Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gondoltam ha itt a fórumon valakinek tudok segíteni a motorja eladásában akkor mindketten jól járnak... A böngészőt ő is tudja használni.
De fos lett ez a fórum
A képeket egyszerűen lehagyta,na újból...
Sziasztok
Na elkészült a szivargyújtó aljzat elhelyezése
Eltartott egy darabig míg szépen kitaláltam hogy hova teszem,de leginkább a kivitelezése tartott el
Fejlemény?
A jó Isten áldja meg az ismerősödet vagy 5-6 apró gyerekkel! Írja be a keresőjébe: -eladó F4l- Aztán válogasson!

Nekem 6420 találat jött, 0,43 sec alatt!
Sziasztok! Egyik ismerősőm szeretne F4i-t venni. Van valakinek eladó??
Akkor az az akku szakadt! Legalább is a jelenség olyan! Látszólag veszi a töltést de terhelve "becsukja a szemét" .
Korábban már írták itt a fórumon, hogy valaki gyárt feszültségszabályozókat, amik jobban bírják a strapát. Erről mit lehet tudni? Előre is köszi a segítségeket. :)
Egész eddig töltőn volt az akksi, 13,3 V-ra töltötte fel, beraktam, de meg se nyikkant. Már az AC pumpát se hajtotta meg. Lámpát is próbáltam, de ahogy felkapcsolom, minden lámpa elalszik a műszerfalon. Szóval szerintem meghalt szegény...
Mintha az egyik oldala kicsit púpos is lenne, de nem feltűnő.
annyi,,12-13 V között!!
Keress egy elektromossághoz értő motorostársat és azzal csináld ne egyedül.
Feltöltött állapotban még rákötött töltővel 13,8-max. 14,2V
Köszi szépen! Asszem az akksi is kuka lett, mert nem nagyon akarja felvenni a töltést. Ennek csak 12,5V körül kell lennie feltöltve? Azt hittem 13 felett.
sziasztok!esetleg valaki szerelt már be ledes indexrelét?mekkora meló?hol keressem a relét a motoron?cbr600f4
akksisaruk,,alap 12,2-12,5 V működés közben 14 körül kell töltsön!!!
Sziasztok! Jól sikerült a mai osztrák szerpentinezés, Csornán megállt a vas, jelenleg is itt várom az utánfutós mentést...
Szerintem a töltés vagy a fesz.szabályzó szállhatott el, mert mintha lemerült volna. Hogy tudom ellenőrizni a töltést? Hol kell mérnem és milyen értéket?
Egészségedre
Köszönöm szépen :)
Na ezaz az idő haladtával csak megbonyolították
F2 nincs is pumpa és mégis hasít :)
Nekem annyit mondtak a nagyobb gaznal van szerepe,ne tudja kiuriteni a karbikat gxorsan,de lehet nem jol ertelmeztem.
gepkonyvben remlik egy teszt hogy mennyit szallit hogy kell ellenorizni de egyenlore azokat a dolgokat neztem at amikkel foglalkoztam.
Jo kis tanulmany,egyszer belevagok egy full felujitasba,meg egy nagyon alapos moddingba mer annyira kis ecceru.Na onnantol lessz baromi bonyolult.
Ez majd jovore.
Hát szerintem bár még szét nem szedtem ilyent de nagy nyomást nem tud ez csinálni épp csak továbbítja a tankból ejtőn ráfolyó benzint szerintem csak azért került rá a motorra mert ejtőn már ha kevés van a tankba nem folyna fel a karbikhoz a cucc érdekes a hornet-ben nincs ott egy kicsit magasabban van a csap vagyis a karbik lejjebb meg vízszintesebben itt nincs semmi hókuszpók folyik magától a karbiba azt kész
Na jo de az a korsagos tuszelep minden szartol fennakad meg ejtoben is,nemhogy a benzinnyomastol.
Mar elore kesz vagyok ha az f3-on hozza kell nyulnom a karbihoz annyi a miszterium korulotte.
Pedig legalabb 3 ev allas utan ugy indult mintha tegnap allitottak volna le,tank egy rozsdaboglya lett azota,es minden henger siman megy.
En hozza se nyultam,par rovid menet utan meg az alapjarat melegedesre picit emelkedik de mar ez is muloban,kijarom a spuris tankot adigra kitisztul remelem.
Szerintem sehogy ami ráfolyik a pumpára a tankból azt tovább löködi azt csá a karbiba ha lezár a tüszelep akkor nem megy sehová a benzin gondolom én de ha jár a motor szerintem megy folyamatosan amúgy is a pumpa