Az a helyzet, hogy ha kb. 30 km/h-s bukásig véd ez (sima terepen), akkor nincs szükség a 30 ezresre, mert annál nagyobb sebességnél szerintem édes mindegy, hogy mi van.
Igazándiból úgy volna fasza, ha ül rajta az ember. Asszonyt, libát, malacot, hörcsögöt vkit fel kell ültetni és úgy mérni, persze én is oldastenderen nézem.
De én is annak a híve vagyok, h inkább lógjon, mint feszes legyen.
Ja de szerintem inkabb kerekein,sztenderen csak log.
De en hatso allvanyon tudom csak az meg a lengokaron fogja.van rajta suly.
Es ja fent lent 15-25 mm kozt.Ne feszuljon mert nem tesz jot neki.
Mivel nincs kozetamadzom emelon egy centivel merem 15-25 mm a logas,kontraanya ki egyenlo mennyiseget feszit kontra vissza,erdemes vegigforgatva tobb helyen merni,hatha szakaszos.
En mindig.a felso hatar kozelebe allitom inkabb logjon mint feszesen.
Ebben a pillanatban fejeztem be a tisztítását a K&N-nek.
Én 2 dolog miatt vettem, egyrészt, mert kb. ugyanannyiba került, mint a sima szűrő, másrészt meg sportdobot dobtam fel + Ago-nál vettem hozzá PowerCommandert és be is állította a gépet.
Elvileg, ha sportdobot v. sportlégszűrőt raksz a gépre, megváltoznak az arányok és hozzá kéne állítani a gépet, amit persze kevesen tesznek meg és nem is olcsó mulatság, az biztos, h több levegőt fog kapni és h ez most jó v. sem a gépnek azt meg majd érezni fogod.
Azért azzal számolj, h a sportlégszűrőt sűrűbben kell takarítani, mint a gyárit cserélni. Asszem 18e km a gyári csere, enyémben most 7e km körül volt és szerintem nem ártott neki a tisztítás-olajzás, persze függ, h mennyire dzsuvás helyeken mész. Minden esetre asszem 1,5 millió km a szavatossága, ha rendben van tartva, szóval csak 1x kell megvenni. A tisztítót és olajzót kell csak pótolni.
Nekem poros nem volt a ház, de darázs volt benne, mondjuk az a belépő oldal, szóval ott lehet ilyen. Van két kis lyuk alul, azt érdemes kitisztítani cserénél, mert az el szokott tömődni.
Hifo-t használok már régóta és igen nekem is poros a légszűrőház belülről sőt elárulom még darazsat is találok benn néha na de a belépő oldalon hisz a légszűrő feladata az hogy ne engedje be a motorba a port a légszűrő karbi illetve injektor felőli oldala tiszta volt mindig akárhányszor szétszedtem
Érdeklődnék, hogy van e valakinek tapasztalata a K&N légszűrőkkel kapcsolatban. Nem e kap tőlük túl sok levegőt a motor? Kell e változtatni az injektortérképet miatta? Annyira nem ragaszkodok hozzá, de a Hifo-ról rosszakat hallottam (poros volt tőle a légszűrőház) és azon kívül csak ezt találtam) Esetleg ha valaki tudja, hogy hol lehet hozzá gyárit (vagy jó minőségűt ( Champion, MANN) kapni akkor kérem azt is írja le. Előre is köszönöm.
Aki nem tudja mennyi pl 20 W hőteljesítmény, az kérje meg az elektromossággal foglalkozó ismerősét, hogy egy 20W-os minifor-pákát megfoghasson, és akkor tudni fogja , és soha többé nem lesz rá kíváncsi.
Uraim! A tekercsvég nem ZÉRÓ feszültség-szintig van rövidre zárva, csak 14,2V-feszültségszintig! Az általad leírt folyamat 0-V kimenő fesz. esetén jönne létre! A felesleges teljesítményt emészti el a szabályzás , ha nem az izzókon alakul hővé akkor majd a feszültség-szabályzón fog el-disszipálódni!
Fogyasztó világítás nélkül is van mivel a gyújtás az ac pumpa fedélzeti elektronika fogyaszt áramot meg közben az akkut is tölti így termeli folyamatosan az elektronokat amiből ha sok van világítás híján akkor azt szépen hővé alakítja szerencsétlen
Ezzel a gombával van tapasztalata valakinek? Esetleg aki ért hozzá, el tudja mondani a hirdetés és képek alapján, hogy jónak tűnik-e?
http://www.kepesmotor.hu/bukog...
Vagy inkább a 30ezres Valter moto-t vegyem?
Az a helyzet, hogy ha kb. 30 km/h-s bukásig véd ez (sima terepen), akkor nincs szükség a 30 ezresre, mert annál nagyobb sebességnél szerintem édes mindegy, hogy mi van.