https://www.cbrforum.de/index....
Valami ilyesmi lehet, hogy a karbi szivó oldalán van egy szűkítés és a benzin-levegő keveréket kell utána állítani. De pontos információt én sem tudok mondani. Egy jó szerelő szerintem simán kiszedi neked belőle.
Tavaly mentem vele 220- felett talán 230-at, ott már nem azt figyeltem. aztán kiderült hogy nem volt jó a kompresszió a 2 és 4-es hengerben. viszont nem is volt egyenletes a teljesítmény leadása, mert darabosan ment 160 felett, néha gondolkozott is gáz reakciónál.
Kapott egy hengerfej felújítást és beállították a benzin levegő keveréket rendesen. Most vasárnap csap próba képen egyszer meghajtottam. Egyenletes lett az erő leadása nem hezitál és 200-ig szépen húzott, majd ott fékeztem. szerintem ugyan úgy tudja a 230-at majd csak szebben jár és egyenletesebb lett a járása. majd ha lesz jó idő csinálok valami videót.
papíron 48 Le, de nincs benne a folytás. Az még az osztrákoknál kikerült az évtizedek alatt.
http://www.motorrevu.hu/motor/_honda_cbr_500_f_(pc_20) valahol itt 70 Le körül lehet most bár érzetre még többnek is mondanám.
lassan kezd körvonalazódni :-) jobbos tükör látom nem sérült, nekem abból végülis csak a felfogató rész érdekes (plexi és tükör közötti vas/alu)
Ülést meg valószínű vinném.
Megtennéd kérlek, hogy csinálsz pár közelit? Azt látom, hogy a farok idom meg van furkálva, két oldalsó lenne a leginkább lényeg. Fejidom sérülése is érdekes lenne. Viszont az ülés milyen állapotú?
Csak a miheztartás végett!!