Sziasztok
Na elkészült a szivargyújtó aljzat elhelyezése
Eltartott egy darabig míg szépen kitaláltam hogy hova teszem,de leginkább a kivitelezése tartott el
Korábban már írták itt a fórumon, hogy valaki gyárt feszültségszabályozókat, amik jobban bírják a strapát. Erről mit lehet tudni? Előre is köszi a segítségeket. :)
Egész eddig töltőn volt az akksi, 13,3 V-ra töltötte fel, beraktam, de meg se nyikkant. Már az AC pumpát se hajtotta meg. Lámpát is próbáltam, de ahogy felkapcsolom, minden lámpa elalszik a műszerfalon. Szóval szerintem meghalt szegény...
Mintha az egyik oldala kicsit púpos is lenne, de nem feltűnő.
Köszi szépen! Asszem az akksi is kuka lett, mert nem nagyon akarja felvenni a töltést. Ennek csak 12,5V körül kell lennie feltöltve? Azt hittem 13 felett.
Sziasztok! Jól sikerült a mai osztrák szerpentinezés, Csornán megállt a vas, jelenleg is itt várom az utánfutós mentést...
Szerintem a töltés vagy a fesz.szabályzó szállhatott el, mert mintha lemerült volna. Hogy tudom ellenőrizni a töltést? Hol kell mérnem és milyen értéket?
Nekem annyit mondtak a nagyobb gaznal van szerepe,ne tudja kiuriteni a karbikat gxorsan,de lehet nem jol ertelmeztem.
gepkonyvben remlik egy teszt hogy mennyit szallit hogy kell ellenorizni de egyenlore azokat a dolgokat neztem at amikkel foglalkoztam.
Jo kis tanulmany,egyszer belevagok egy full felujitasba,meg egy nagyon alapos moddingba mer annyira kis ecceru.Na onnantol lessz baromi bonyolult.
Ez majd jovore.
Hát szerintem bár még szét nem szedtem ilyent de nagy nyomást nem tud ez csinálni épp csak továbbítja a tankból ejtőn ráfolyó benzint szerintem csak azért került rá a motorra mert ejtőn már ha kevés van a tankba nem folyna fel a karbikhoz a cucc érdekes a hornet-ben nincs ott egy kicsit magasabban van a csap vagyis a karbik lejjebb meg vízszintesebben itt nincs semmi hókuszpók folyik magától a karbiba azt kész
Na jo de az a korsagos tuszelep minden szartol fennakad meg ejtoben is,nemhogy a benzinnyomastol.
Mar elore kesz vagyok ha az f3-on hozza kell nyulnom a karbihoz annyi a miszterium korulotte.
Pedig legalabb 3 ev allas utan ugy indult mintha tegnap allitottak volna le,tank egy rozsdaboglya lett azota,es minden henger siman megy.
En hozza se nyultam,par rovid menet utan meg az alapjarat melegedesre picit emelkedik de mar ez is muloban,kijarom a spuris tankot adigra kitisztul remelem.
Szerintem sehogy ami ráfolyik a pumpára a tankból azt tovább löködi azt csá a karbiba ha lezár a tüszelep akkor nem megy sehová a benzin gondolom én de ha jár a motor szerintem megy folyamatosan amúgy is a pumpa
A képeket egyszerűen lehagyta,na újból...
Na elkészült a szivargyújtó aljzat elhelyezése
Eltartott egy darabig míg szépen kitaláltam hogy hova teszem,de leginkább a kivitelezése tartott el
Nekem 6420 találat jött, 0,43 sec alatt!
Mintha az egyik oldala kicsit púpos is lenne, de nem feltűnő.
Szerintem a töltés vagy a fesz.szabályzó szállhatott el, mert mintha lemerült volna. Hogy tudom ellenőrizni a töltést? Hol kell mérnem és milyen értéket?
gepkonyvben remlik egy teszt hogy mennyit szallit hogy kell ellenorizni de egyenlore azokat a dolgokat neztem at amikkel foglalkoztam.
Jo kis tanulmany,egyszer belevagok egy full felujitasba,meg egy nagyon alapos moddingba mer annyira kis ecceru.Na onnantol lessz baromi bonyolult.
Ez majd jovore.
Mar elore kesz vagyok ha az f3-on hozza kell nyulnom a karbihoz annyi a miszterium korulotte.
Pedig legalabb 3 ev allas utan ugy indult mintha tegnap allitottak volna le,tank egy rozsdaboglya lett azota,es minden henger siman megy.
En hozza se nyultam,par rovid menet utan meg az alapjarat melegedesre picit emelkedik de mar ez is muloban,kijarom a spuris tankot adigra kitisztul remelem.