Nem értem mit nem hinnél?! A felesleges teljesítményt valahol hővé kell alakítani. Ezt végzi a feszültség-szabályzó. Ezért jobb , ha inkább az izzón alakul hővé. De ha tudsz újabbat akkor azt írd ide!
Köszi az érdeklődést amúgy is írni akartam. Benzinpumpát megcsinálta a motorszerelő. Szépen kitakarította kapott 1 felújító készletet körbenézte letömítette. Kapott irridiumos gyertyasort, olajat olajszűrőt levegőszűrőt. Nem ismerek rá. Nagyon megy. Szerintem eléggé esedékes volt már a gyertyacsere neki nagyon elhűltem rajta, hogy mennyire megy.
Azért megkérdeztem a műszerészeket a cégnél, azt mondtak, hogy a ciklikus töltésnél 14,5 és 14,9 V között kell lennie a töltőfeszültségnek a 12 V-os zselés akksiknál, amiket a PLC-nél használnak. Gondolom sokban nem különbözik ez sem, szóval megnyugodtam.
Indítsd el a motort vedd le az ülést és hagyd járni világítás nélkül pár percig jobb oldalt van a vázon a fesszab markolj rá szabályosan éget már pár perc után is mivel a fölös energiát elfűti azért jó ha megy a világítás mert akkor kevesebbet kell neki hővé alakítani
Akkor az csak jó ha nem spórolunk a világítással? Tudom kötelező,,de én pl. városban sose kapcs fel..de ha világítással kíméljük ezeket akkor felkapcs..
Nem olyan nagy összegbe kerül egy fesszab, ( 10 000-körül) vésztartaléknak eláll a fiókban. És csak akkor lehet rá szükség ha forralja az akkut pl.
Javaslom, hogy figyeld most egy darabig.
Ha a motor be van indítva, akkor a motor világítása legyen bekapcsolva, mert a feszültség szabályzót, és az akkut is kíméli a világítás által felvett teljesítmény.
Az én szakmám villamosipari technikus, és javaslok Neked valamit: ha valahol ócskapiacon be tudnál szerezni elektronika és integrált áramkör nélküli műszert, és azt valahol hitelesre beállíttatni akkor tudnád hány volt van ott a valóságban. Mert a fázishasogatós rövidre-zárogatós feszültségszabályzás miatt , aminek az állandó-mágneses forgórész az oka, a legtöbb műszer nem mutat pontos értéket. Egyedül a Triumpf motorkerékpárnak van a gépkocsikéhoz hasonló stabil és mérhető szabályzása.
Sziasztok!
Vettem egy új Banner akksit, a boltos faszi szerint, mivel télen nem töltöttem a régit elsalétromosodhatott és ezért állt le a motor, nem feltétlenül rossz a fesz.szabályzó. Most hazajöttem beraktam az újat, elindítottam és 14,7 V volt a feszültség a sarukon, 14,5 V tompított fényszóróval. Ez sok, nem?
Üdv.sziasztok. Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 1996os Honda CBR 600F3 asom. A múltkor észrevettem hogy a motor elején nagyon nincs súly így hát úgy döntöttem az elejét leengedem a hátulját pedig feljebb emelem és keményebbre teszem. Nagy meglepődésemre amikor a központi rugóstag gáztartályán állítani akartam a keménységet nem történt semmi. Gondolom elszökhetett belőle a gáz. Kérdésem: járt már így valaki? Milyen megoldás képzelhető el? Válaszokat előre is köszönöm!
Mert nem.
Tökolyan mint a hondán,yamahán,suzukin.
Köszi az érdeklődést amúgy is írni akartam. Benzinpumpát megcsinálta a motorszerelő. Szépen kitakarította kapott 1 felújító készletet körbenézte letömítette. Kapott irridiumos gyertyasort, olajat olajszűrőt levegőszűrőt. Nem ismerek rá. Nagyon megy. Szerintem eléggé esedékes volt már a gyertyacsere neki nagyon elhűltem rajta, hogy mennyire megy.
Javaslom, hogy figyeld most egy darabig.
Vettem egy új Banner akksit, a boltos faszi szerint, mivel télen nem töltöttem a régit elsalétromosodhatott és ezért állt le a motor, nem feltétlenül rossz a fesz.szabályzó. Most hazajöttem beraktam az újat, elindítottam és 14,7 V volt a feszültség a sarukon, 14,5 V tompított fényszóróval. Ez sok, nem?
http://www.hasznaltauto.hu/motor/triumph/triumph_street_triple_675_magyar._szervizkonyves-10017455