Hali!
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. :) A2-re szeretnék motort venni, és szemezgetek két régi CBR 600 F1-el, amik a közelben vannak. Az egyik 88-as, a másik pedig 89-es, és utóbbi szebb állapotban is van. A kérdés az lenne, hogy vételnél mire érdemes figyelni ezeknél a vasaknál? Mivel ugye ezek már nem mostaniak, viszont az eladó állítása szerint a jobb oldali horzsoláson kívül tökéletes állapotú. Tetszene egy ilyen motor, de azért nem minden áron :) . Köszönöm a válaszokat előre is.
Van egy eladó a neten. Csúsztak vele bal oldalt. Ott bal oldalon a dekli karcos és annó nem kaptak gyári idomból csak kék szárnyasat, viszont ez a motor a szürke szárnyas kivitel. Minden matrica és szín egyezik......csak az a fránya szárny nem. És ezért érdekelt volna, hogy meg lehet e oldani egy matrica cserével, mert ugye egy komplett szürke szárnyas eredeti oldalidom nagyon drága. :)
Ezeken a rossi replikákon az oldalidomon lévő "kék" szárny az matrica?
Cserélhető?
Alapjában véve képről úgy tűnik, hogy az alap szín fehér és a többi matrica.
Akinek ilyen van megnézné nekem?
És lakkozott matrica vagy lehúzható melegítéssel?
Hát nem olcsó egyszer nézegettem őket de le kell egy jó gyertyával próbálni mind a 4-et azt hamar kiderül hogy jó-e vagy sem nemigen szoktak ezek tönkremenni
valaki meg tudná mondani, hogy mekkora méretű körmöskulcs kell a hátsó rugóstag előfeszítés beállításához? egy motorosboltban sincs készleten itt a környéken és látatlanba nem akarok rendelni ha nem jó. más módszerrel meg nem sikerült arrébb tekergetni.
Túloztam. Nem hót benzines csak valamennyire az volt. Nem az szép őzbarna. Tavaly tavasszal volt szervizen 8000 km-rel ezelőtt és karbiszinkront is kapott remélem a karbikkal nincs probléma.
Na ki lett szedve a gyertyasor. Autószerelő ismerős csinálja én nem álltam neki. A gyertya sor tutira rossz az 1-ik gyertya hót benzines volt. Remélem csak ennyi volt a baja ha belekerül az új gyertyasor akkor majd kiderül.
Szia, nagyon sok alkatrész megegyezik a 600-ál és annyira nem is ritka. Egy baj van csak öreg motor és már nem minden alkatrész van hozzá újonnan, csak bontottan. Sajnos a vez lánc kérdésben nem tudok segiteni. Nem volt meg vele dolgom.
A lánchoz nem tudok hozzászólni, de a manuális feszítő azért manuális, mert tudod állítgatni-tekergetni, ha meg gyári automata, akkor azt meg nem kell állítgatnod, ha jó, mert magától beáll. De ha ennyire nem vágod még ezeket se, akkor nagy bátorság belefogni egy vez.lánc cserébe...
Ha szétszeded, akkor a láncvezetőt is érdemes megnézni, bár fingom nincs, h ebben a típusban, h megy a vez.lánc.
Sziasztok! Most azokhoz szólna kérdésem akiknek Cbr 500F Pc 20 motorja van. A kérdésem a következő lenne.Vezérmű lánc csere előtt álok.Megvettem a láncot hozzá(Morse) 126 nittelő szemes lánc. Szolnokon a Side by side-be egy motorszerelő azt mondta nem ér semmit sem a lánc. Véleményeteket kérném aki már vett ilyen láncot, hogy minőségre milyen? A illetve ilyenkor cserélni kellene a szelepfedél tömítést is? Ha igen akkor ezt honnan tudnám beszerezni a motorhoz? Illetve a feszítő patront ami manuális azt (visszalehet tekerni alap állásra)?Ha nem vagy automata van(sajna nem tudom) akkor azt vissza lehet állítani? Vagy ha cserés akkor hol tudnám beszerezni mert ez a motor egy ritkaság Magyaro.on.Ebbe kérném a segítségeteket.Ha esetleg valaki tudja megegyezik ezek az alkatrészek egy cbr 600f motorral?
Szeretnék egy kis segítséget kérni tőletek. :) A2-re szeretnék motort venni, és szemezgetek két régi CBR 600 F1-el, amik a közelben vannak. Az egyik 88-as, a másik pedig 89-es, és utóbbi szebb állapotban is van. A kérdés az lenne, hogy vételnél mire érdemes figyelni ezeknél a vasaknál? Mivel ugye ezek már nem mostaniak, viszont az eladó állítása szerint a jobb oldali horzsoláson kívül tökéletes állapotú. Tetszene egy ilyen motor, de azért nem minden áron :) . Köszönöm a válaszokat előre is.
https://admin.hasznaltauto.hu/gyorsnezet/motor/10000799
Köszönöm, hogy megnézed.
Van itt olyan F4 tulaj, akinek nem a gyári tükörtartó kar van fent, hanem a hosszabb verzió?
Este megvizualizálom
Cserélhető?
Alapjában véve képről úgy tűnik, hogy az alap szín fehér és a többi matrica.
Akinek ilyen van megnézné nekem?
És lakkozott matrica vagy lehúzható melegítéssel?
Na ki lett szedve a gyertyasor. Autószerelő ismerős csinálja én nem álltam neki. A gyertya sor tutira rossz az 1-ik gyertya hót benzines volt. Remélem csak ennyi volt a baja ha belekerül az új gyertyasor akkor majd kiderül.
Ha szétszeded, akkor a láncvezetőt is érdemes megnézni, bár fingom nincs, h ebben a típusban, h megy a vez.lánc.