Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Minek 190es gumi fillérbaszó? :D Olcsóbb, mint a 180-as, mi? :D
Háhhhh,akkómá 200-as nem?
Rakott már valaki f4-en hátulra 190/50-es gumit?
A közép sztender elég közel van a 180-as pereméhez is. Elfér ott a 190-es?
Át kell hidalni az AC-t.
egy turán a varadero ac-ja is megállt erdélyben...

ment ac nélkül is de mindig fél és teli között kellett tartani... hazajött a lábán
Eza,micsoda cucc.Mint egy tetoválógép.

http://youtu.be/kiBoQ7GDdF8
Csak arrafelé,a nevében benne volt hogy Pilis meg szent..
Megoldom csak így csőstül kell egy lélegzetvétel.

Mint mondtam a karbi vakfolt,így hozzá se nyúltam.
Az angol is arrafelé állt meg. Nincs rájuk jó hatással a szívcsakra.
Az úgy kezdte a pályafutását.
Míg hazahoztam,majd vittem NKH-ra.
Amúgy tudtam hogy szopatni fog de azt hogy mikor azt nem.Bekövetkezett,első körben szivattyút kerítek valahol.
Második körben szétkapom mint hülyegyerek a kisautót,ha ez se segít van tarcsiban egy kanna benzinem.
Amúgy az angol lassan feltámad.
Akkor már a CBR is platózott egyet?
Tudtok mondani egy benzinpumapa nyomás értéket?
Találtam autósboltban de az egyik 0,4 a másik 0,2 bar ami 2,9 VS 5,8 psi.
Köszönöm!
Helyes!
Elindulok a kalyhatol es merek egy kompressziot,majd szelephrzag ect,es ha minden mast kizartam akkor elviszem szerelohoz hogy szetboritsa a karbit.
Értelemszerűen gondolom.
Nem vakumcsoves a csap,sima tekeros.
Azért legelőbb a vákuumcsövet nézd meg, ami a benzincsapra megy. Pár hete jártam így, hogy eltörött a benzincsapra menő gumicső és a csap lezárt! Nézd meg nem ilyesmi van-e?!
Olajat cseréltem a gépemen a héten, Tettem bele ilyen olajtér-tisztítót amit a használt olajba kell önteni meleg járó állapotban és hagyni dolgozni vagy 10 percet miközben helyben ketyeg. És meg voltam lepődve mit hozott ki! Mintha valahonnan a lekozmált olajat feloldotta volna.
Ettol feltem.
tuti feloldott a hasznalat valamit,mert minimum 4 evet allt,most beinditottam,ment kb 6-800 km vidaman,lepencenel csukladozott es megallt.
En nem piszkaltam karbit mert nem ertek hozza es tobb kart okozok.
Meg karbisor szétszedés, átnézés!
Ilyen gond nincs,nincs tank rajta.
Semmi,bar mostmar sehogy nem indul.
Szerelo lesz belole.
Akkor rakj be f2-es csapot vákuumosat is,mert ha a tűszeleped valamelyik nem zár rendesen tele nyomja a hengereket benyával
Mi akadályozza azt , hogy a tankból kijöjjön az üzemanyag?