Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A liter/percet kene osszehasonlitani meg hogy hogy all le a cbr-en.Mert inyektoroson van az a megkerulo szelep vagy miafene karbison passz.
Jaja most nézegetem én is jó előre infót gyűjtök
Köszi a linkeket.
Nem mind,eleg sok a kulso szivattyu.
Amúgy ha megfogják a vámon a 40e-res cuccot az is áfával vámmal miegymással 50e-ből megvan mégse 81e mint a honda ajánlata
Eddig nekem minden bejött vámkezelés nélkül ez lehet csak az én szerencsém a másik szerintem ezt a fajta megoldást autóknál nem alkalmazták ott rendes villanymotoros szivattyú van az is a tankba pihen
UK vagy Nemet fellelesi helyet nezzetek mert alapbol 27% afa es 2000 forint vamkezelesi illetek jon rajuk,vagy valami kinnelo havernak kell elhoznia,ha nem csukjak le mert azt hiszik bomba.
En meg mindig kideritenem melyik japo autoe jo bele.
Vagy innen lehet hamarabb megjön mit e-bay-ról
http://www.partzilla.com/parts...
El vannak oxidálva a belsejében a csatlakozási piontok így gondolom hol kapott áramot hol nem. Gondolom a 3-asból fogyott ki leghamarabb és felakadhatott az úszó. De az biztos h meg piszkáltuk a pumpát működött rendesen és így ment szépen mind a 4 henger csak ki tudja meddig lesz jó a pumpa így az mindenképpen javítva v cserélve lesz.
70 000 km-t már átlépted nekem már akkor is szarakodott. Hétfőn megnézi a motorszerelő hátha elég lesz a relé v vezérlő rész csere (ez tavaly tavasszal is ki lett benne cserélve már). Igen Hondától kértem árajánlatot ott mondták. e-bay-es linket elküldenéd? Ha nem javítható a jelenlegi akkor az lesz max 3 hetet meg megyek direktben.
Ezt a 81e-t honnan szedted adott valaki árajánlatot? Csak mert most nézte pár külföldi oldalon 96,75 dollár még 300-al is számolva a dollár de nincs annyi 29e-re jön ki meg hozzák el 10e-ért csak mondtam valamit az is még csak 40e de van e-bayon is gyári 29e+10e postáért
Teee ne fesd az ördögöt a falra eltört a kuplungkiemelő karod rákérdeztél, hogy az enyém még bírja-e azt rá nemsokkal eltörött az enyém is

Autókban általában mindegyikben a tankba van az ac meg annak az elve teljesen más az valóban szivattyú villanymotort tartalmaz és a benzin hűti ahogy átszívja magán már az F4I-ben is ilyen van és az is a tankba úgyhogy sajnos mivel ez nem is szivattyú vagyis hasonló mint a robogókon lévő csak azokat a motor által szívott vákuum működteti ezt meg egy elektromos relé így autóéval nem hiszem hogy tudod helyettesíteni

Nem tudom mennyire életképes ha nem akarsz tartósan 200-al rekedni annó haverom vfr750-esén is tönkrement azt nem is keresgéltünk pénz se volt nagyon bekötöttük direktbe problémamentesen üzemelt a motor igaz ha tartósan 180-al ment vele akkor pár perc után elkezdett elfogyni a benzin nem bírt olyan gyorsan utána folyni

Húzd le róla a csövet és ellenőrizd le az hogy lehet hogy csak a hármas karbiban nincs benzin ha szar az ac akkor egyikben sem lenne
Szerintem szereld ki a motorban levőt, és vidd magaddal autóalkatrész -kereskedésbe és ott a formára hasonlót vedd meg ! Biztos, hogy töredék áron meg tudod venni a motorhoz valóhoz viszonyítva. Én pl a csapágyakat is így vettem a 30 éves motoromhoz.
Nem. Az üzemanyag nyomás szabályzó azt hiszem. Az csak F4i-ben van. Nekem benzin pumpa / benzin szivattyú (ki hogy csúfolja) problémám van. Viszont szinte tuti hogy ide is jó lenne vmelyik autójé csak ki tudja vajon melyiké...
Hát hogy a 80-at nem adnék érte az tuti.
Keress egy megfelelő szállítókapacitású autós külső AC-t.
Nem ez az alkatrész az, amelyiknél a membrán szokott kiszáradni és szétszakadni, ha sokáig áll a motor??? Mintha vki Honda Civicét tette volna bele, mert azonos, bár az lehet f4i-volt. Keress vissza.
Beszéltem Vaszival. Tavaly vett F3-asra ilyen kínait. Felszerelés után egyből ömlött belőle a benzin. Relés részt átrakta a gyári pumpában az is hamar beégett. Nagy nehezen visszakapta a pénzét. Úgyhogy ez az opció nálam kizárva. Remélem javítható ha nem akkor gyári új igaz, hogy rohadt drága de akkor tudni fogom hogy jó darabig megint nem lesz vele probléma. Ha veszek egy bontottat 20-ért és 2 hét v 2 hónap múlva meghal akkor meg csak kidobtam az ablakon 20 000 Ft-ot.
Az a legjobb, hogy a gyárin Mitsubishi jelet találtam szóval tuti ilyen van vmelyik autóban is úgy biztos jóval olcsóbb lenne de persze semmilyen szám nincs rajta nehogy véletlen rá lehessen jönni. Na mindegy hátha javítható a mostani.
Tudja fene,de egy membrán és egy mágne az egész.
Ha 10 db-ot veszel és 1 év/db akkoris 10 év alatt lesz a gyári új ára.
A bontott sem garancia semmire és két új csájníz lesz belőle.

Én ha kipurcan a gyári tuti kínait veszek.
De még kitart.Bár necces,a felfogató gumi is porlad rajta.
Mennyire jók/tartósak ezek vajon? Használt már valaki ilyet?
Csájnízből meg 8000.- alatt ittvan.

http://www.ebay.com/itm/80-LPH...
Hali!

Nem oldotta meg a gyertyacsere a problémát. 3-as henger karbija teljesen üres volt. Végül kiderült, hogy a benzinpumpa a ludas. Kiszedjük hétfőn beviszem a motorszerelőhöz és megnézi, hogy javítható-e. Újonnan 81 000 Ft a gyári. Bontott kb. 20 000 Ft. Neked nem volt még benzin pumpával gondod? Nekem már ezelőtt is volt de tavaly tavasszal a szervízen volt javítva.
Jahogy,a kis hamisak
Kisebbre van papírozva, használta autón fent van mind a kettő.