Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a csapot szedd szét nem-e csak alászorult valami és nem tud zárni a membrán.
csapot nem muszáj csak a membrán részt,kínait ne vegyél csak eredetit
akkor kell folynia a karbi felé ha megszívod
A tűszlepeket cserélem a csapot köszi hogy mondtátok azt magamtól nem cseréltem volna.
Kell 4 tűszelep és egy csap felújítás.
Nem napokig van rajta az Ő is mondta ,meg simson tank van rajta .kb én is ennyi benyával csináltam a nyomás próbát és már az első percekben befolyt mind a négy karbi.igy szétszedtem a karbit hogy nem e koszos de nem voltak azok.
Mondjuk ezt ő is mondja.
Ha nem folyik be egy pár óra alatt 5-6 liter benya.Nem 17 liter 1-2-3 napig.
Ott láttam hogy Ő hogy nyomáspróbáza a karbit satuba teszi a karbit és kap egy tank benzin nyomást tesz rá ha nem folyik a karbi akkor ok.
Nézz végig egy taschner videót,elmagyarázza.
Kiszedtem a tűszelepeket és mindnek ép a hegye és külseje is.
Akkor nem feltétlen a tűszelepek a rosszak ?Ha kinyitom a csapot akkor folyik ha megy a motor ha nem .
Nyitva volt a benzin csap mikor megszívtam
Szerintem biztos.
A csapnak az a feladata hogy ha leáll a motor akkor elzárja a benzint mert a tűszelepek nem tudnak egy telitankot visszatartani.
Ha jó a vákumos csap,akkor nem tud befolyni,ha rossz akkor igen.
Nem a tűszelepek feladata a benzin ilyen megtartása.
Tehát akkor rossz a membrán a benzin csapban?
Átereszt a membrán.
Nekem is nyitva volt a benzin csap mikor telefolyt a henger .
Ki mentem megnéztem a benzin csapot is megszívat a vákum csövet és elállt a folyás.utánna viszont folyt. tovább.
Az szívás,F3-nál van AC,az talán megakassza a nyomást picit mert kézi csap van nem vákumos,igy néha elfelejtem.És a vákumos viszont gyakrabban romlik el.
Szerintem akkor ott csap csere is lesz,de Hondánál lehet külön membránt is venni bele,én ott rendeltem
Nekem is telfolyt .Olaj csere is lesz.
Nincs
nincs.membrános a csap
e-bay,rendeltem
F2-esekben van AC?