Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Ha meg van még az ülés mi lenne az ára?
Ilyen gumival nem lehet dönteni...
Tank bal éle horpadt, váz jobb oldalon lehet egy kicsit meg van ütve.
Melegen pici zörej,( fülhalgatóval néztem a videt).
Én sokallom az árát, de az meg az én bajom.
Bocs, nem leszólni akarom,mert lehet az enyém még ilyen sincs, de most nagyítóval néztem...
Koszi az eszreveteleket. :) vicces ahogy a videon a labtarto kopast mutatja :-)
A kaapszkodot mondta a tulaj hogy o fujta at aranyra.
Nekem a farokidom mintaja gyanus hogy nem gyari.
A gyari fenyezes szerintem ilyen:
https://www.google.hu/search?q...
Index is ok, később változott kisebbre.
A hátsó gumi és a lábtartó állapotában ellentmondást vélek felfedezni...
A hátsó kapaszkodó, meg az első villa lehet, hogy fújva van, szerintem gyárilag ezüst volt 2001 ben, kormányvégsúly volt cserélve, indexekben nem vagyok biztos, szerintem ez korábbi évjáraté volt.
Ezen kívül patent.
Sziasztok!
Egy nagyon jo baratom szeretne f4i-t venni. Ezt neztuk ki:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4_i-9589928
Van vkinek vmi infoja a motorrol?
Koszonom! Udv!
hiába na...,a világ legjobb motorja
Hát kicsivel többet ment, mint 1-2 mátra + 1-2 visegrád kör.
De jó cikket találtam!
http://onroad.hu/2015/08/16/sportmotor-felmillio-kilometer-futassal/
Szóval az újabb kérdés! Lehetséges-e,hogy egy esetleges visszatekeréstől elmozdul a mutató?
Ezenkívül nincs baja. De jó lenne látni a pontos sebességet! Csak a hiba lehetséges javítására keresek választ.
ha meg akarod keseriteni a vásárlásod akkor jó úton jársz
nem km veszünk állapotot

2007 es a motorom 55 van benne úgy hogy alig használom... van kérdés?
Hmmm.. Lehet csak a mutató mozdult el,egy esetleges hátramenettől.
épp a villamossági műhelyben javitottak egy km-órát,hogy ne kelljen 2 kilóért venni ha egy tizesből is javítható,de le kellett venni a mutatót is...ami gyujtáson máshol áll..ott is visszarakáskor újra kellett a helyére rakni

tekerték vagy sem mindegy is már. a géped legyen jó!
Sajna azt nem tudom,most vettem a motort.. De ha leveszem a gyújtást vissza ugrik nullára,ezért nem értem. Lehet visszatekerték és attól került meg?
nem babrálták az órát?
Sziasztok! Tegnap kérdeztem, kilóméteróra hibárol (gyujtáskor felugrik húszra) most szét szedtem a motort,és a jeladó leválasztásakor a jelenség meg marad.lehetséges hogy az óra rossz? Vagy ez így kell működjön, ha nincs rákötve e a jeladó?
Persze hogy melegen mivel hidegen szereti ha többet kap de mihelyt bemelegszik már sok neki a cucc
Tény hogy jobba fog égni de a belsőégésű motor az más lény az ha többet kap alacsony fordulaton inkább belefullad de mint RC51 szebben megfogalmazva leírta erre gondoltam én is
Sziasztok!
Van egy '93-as F2-m, amit nakedesíteni szeretnék. A kérdésem az lenne, hogy milyen fejidomot tegyek rá, ami viszonylag kevés átalakítással feltehető? Műszerfal is lenne cserélve, abba is tanácstalan vagyok.
Előre is köszönöm a segítséget.
na majd megnézzük,köszönöm mindenkinek
Dus a keverek alapjarati rendszeren. Levegocsavarokat beljebb kell csavarni Vagy az uszoszint magas Vagy az alapjarati fuvoka atmeroje nagyobb.
Ha a levegocsavarokat (alapjarati keverekkepzo szabalyzocsavar) tulsagosan be kell csavarni hogy szepen jarjon ( kevesebb mint fel fordulat ki) akkor a ket utolso egyike. Kb 2-3 fordulat a legjobb.
Ha benzint locsolsz valamire, akkor az elalszik?
jaja, hidegen ugye szűkebb...
Azzal nincs gond,gázra szépen reagál és szépen is ejti vissza,de lemegy 800-ig egy picit aztán beáll 1200-ra,érdekes még az hogy inkább melegen