16-kor korán