Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali! A kéményt mennyiért adod? E-mail cím?
van néhány kimaradt alkatrészem f4 fs-hez ramair rácsok, kormánykapcsoló kürttel tükör. Totadam15@gmail.com és a 06208064918as telefonszámon elérhettek!
szeretett motoromról megmaradt az Akrapovic kémény és az összekötőcső bilincs rugók!Hátha valakit érdekelne....
Szia!
Gyári Honda színt kapott a színkódja:Honda R101CU Candy Glory
Ez egy 3 rétegű festés ,először megfúják egy az egész motyót ezüst-el utána kap egy pirosas vörös színt ezt addig fúják míg el nem érik a kellő árnyalatot aztán matricázás és végül lakkozás.
CBR 1100 és a Vfr-nek van ilyen színe.
A fényezés 80000 volt a matricaszettet 15000 csinálták (lakkozható nem síma)
üdv:Zoli
Szia!

Láttam itt a motorod.Nagyon tetszik a festése, és érdekelne, hogy hol csináltattad, és mennyibe került!

Üdv:Bojti
A fém lamellára gondoltam én is,de 2 mm esek,és attól még az új lamella vékonyabb min mint a régi kopott. A a tányérrugónak mi a szerepe még nekem sem tiszta,az első lamella keskenyebb mint a többi,és így az első fémlamellával érintkezik
Jah es ir ket rugot is,azok benn vannak?
Nem sima tekercs hanem mint egy fem lamella.
Fene tudja a magyar nevet judder spring/spring seat.
Egy tanyerrugo es az alatetje lehet.
bodoadamvt : 2001 es a motor :)
piciz : Nekem bőven megfelel a fürgesége :)
A manualt olvasom,
a kuplung lamella szerviz limitje 2,60 mm
a fem lamella limit0,30 mm
a kuplung rugo 48,3 mm

Es mindegyikbol a megfelelo darabszamban vam jelen akkor jonak kene lennie.
sokszor előfordul, hogy nem is a kopó elem felelős a megcsúszásért hanem a fém lamella ami megéghet ezáltal megnyúlik és meghajlik ezáltal harmadára csökkentve a fogó felületet.
Ellenőrizted? Sík lap tolómérő belső és külső él magasság mérés ellenőrzés.
Legalább 30mm nek kellene lenni az újnak,hogy jól működjön.Ahogy én méregettem.
A régivel is nagyon kint fogott,ezért is döntöttem hogy lecserélem.Az új meg már majdnem csúszik is.
szerintem rakd be csekkold le hogy müxik-e.
Aztán ráérsz gondolkozni ha lesz min..
Sziasztok!
Újabb kérdés merült fel,és szeretném a segítségeteket kérni. F3 ba rendeltem kuplung lamellát. Egyeztettem a forgalmazóval hogy jót rendeljek.Meg is jött szépen,passzol is a helyére,de valamiért keskenyebb a réginél. Ha össze fogom,az összes lamellát a vastagságúk 27,62mm. Az újak meg csak 27,19mm. Aztán észrevettem,hogy az alumínium profil amire préselték keskenyebb mint a régi.Sajnos az eladó nem veszi vissza mert beáztatott már az olajba.Szerintetek,ha a régiből egyet beteszek legbelülre,úgy működhetne a kuplung? Simán befér egy plusz. Vagyis belül kettő lenne egymáson.. A betét típusa:Ebc brakers CK1206. vagy milyent vegyek bele? Mi az ami tökéletes lenne?
Milyen évjárat?Nem mindegy mert az F4 '99-'00-esnél 16/44 a gyári,'01-től meg már 16/45 a fogszám
Elől 16 hátul 45 de ha kicsit fürgébbre vágsz mehet előre a 15-ös
2005-öst nézte, de megadhatsz bármilyen évjáratot. Lánc, lánckerék stb. A gyári is fel van tüntetve:
http://motoralkatresz.eu/motorok/honda/600/CBR600F/2005/
Üdv F-es hondások ! :) Még új vagyok a fórumon is,így nem nagyon tudok kihez fordulni.
Meg tudjátok mondani hogy mekkora a gyári első és a hátsó fogaskerék mérete és hány fogas?
A gyári érték alapján egy 108 szemes DID525HV-120ZB láncot kéne pörgetnie. Meg van a 498 oldalas user manual, de kifolyik a szemem,vadász kutya legyek, de szégyen szemre nem találom benne.
Segítségeteket előre is köszönöm ! :)
Hát injektorosat nagyon nem lehet állítgatni ha fenn hagyod sportdobnál is a lamda szondát akkor valamilyen mértékben az tud korrigálni de először is egy húzósabb hajtás után ne járasd sokáig alapjáraton hanem minél hamarabb állítsd meg és ha kihűlt szedd ki a gyertyát és nézz egy gyertyaképet az mindent elárul
Először ráguglizok hogy mi az.
Köszi!
Ahhoz kő Power Commander szerintem. Kérdezd meg Ago-t a Power Commander fórumon v. telefonon, h anélkül lehet-e állítgatni.
Valahogy ja,mondjuk írják a térképet.De az más márka,nem mondom ki a nevét.
Bár ez honda,így passz.
Majd jön valaki aki ért hozzá.
De valahogy utána állítják ha felraknak valami sport dobot a gyári helyett, nem?
Csak tájékozódni szeretnék, hogy mégis mire számítsak.
Ezt en is szoktam csinalni. Praktikusabb, mint 38-szor oda-vissza tologatni, ha meg akarom forditani