Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

himizolinak van donor motorja írj rá hátha.De ha olvassa úgyis ír.
Hali!

Múltkor esős időben sikerült elcsúsznom a motorral, így most idom vétel előtt állok.
Valakinek van szebb állapotú jobb oldali idom és fejidom 89-es CBR 600F-hez amitől szívesen megszabadulna?
Köszi!
Nem családi program volt ma mert látni vèltèl
Jártatok ma Szigligeten?
Sziasztok nem tudjátok véletlen magyarban lehet ilyet venni ?
Én ránéznék.Nekem kevésnek tűnik ez a 3000-ig 13,4,5,6.
Illetve alapjáraton 14,2 a töltés fordulaton 3000 ig 13,4-5-6 .....
Így érti főni? :D
Igen , gondoltam hogy jönnek majd ezek a hozzá szólások, a GSX-R nek ennek az évjáratnak van egy olyan típusbetegsége, hogy rögtön ég a tompított ha gyújtást adsz.... És így a tompított elég nagy kraftot vesz fel.....
Ha parkoló állásba rakom és nem és semmi akkor 12,4 V
Ugyhogy nyugalom! :D :D :D
Az a 11,6 igen gyér hová lett ez a mérő bekötve normál esetben nyugalomban lévő akku 12,6 kellene, hogy legyen
Nagyon jóóó cuccok ezek az Voltmérők! Én is beszerkesztettem egyet! :D
Ugyanilyen lett véve. Pirosat világít. Ma került fel a gépre.
Az hogy nem esik le alapjáratra az annak a jele, hogy valahol falsot szívhat esetleg lehet oka a gyengeségnek is hozzá elszegényedik a keverék
Sziasztok.
Egy kis segítségre lenne szükségem, hátha valamelyikőtök tudja mi a problémája a motoromnak.
Vásároltam egy karburátoros 600 F4-est, ritkán volt használva pár évet állt is a gép, megkímélt full gyári darab. Használatba vétel előtt átesett karbitisztításon, hangoláson, gyertyacserén, ... Viszont 1-2-3 sebességfokozatban tekeri a fordulatszámmérőt tiltásig ahogy kell, úgy is megy ahogy kell ezekben a fokozatokban, felváltok 4-be és leesik a teljesítmény, végsebesség kb. 110, 5-6-ban ugyanez a helyzett, lelassítok visszaváltok 3-ba lehúzom a gázt lapot veszi sebesség azonnal 160-180. Néha nem esik le az alapjáraton a fordulat 1000 körülire, hanem tartja a fordulatot 2500 körül. Ilyennel még nem találkoztam.
Szerintetek mi a hibája?
ez jó hír
Olyan mint ahogy hallottad.
Na mi van a csapággyal,hangosabb lett?
Pöpec gép!
Eddig mindig megoldódott minden.
Ha így haladok CBR-el is mehetek.
Az nem baj ha külön kell lenni, legalább nem kell erényöv.
De azért remélem azért nagyjából egy helyen leszünk!
Igen,elég.
Kaja önálló sajnos.
A beosztása a szobáknak nehéz szal valaki ugyis külön szálláson lesz.
De ez tuti változik ki hogy.
Ez így OK. Elég ha ott adom oda a pénzt? Mennyi a 4 éjszaka? Kaja gondolom nincs benne.
Nekem egy haver biztos jönne, azt viszont nem tudom hogy egyedül vagy sem. Remélem akkor találnak ott mellettünk szállást.
Támogatom az autópálya kerülést, Zágrábnál viszont felmehetünk.
Csak annyit mondok hogy bárdi.
Mást nem szabad.
Milyen részletek érdekelnek?
13-16,pünkösd,Senj,szállás apartman foglalva,én ki is fizettem,jön Sanyi,Laci,3 triumphos kolléga két barátnő,meg te elvileg.Vagyunk kilencen eddig meg Sándor ismerőse talán.
Útvonal,nyitott vagyok,ne autópálya legyen,és bosznia meg az M7 között valahol Dombovár,Kaposvár magasságában kéne átvágni toronyiránt,max Zágrábot kéne kerülni körgyűrűn,de nyitott vagyok a javaslatokra.
Laza általános gurulás semmi feszko,csak jóérzéssel eltöltött pünkösd.
Azt írja baleset és borulás mentes. Meg kellene néznem élőbe. Egyenlőre szelektálom amiket kinéztem, ez úgy nézni felkerül a listára amit megnézek.
Nagyon szépnek tűnik.
A váltókar kicsit ferdén állna, de lehet, hogy nem jól látom.
Nagyfelbontású képeket esetleg el kellene kérned.