Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://chemico.hu/lubrex-lanc-...
Ilyennel fújtam a láncot, azt a rászáradós grafitos valamit túl száraznak találtam.
Sziasztok. Motorvásárlás előtt állok. Képbe került a 600F is.
Ez a kiszemelt áldozat:
https://www.willhaben.at/iad/g...

Csak nekem tűnik teljesen gyárinak? Nektek biztosan jobb szemetek van hozzá. Van rajt valami gyanús?
Bocs,,ful ugyanaz mint a 600F,,csak a hengersor más!Talán ismerős...
Azt ne mond hogy lereszeltél annyit a betétekből!
Legközelebb kérjél itt a többiektől kopott betéteket.

Vannak pontos részletek H.országgal kapcsolatban?
Majd vissza lesznek rakva a gyari nyergek,csak a krateres rozsda miatt kuka dugokat kell cserelni,ami nem olcso.
Mondok jobbat,97-es F3.a sok allas miat. Berohadt feknyergek lecserelve egy 2009-es street triple nyergeire,csont nelkul felmegy minden passzol,a berohadt nyergekbol a beteteket atteve is minden passzol,egy bibi volt csak a cbr-en levo nyergek dugattxui kisebb atmerojuek es laposabbak ezert teljesen betolva sikban vannak a nyergek szintjevel,a street-e vagy 2-3 mm kial, igy ugyan alakra meretre egyforma betetek kellenek csak epp paronkent asszem 6 mm-el vekonyabb a koporeteg,pont nem fertek el a tarcsak a ket betet kozt,megoldottam.
Akkora szoktam én is az ilyeneket időzíteni
Azt még meghagyom télire valónak. :)
De érdemes 2-3 évente szétszedni a nyergeket is és kipucolni nem elég csak a tartályban lecserélni sajátomat szétszedve a nyereg is tele volt belekocsonyásodott cuccal no meg a sokszor koszosan visszanyomott dugattyú mert ugye a helyén nem lehet tökéletesen megpucolni egy idő után megszorul a kosztól meg a fékportól
Nem rohad össze legalábbis én még egyel sem találkoztam mindegyik szépen meglazult nem kell azt megtépni
Hát a tartályból leszívatom a fékolajat, dugattyúhoz meg van visszanyomó szerszámom. A légtelenítés sem lenne gond de a beleszakadás már problémásabb.
Ki ne vedd a légtelenítőt mert akkor lelevegősödik azt lehet légteleníteni ha nincs agyig öntve a tartály na persze meg berohadva a nyereg akkor simán vissza lehet nyomni de ha régen volt cserélve az olaj akkor meg úgyis cserés az is
A dugattyúkat visszalehet nyomni vagy ki kell venni a légtelenítőt. mennyire szeretnek beszakadni a légtelenítő csavarok?
Akkor az valószínű gyári mert nissin van enyémen is csak azért írtam mert jártam már úgy hogy évjárat szerint rendeltem ismerős motorjához betétet aztán hátsó jó lett első meg nem mint kiderült törött volt a motor és pont váltás előtti motor elejével építették újjá minden lyuk passzolt a féknyergen a régit az újjal lehetett cserélni csak épp a betét nem olyan kellett a régebbi nyeregbe mint az újabba
nissin nyereg van rajta, hogy gyárilag milyen nem tudom.
Tudsz te ha akarsz ha nem lett lecserélve rajt a gyári nyereg akkor igen ez a belevaló
Akkor az F3-as
EBC-ből ez utcai használatra első EBC FA142
ez meg ugyanaz a márka csak hátsó EBC FA174
http://motoralkatresz.eu/termekek/EBC/FA142_fekbetet/ Ez lehet az?
95
Hát ha tudnánk milyen motorod van feltételezve, hogy ide írtad a kérdést CBR 600 F de mikori évjárat?
Még azt kellene kideríteni milyen fékbetét kell a motoromba. Bontás nélkül. :)
Máshol nagyon nem
1-4 dugattyú és a 2-3 együtt jár tehát mikor az egyik pár lefelé mozog a másik kettő fölfelé, ezért a trérfogat nem változik. :) De azért csak a gyűrűk mellett mehetett fel. Máshol nem tud.
Passz a motor az olajbeöntő kupakig lett öntve vízzel majd kb 15-20 másodpercet járt is utána bökött le mint a cövek valahogy belejutott mert tele volt az összes henger (talán alulról a gyűrűk mellett ment fel mikor lefelé ment a dugó mivel az egész blokk színig volt valaminek engedni kellett) először mikor próbáltuk indítani az önindító át se bírta forgatni a motort majd a gyertyákat kiszedve vált világossá gáz van le lett engedve az olaj tekertetve lett önindítóval kiköpködte gyertya vissza olaj bele és ment tovább később meg lett ejtve még egy olajcsere és mondom azóta is vígan megy