Az úgy kezdte a pályafutását.
Míg hazahoztam,majd vittem NKH-ra.
Amúgy tudtam hogy szopatni fog de azt hogy mikor azt nem.Bekövetkezett,első körben szivattyút kerítek valahol.
Második körben szétkapom mint hülyegyerek a kisautót,ha ez se segít van tarcsiban egy kanna benzinem.
Amúgy az angol lassan feltámad.
Azért legelőbb a vákuumcsövet nézd meg, ami a benzincsapra megy. Pár hete jártam így, hogy eltörött a benzincsapra menő gumicső és a csap lezárt! Nézd meg nem ilyesmi van-e?!
Olajat cseréltem a gépemen a héten, Tettem bele ilyen olajtér-tisztítót amit a használt olajba kell önteni meleg járó állapotban és hagyni dolgozni vagy 10 percet miközben helyben ketyeg. És meg voltam lepődve mit hozott ki! Mintha valahonnan a lekozmált olajat feloldotta volna.
Ettol feltem.
tuti feloldott a hasznalat valamit,mert minimum 4 evet allt,most beinditottam,ment kb 6-800 km vidaman,lepencenel csukladozott es megallt.
En nem piszkaltam karbit mert nem ertek hozza es tobb kart okozok.
A közép sztender elég közel van a 180-as pereméhez is. Elfér ott a 190-es?
ment ac nélkül is de mindig fél és teli között kellett tartani... hazajött a lábán
http://youtu.be/kiBoQ7GDdF8
Megoldom csak így csőstül kell egy lélegzetvétel.
Mint mondtam a karbi vakfolt,így hozzá se nyúltam.
Míg hazahoztam,majd vittem NKH-ra.
Amúgy tudtam hogy szopatni fog de azt hogy mikor azt nem.Bekövetkezett,első körben szivattyút kerítek valahol.
Második körben szétkapom mint hülyegyerek a kisautót,ha ez se segít van tarcsiban egy kanna benzinem.
Amúgy az angol lassan feltámad.
Találtam autósboltban de az egyik 0,4 a másik 0,2 bar ami 2,9 VS 5,8 psi.
tuti feloldott a hasznalat valamit,mert minimum 4 evet allt,most beinditottam,ment kb 6-800 km vidaman,lepencenel csukladozott es megallt.
En nem piszkaltam karbit mert nem ertek hozza es tobb kart okozok.
Szerelo lesz belole.