Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezt le is koppintom. :)
Hátsót most csináltam. Első tervben van de ez jobb.
Na, dehogy mutassak olcsóbbat is. Nézzetek szét itt . Én végül is innen vásároltam emelőt.

http://www.motorgumizala.hu/

Érdekesség . Motoremelő állvány .

http://youtu.be/B8dwBc878Y0

Kár , hogy ilyen drága!
Na , ugye hogy igazam van .
Köszönöm a válaszokat!
De a 2007-esben 20x45 van és valóban nem szabvány méret
Visszaszívtam a 2007-esben tényleg kisebb külső átmérőjű van a zsivány ferde szeműek, hogy meg kelljen venni a gyárit mivel csapágyba nincs ilyen méret
Hát akárhogyan nézem az F4I-ben is 6204-es csapágy van
Hát nem tudom nekem csak az F4 ütötte meg a szemem de most nèzem 2007-es akkor az már F4I kisebb lenne benn a tengely mint az elődjèben nem tudom majd utánna nèzek
Akkor az nem is 20x 45 hanem 20x47.
Na ne tessék már szédíteni mi az hogy hasonlít rá az nem csak hasonlít rá hanem pontosan 6204-es én is cseréltem már koyo 6204 2RS csapágyat raktam bele
Mellesleg még a szervizkönyvbe is 6204-es csapágy van
A csapágy az sajna nem szabvány méret. A 6204 hasonlít rá . De , mégsem jó.
Benzinpumpa a baja szerintem.
Megy mind a 4 henger? Benzinpumpára tippelek szerintem az a baja
Vagy kiszerelés és elviszed egy csaopagyboltba és adnak csapágyak,szimeringet,nekem ez utóbbi 500 forint/db volt.
nagyon....
Ha 3500 km után enyhe szakaszos nyúlást érzek a láncomban, az mennyire gáz? (DID VX2)
Vagy , esetleg próbáld meg itt.: http://motopartsshop.hu/?oldal...

Üdv.
Szia . Egy hónappal ezelőtt cseréltem csapágyat , szimeringet .
Csapágy.: 20 X 45 X 12 cikkszám.: 91052-MBW-E11 kb.: 12.000ft / db
Szimering.: 28 X 47,2 X 7 cikkszám.: 91252-MC4-013 kb.: 4.000ft/db
Sziasztok!

Valaki megtudná mondani hogy egy 2007-es CBR f4-be mekkora az első kerékcsapágy és porvédő szimering mérete?
A választ előre is köszönöm.
A mérés menete:

A mérést üzemmeleg motoron hajtjuk végre a következő sorrendben.

- Minden hengerből kivesszük a gyújtógyertyát illetve a porlasztócsúcsot.

- Otto motornál teljesen kinyitjuk a fojtószelepet (benyomjuk a gázpedált teljesen).

- A kompressziómérőt a gyújtógyertya illetve a porlasztócsúcs furatába szorítjuk avagy csavarjuk.

- Indítómotorral körbeforgatjuk a motort, mindaddig, míg az írótű már nem mozdul tovább.

- A visszacsapó szelepet közzel lenyomjuk, így nullázzuk a műszert (nyomástalanítunk).

- A papírt léptetjük, majd a mérést megismételjük a következő hengernél.
Találkozunk