Akinek van esetleg a motorján LSL bukó gomba tudna felrakni képet a felfogatásról , illetve arról , hogy kell fúrni az idomot ? Fényeztetném a motort de szeretnék rá gombát is viszont a gomba beszerzése az valami botrányos itt az országban és addig nem akarom az idomokat fújatni amíg nincs kifúrva viszont így gomba nélkül elég macerás .
Én tévedtem bocsánat tényleg nem dióda már régen bonyolódtam ezeknek az eszközöknek a lelkivilágába, megtaláltam a gépemen a rég nem bolygatott dolgaimat na szóval amit a képen is látsz előző írásomban azon egy konduktív folyadékszint érzékelő van ami másra nem képes csak egy lámpát fel le kapcsolni azért nem jó az ellenállás elvén szintet jelző műszerfalakhoz
Te már beraktam múltkor is ezt a képet a sima F4 tankjába ez a jeladó van és az elektromos szakid tudja rosszul mert ez egy sima érzékelő ha folyadékban van nem vezet ha nincs folyadékba vezet már leírtam múltkor is ezzel nem fog működni az F4I-s műszerfal mert az teljesen más elven működik
Vagy most már a 3 műszerfal keveredik most melyik műszerfallal próbáltad a képen látható jeladót az univerzálissal mert azzal sem fog ez a jeladó működni
Piciz,kipróbáltam a jeladót a megadott bekötési módon ahogy írtad.,de nem működik,mivel a műszerfalban van elektronika ami ellenállás értékeket figyel,és azáltal kapcsolja be vagy ki a lámpát.a szervizkönyvben is benne van hogy ellenállast figyel az elektronika,úgyhogy nem folyadékdióda van benne (elektromos szaki szerint nincs is olyan)...
Ha jól rémlik az F4i-nek teljesen más a jeladója az valahogy az ac pumpával van egybe az I-s műszerfal üzemanyag jelzője nem fog működni a karbis jeladójával sőt az I-s még az lcd kijelzőn is mutat 4 kockát mikor tartalékra vált és azok fogynak szép lassan egyesével míg ki nem ürül a tank de attól függetlenül ha van a műszerfalon tartalék lámpa mármint az I-en akkor azt be lehet kötni hogy úgy működjön mint a karbison ha a 18 literből elfogy 15 akkor villanjon fel a lámpa
Te asszem valahol elvesztettem a fonalat... a fotóidon nem egy "általános" KOSO óra van? vagy ez volt a karbison és most egy gyári F4i egységet akarsz rárakni?
Ilyen az én műszerfalam jelenleg.a motor '99-es karbis de a fejidom az már injektorosé és a tartókonzol is az.na ide a gyári '99-es műszerfal fizikai méretei miatt nem fér be.arra lennék kiváncsi hogyha az injektoros benzinszintjelzője működni fog-e a karbis motoron.
Hali,
Nem értem ha analóg a műszered akkor az elektromos más működésű... nem? vagy csak a mutatója analóg?
Ha viszont az eredeti is elektromos jelet ad km, fordulat egyébre akkor van esélyed rá hogy a fő visszajelzők és mutatók működjenek többé kevésbé. Persze kell még mindkettő pontos wiring diagramja (elektromos térkép) hogy a stekkert át lehessen tüskézni. No meg persze egy jó szaki aki vágja a témát. De hogy fog-e és mi működni az már kicsit kérdéses de érdemes megpróbálni szerintem.
Sziasztok,az a helyzet hogy a gyári analóg '99-'00-es műszerfal nem fér be mert a fejidom tartó konzol is f4i-é
Kérdésem a következő volna,szerintetek a karbis motorba be tudom kötni úgy hogy mindene működjön,az injektoros műszerfalat?konkrétabban a sebesség mérés fordulat mérés benzinszint visszajelzés stb., az elektronikai hibakódokat nem kell..
Szerintetek a tartalék érzékelő ugyanolyan a karbis meg injektorosnak?
Akinek van esetleg a motorján LSL bukó gomba tudna felrakni képet a felfogatásról , illetve arról , hogy kell fúrni az idomot ? Fényeztetném a motort de szeretnék rá gombát is viszont a gomba beszerzése az valami botrányos itt az országban és addig nem akarom az idomokat fújatni amíg nincs kifúrva viszont így gomba nélkül elég macerás .
Vagy most már a 3 műszerfal keveredik most melyik műszerfallal próbáltad a képen látható jeladót az univerzálissal mert azzal sem fog ez a jeladó működni
Nem értem ha analóg a műszered akkor az elektromos más működésű... nem? vagy csak a mutatója analóg?
Ha viszont az eredeti is elektromos jelet ad km, fordulat egyébre akkor van esélyed rá hogy a fő visszajelzők és mutatók működjenek többé kevésbé. Persze kell még mindkettő pontos wiring diagramja (elektromos térkép) hogy a stekkert át lehessen tüskézni. No meg persze egy jó szaki aki vágja a témát. De hogy fog-e és mi működni az már kicsit kérdéses de érdemes megpróbálni szerintem.
Kérdésem a következő volna,szerintetek a karbis motorba be tudom kötni úgy hogy mindene működjön,az injektoros műszerfalat?konkrétabban a sebesség mérés fordulat mérés benzinszint visszajelzés stb., az elektronikai hibakódokat nem kell..
Szerintetek a tartalék érzékelő ugyanolyan a karbis meg injektorosnak?