Én hallottam már ilyet.
Meg olyat is, hogy borulás után összes gyertya ki, rövid indítózás, és szépen lőtte ki a gyertya helyén a benzint. Nem keveset.
Nem kell bele új gyertya, cseréld meg egy jó és a rossz henger gyertyáját. Ha ugyanaz a henger nem megy akkor karburátor, ha viszont az eddig jó henger áll le.,akkor gyertya. :) Szerintem úszó baja lesz.
Hehe most eszembe jutott egy vicces történet ismerősöm mondta az asszonyának ha akar menni az autóval délután öntsön bele vizet vagy legalábbis nézzen rá lyukas volt a hűtő na eljött a pillanat ment volna el otthonról hát nosza azt mondták neki kell bele víz hát legyen öntött bele és hát csak az udvarból a kapuig jutott és megállt az autó később derült ki szépen az olajbeöntő kupaknál felöntötte a motort színig vízzel
Két olajcsere egymás után és még ma is megy az autó azóta már belement 60e km semmi baja pedig az összes henger színig volt vízzel a gyertyák helyén folyt ki belőle a víz
CBR 600 F4 99"
Kinti papiros
LeoVince sport dob
Forgalomba is helyezhető
Idomok viseltek
Szerkezetileg és motorikusan kifogástalan!
400.000ft
70/562-1404
Világos.
Akkor első körben szerzek bele új gyertyát, ha az nem oldja meg, akkor lehet hétvégén kipucolom a karburátorokat. Ha ez sem oldja meg, akkor megyek szervizbe, jobban nem merek belenyúlni, mert csak még jobban elrontom. :D
A 4 karbit le lehet úgy venni, hogy a szinkronizálás ne másszon el? Igazából nem tudom mikor volt utoljára pucolva, lehet az sem ártana neki.
Most kivettem a problémás hengerből a gyertyát, és az jónak tűnik (egy 50-esre dugtam rá, és rúgásra szikrázott).
Valamelyik úszó felakadhatott vagy valami csak történt vele mikor én elcsúsztam nekem is nehezen indult el de ugyebár ilyenkor kifolyik az úszóházból mindenfelé de miután beindítottam nekem későbbiekben nem volt vele gondom de azt még nézd meg nem tudom az F2-ben volt-e dőlésérzekeló lehet elmozdúlt a helyéről és azt érzi, hogy fekszik a motor esetleg más tippem nincs most hirtelen
Szeretnék kérdezni valamit. Jó pár nappal korábban sikerült elcsúsznom az F2-es Hondámmal. Amíg a földön feküdt, le is állt, és nem is tudtam beindítani újra, éppen csak néha pukkant egyet valamelyik henger. Átnéztem gyorsan ott az út szélén, de még külsérelmi nyom sem nagyon volt rajta. Egy motoros kollégám tanácsára megpróbáltam betolni, erre gyakorlatilag azonnal elindult, mentem is vele tovább. Azóta mentem vele még egy pár kilométert, elvittem gumishoz, munkába jártam vele párszor, aztán pár nappal később nem nagyon akart beindulni. Némi kínlódás árán sikerült, viszont elég csúnya traktor hangja volt, megtapogattam a leömlőket, az egyik henger nem jár. Benzincsöveket végignéztem, a karburátorban volt benya (kicsit megnyitottam a úszóház leeresztő csavarját, folyt is kifelé).
Kérdés, hogy mi történhetett, illetve van-e valami tanács, hogy mit nézzek meg. Én a gyertyára tippelek, de nem tudom ennek mennyi az esélye, hogy az így hal meg, illetve nem tudom mennyire macerás azt kivadászni.
Meg olyat is, hogy borulás után összes gyertya ki, rövid indítózás, és szépen lőtte ki a gyertya helyén a benzint. Nem keveset.
Két olajcsere egymás után és még ma is megy az autó azóta már belement 60e km semmi baja pedig az összes henger színig volt vízzel a gyertyák helyén folyt ki belőle a víz
De ne legyen így.
Kinti papiros
LeoVince sport dob
Forgalomba is helyezhető
Idomok viseltek
Szerkezetileg és motorikusan kifogástalan!
400.000ft
70/562-1404
Akkor első körben szerzek bele új gyertyát, ha az nem oldja meg, akkor lehet hétvégén kipucolom a karburátorokat. Ha ez sem oldja meg, akkor megyek szervizbe, jobban nem merek belenyúlni, mert csak még jobban elrontom. :D
Most kivettem a problémás hengerből a gyertyát, és az jónak tűnik (egy 50-esre dugtam rá, és rúgásra szikrázott).
Szeretnék kérdezni valamit. Jó pár nappal korábban sikerült elcsúsznom az F2-es Hondámmal. Amíg a földön feküdt, le is állt, és nem is tudtam beindítani újra, éppen csak néha pukkant egyet valamelyik henger. Átnéztem gyorsan ott az út szélén, de még külsérelmi nyom sem nagyon volt rajta. Egy motoros kollégám tanácsára megpróbáltam betolni, erre gyakorlatilag azonnal elindult, mentem is vele tovább. Azóta mentem vele még egy pár kilométert, elvittem gumishoz, munkába jártam vele párszor, aztán pár nappal később nem nagyon akart beindulni. Némi kínlódás árán sikerült, viszont elég csúnya traktor hangja volt, megtapogattam a leömlőket, az egyik henger nem jár. Benzincsöveket végignéztem, a karburátorban volt benya (kicsit megnyitottam a úszóház leeresztő csavarját, folyt is kifelé).
Kérdés, hogy mi történhetett, illetve van-e valami tanács, hogy mit nézzek meg. Én a gyertyára tippelek, de nem tudom ennek mennyi az esélye, hogy az így hal meg, illetve nem tudom mennyire macerás azt kivadászni.
Előre is köszönöm!