Háááát a kosár ennek a csapágynak támaszkodik neki ugyan de mivel az nem mozog a tengelyen így nem kap talán akkora tengelyi rányú terhelést, hogy egy minőségi csapágy ne bírja
A kuplung mögött lévő csapágy csak a tengelyt tartja szerintem semmi köze a kuplung oldáshoz és mivel golyós csapágy csak radiális terhelés hat rá axiális nem
az enyém is ugyan úgy szól csak hangosabban,kuplung cserén már túl vagyok,már csak erre tudunk gondolni,miért nincs terhelés a kuplungolásnál az a csapágy kap a legtöbbet
És biztosan a csapágy szólt csak mert ott jelentősebb terhelés nincs lehet a kuplungkosár volt kiverődve és az szólt pár 100 km után még a leggagyibb csapágy sem megy tönkre nemhogy egy koyo
Annak idején a cégnél napi 4 db-ot szereltem be, kerestük melyik típus bírná tovább! Írtuk a típust az üzemórát, és eget verő eltérés nem tapasztaltunk. Én az orosz csapágyat kedveltem. Bár azt hiszem ma már olyan nem kapható.
Most vagy megveszed az ntn-t a csapágyboltban a képen lévö cikkszámon,vagy itt 38+25 eur postáéert vagy betipegsz a hondába ami legközelebb van és kb 38 eur menyiségű forintért megkapod.
A legegyszerűbb a csapágybolt de jo lenne tudni hogy a képen tényleg az van amit keresel.
A legegyszerűbb a csapágybolt de jo lenne tudni hogy a képen tényleg az van amit keresel.
itt 34 az
http://www.cmsnl.com/honda-cbr...
Olcsobb volt venni sugotol mint legozni.