No most mondjátok, hogy egy motor nem hasonlít a gazdájára!
Kicsit komolyabbra fordítva azért pár adat jól jönne, esetleg egy link ahol adatok ilyesmi vannak és (végre) megkaphatjuk a számodat. (csak viccelek ám)!
Az én első F4emet is egy kis hölgy vette meg, remélem azóta is boldog vele..
Úgy fest, eladóvá vált a kis szerelmem, ha valakit érdekelne sikítsatok... :)
Paraméterek: 2002-es Honda CBR 600 fs, gyári, korának megfelelő állapotban, 2017 márciusáig műszakival, törésmentesen, fém fékcsővel. Rendszeresen szervizelt, csak gyári alkatrészekkel, megvan mindkét kulcsa. Az új fékbetétek illetve az előző szezon óta ment max 1500 km-t. Képek a képeim közt. Szép, gyors, imádnivaló :) csak én mostanában ritkán használnám, az meg nem tesz jót neki... nameg kell a pénz :/ ára 900 pénz.
telefonszámom: +3630/966-9731
24.000 km-enként elvileg + akkor szoktak egy szelephézagot is. De volt itt olyan is aki 30 valamennyinél cserélt gyertyát és semmi gáz nem volt vele.. szerintem ha nem észlelhető semmi gond ezzel kapcsolatban valamikor 25-30 között és akkor mindenki nyugodt
Leragadtam a fotónál..
No most mondjátok, hogy egy motor nem hasonlít a gazdájára!
Kicsit komolyabbra fordítva azért pár adat jól jönne, esetleg egy link ahol adatok ilyesmi vannak és (végre) megkaphatjuk a számodat. (csak viccelek ám)!
Az én első F4emet is egy kis hölgy vette meg, remélem azóta is boldog vele..
Paraméterek: 2002-es Honda CBR 600 fs, gyári, korának megfelelő állapotban, 2017 márciusáig műszakival, törésmentesen, fém fékcsővel. Rendszeresen szervizelt, csak gyári alkatrészekkel, megvan mindkét kulcsa. Az új fékbetétek illetve az előző szezon óta ment max 1500 km-t. Képek a képeim közt. Szép, gyors, imádnivaló :) csak én mostanában ritkán használnám, az meg nem tesz jót neki... nameg kell a pénz :/ ára 900 pénz.
telefonszámom: +3630/966-9731