Kiderült, hogy a motor japán belpiacos, 78 kw és 106 le, és katalizátor nélküli, mert akkor ott másfajta környezetvédelmi normáknak kellett megfelelni.
Kicsi segítségre lenne szükségem. Korábban volt egy 2005. 12. havi F4i-m, ami 109 le volt, szabályozott katalizátorral szerelve. Most szemezek egy másik F4i-vel, ami 2004. 04. havi, de katalizátor nélküli és 106 le. Most akkor hogy is van ez? Nem egyformák az F4i-k? Ez is injektoros, de akkor miért van ez a különbség?
Nem érdekel valakit GPS tartó kialakítás a 600-as CBR-re? Megmaradt az F4i-ről, de már nincs szükségem rá. Az esztergált rozsdamentes fém amire a kerékpáros GPS tartót lehet rögzíteni. Pl. Olyat mint a képen. A fém darab ára 2000 Ft lenne, de ha nagyon kell akkor képen látható tartót is tudom adni másik 2000 forintért. De ebayról lehet rendelni kb ugyan ennyiért.
Met a HaHu-n azt írnak ami éppen eszükbe jut.
Amúgy két egyforma motor között is van 1-2 LE külömbség.
motorváltás után megmaradt egy üléstakaró idom:
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
Szerintem azt elírták vagy elszámolták
Kicsi segítségre lenne szükségem. Korábban volt egy 2005. 12. havi F4i-m, ami 109 le volt, szabályozott katalizátorral szerelve. Most szemezek egy másik F4i-vel, ami 2004. 04. havi, de katalizátor nélküli és 106 le. Most akkor hogy is van ez? Nem egyformák az F4i-k? Ez is injektoros, de akkor miért van ez a különbség?
Köszi. Dusán
És hol lehet oldószer álló szettet kapni??
Elado CBR 500 okmanyok neluk.NEM LOPOTT!!!!
Idomok allapota a kepeken lathato.
Szepen duruzsol nemfustol!!! Pocc ropp indul. 160e FT Erdeklodni: 06306983626