Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Magyar nincs a neten, angol itt:
http://www.manualslib.com/manu...

Service manual itt, de sok helyen van, vki nem is oly rég pastolta:

http://motodataproject.com/pro...
szia perki71! Nekem is Honda CBR 600 F4i motorom van és nincs hozzá használati utasításom. Van-e neked ilyen és megoldható-e, hogy elküld nekem email-ben? Előre is köszönöm a segítséged :) Z.
2016.02.24-én kigyulladt Sárkány Gábor műhelye. Már kijött a kórházból, de az események nagyon megviselték.
Barátai szerveznek neki egy adománygyűjtést, mert az elmúlt 30 év alatt sokunknak segített Gábor a szakmai tudásával és önzetlenségével....Most rajtunk a sor, hogy ezt viszonozzuk ....
Aki tud az segítsen neki , hogy meg tudja téríteni azoknak a motoros társainknak a kárát akiknek a motorjuk odaveszett a tűzben.
Gábor számlaszáma:
OTP - 11773195-00322094-00000000
Közlemény: ne add fel....!!
2002 CBR szerelés után egy gyors fotó amik cserélve lettek:: hátsó rúgóstag, új fék és kuplung karok,új lánc +lánckerekek. Már csak a jó időnek kell jönnie :)
Nekem egyformak.
F3-asom van.
Ne legyetek már ilyen lusták, komolyan...

gugli ill. 2 v. 3 lappal ezelőtt írták, #5205059 hozzászólás.
Sziasztok.
Érdekelne, hogy F4i-re a farokidomra 600F matricát hol tudnék venni? Illetve mibe fájhat a felirat?
Dusán
jó lélek
Kár volt mondani, most már mindenki 850-ről fog alkudozni.
Én nem alkudoztam túlságosan tetszett a rossi replika
Nem tagadom, hogy 850 korul ha eladom az mar tok jo. De a jo magyar szokas, hogy ugyis alkudoznak. Epp ezert raktam fel tobbert...
Ahogy nezem hasznaltmotoron 400ert rommatort kulfoldi okmanyos van. :)
Mondjuk az enyém limited edition
Az enyém 2004-es és fs...de azért van mer legyártották de nem hozták forgalomba csak ekkor...amúgy én is 9-é vettem
2004-es fs nem letezik. :) 2001-2002 kozt gyartottak. az egy f4 lehetett.
Meg engem, h mennyi zsét adott.
A piac a 2004-eseket hozza ki ennyiért.Legalábbis a legnagyobb portál 3. oldalán kezdődve kínálnak.
A biztosító értékelése max a biztosítót érdekli.
Az árat a piac határozza meg, ha elviszik ennyiért nem sok, ha nem, akkor sok és valszeg engedni kell belőle.

Az enyém 2005-ös f4i, nem FS, (2. tulaj vagyok, itthon vásárolt, szervizkönyv, 2 gyári kulcs stb.), tavaly a törés miatt a biztosító felértékelte, törés előtti (kárkori érték) volt 960e Ft. 35e km volt benne és gyári állapot. Persze a yoshi dobot, sport légszűrőt, bubis plexit, Power Commandert, 52-es givi topcaset, állítható fék-kuplung kart stb. nem számolta bele.
de keress ra mennyit arulnak. nem tul sokat, de pont neked magyarazzam? ez nincs agyonhajtva, szarra sufnizva, torve... a 2001eseket adjak amugy 600alatt. de ha te szarert-hugyert eladnad a tied az a te problemad
veheted annyival olcsobban de nem ilyen allapotban... es ez nem f4...az fs ritka. ha a vilag penzet pluszban ra akarod kolteni valoban vehetsz 400ert is.
1-el bővül majd a "csapat"
ők is másfélszeres áron árulják?
pedig egy csomo nonek van 600f-je... :)