Mondok jobbat,97-es F3.a sok allas miat. Berohadt feknyergek lecserelve egy 2009-es street triple nyergeire,csont nelkul felmegy minden passzol,a berohadt nyergekbol a beteteket atteve is minden passzol,egy bibi volt csak a cbr-en levo nyergek dugattxui kisebb atmerojuek es laposabbak ezert teljesen betolva sikban vannak a nyergek szintjevel,a street-e vagy 2-3 mm kial, igy ugyan alakra meretre egyforma betetek kellenek csak epp paronkent asszem 6 mm-el vekonyabb a koporeteg,pont nem fertek el a tarcsak a ket betet kozt,megoldottam.
De érdemes 2-3 évente szétszedni a nyergeket is és kipucolni nem elég csak a tartályban lecserélni sajátomat szétszedve a nyereg is tele volt belekocsonyásodott cuccal no meg a sokszor koszosan visszanyomott dugattyú mert ugye a helyén nem lehet tökéletesen megpucolni egy idő után megszorul a kosztól meg a fékportól
Ki ne vedd a légtelenítőt mert akkor lelevegősödik azt lehet légteleníteni ha nincs agyig öntve a tartály na persze meg berohadva a nyereg akkor simán vissza lehet nyomni de ha régen volt cserélve az olaj akkor meg úgyis cserés az is
Akkor az valószínű gyári mert nissin van enyémen is csak azért írtam mert jártam már úgy hogy évjárat szerint rendeltem ismerős motorjához betétet aztán hátsó jó lett első meg nem mint kiderült törött volt a motor és pont váltás előtti motor elejével építették újjá minden lyuk passzolt a féknyergen a régit az újjal lehetett cserélni csak épp a betét nem olyan kellett a régebbi nyeregbe mint az újabba
1-4 dugattyú és a 2-3 együtt jár tehát mikor az egyik pár lefelé mozog a másik kettő fölfelé, ezért a trérfogat nem változik. :) De azért csak a gyűrűk mellett mehetett fel. Máshol nem tud.
Passz a motor az olajbeöntő kupakig lett öntve vízzel majd kb 15-20 másodpercet járt is utána bökött le mint a cövek valahogy belejutott mert tele volt az összes henger (talán alulról a gyűrűk mellett ment fel mikor lefelé ment a dugó mivel az egész blokk színig volt valaminek engedni kellett) először mikor próbáltuk indítani az önindító át se bírta forgatni a motort majd a gyertyákat kiszedve vált világossá gáz van le lett engedve az olaj tekertetve lett önindítóval kiköpködte gyertya vissza olaj bele és ment tovább később meg lett ejtve még egy olajcsere és mondom azóta is vígan megy
Ilyennel fújtam a láncot, azt a rászáradós grafitos valamit túl száraznak találtam.