Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha mész, vidd a tengelyt is, hogy be tudják fogni.
Nekem mindkettő messze van, így elég szopó a dolog. Főleg hogy nem tudok odagurulni, mert leszerelt tárcsákkal tudják csak vállalni.
Vagy viszek szerszámokat és ott előttük leszerelek mindent...
Vagy hagyom az egészet a francba és feldobatom így az új gumit...
Beszéltem velük, motorfelnit ők sem tudnak görgőzni.
Legközelebb ezt ajánlotta:
http://www.sahomuhely.hu/kapcsolat.html

Nem tudom mikor sikerül ide eljutnom...
Azért ha valaki tud egy közelebbit az ne tartsa magában!
Az messze van neked,pesten a kékholdat kérdezd meg.
Az angolét majd viszem oda mert az ittenit nehéz kivárni.
Szalvano-t kérdezted már? Gumizni se sok helyen gumizinak Tatabányán motort, de ők igen.
Az van, hogy Tatabányán sem a Welt, sem a Frundi nem foglalkozik motorfelni javítással és nem is tudnak róla hogy valaki csinál e ilyet a környéken. Meg tudod adni a címet, hogy neked hol csinálták?
Esetleg nem tud valaki Tata-Tatabánya környékén valamit, ahol görgőznek?
Sziasztok!
Tudom már egy párszor előjött a kérdés, de szeretném ismét tapasztalatotokat kérni olajcserével kapcsolatban.
Ki milyen olajat javasol? 2005-ös F4i-m van és azt tapasztaltam, hogy friss olaj mellett (10W40 Repsol) nehézkesebb volt a váltás, mint 8e km megtétele után, és nem azért mert most tanultam meg váltani :)
Tippeket, javaslatokat szívesen fogadok!
Köszönöm szépen!
Üdv.: Ákos
Vegyel egy kanna benzibt.
A téli állás után jött elő. Hogyan lehet orvosolni?
Nem használod és berozsdásodott.
Csóróság van.
És lassúsági verseny.
De van valami brigi sliccem is.
Majd kiderül.
Az miért van GS-en, hogy indításkor nem mindig mozdul meg a fordulatszámmérő. Miután megkocogtatom, magához tér.
Ezt eddig nem csinálta...
Sporttúra előre? Én simán felrakom, de te ragaszkodni szoktál a sportgumihoz.
Mi van Ataaa, nem működnek a műszerész ujjaid??
Ha minden jól megy lesz egy félidős angel GT-m előre,hátra meg már megvan.

CBR-re kéne valami.
Ja tényleg, azt csak le kell húzni.
A féktárcsát akkor szerintem rábízom a műhelyre, nehogy elbasszam.
Jól értem, hogy a CBR-t is kellett görgőzni?
Szerintem Puminál tele a készlet ilyenkor.
A lanckerek konnyu csak le kell rangatni a tartot a csillapito gumikrol,a fektarcsa meg jominosegu bitfejjel,nehogy lenyald az inbuszt.
Ez a cbr volt es elso,meg egy menet lesz az angol,de ahhoz meg kell gumi.
a CBR 500F és a 600-as szelepfedél egyezik?? Vezérmű lánc csere miatt+tömítés 87-90 évjárat.
F@szom an Androidba és a bumszli ujjaimba!
Flexben jó vagy...
Tbányán is ennyire jön ki.
Szombaton viszem, ha úhy alakul.
Akkor ne motorral guruljak át, és kapjam le a fogaskereket meg a fékzárcsát?
Az utóbbo 3rdekes lesz, olyat még nem csináltam...
50-es táblánál vagy nagy forgalomban nem megyek gyorsan. Igazából 120 felett igaz az amit te mondasz. 180-ál is jobb a tankon hasalni mint lassan gurulni. A héten nézek rá masik kormányt, mert a befogó már meg van.
Ha fáj a kezed az azért van mert lassan mész a motorral ,Kb 80/90 km/ órával kell menni,vagy többel, hogy a menet szél semlegesítse a test súlyodat.Ha érted mire gondolók? A szél megemel, így kímélve a kezeid.
Ja,eszrevettem.
Maksz 170
Ataaa ha meg nem csinaltak meg egy gorgozes 8500 volt gumizassal egyutt,csak le kell venni a tarcsakat hozza.