2003-as évjárat körül keresgélek (F4i). 800-900 körül terveztem. Árban valamennyire el tudok térni, inkább azt tekintem szem előtt, hogy ne kelljen egyből pár százezret rádobni. Tudom, hogy állapotot veszünk, de mennyire számít illetve mik azok a dolgok amit már mondjuk egy 40,000-50,000 km futott motoron illetve volna vagy illik cserélni? Az ajánlatokat elfogadom, várom őket. Köszi!
Tudja valaki fejből, hogy milyen típusú olaj megy gyárilag a telókba, és mekkora mennyiség?
Érdemes utángyártott szimeringgel próbálkozni vagy inkább gyárit használjak?
Szia!
Általános állapotot nem akarom ragozni, illetve azt hogy ha lehet tákolásmentes, gyári motort keres.
Én eddigi fórumos tapasztalataim során 2 hiba merült fel, az egyik a vezérlés zörgése amely feszítőpatron cserével megoldható 25-30 ezer Ft,
illetve ha f4i ben gondolkozol, akkor az injektor soron van egy nyomásszabályzó szelep, és a benne lévő membrán át tud szakadni, ha sokat állt a motor. Azt hiszem a civicen ugyanilyen van, bontóban 5 ezer Ft. Ilyenkor magasabb fogyasztás, 3 hengerezés szokott jelentkezni.
Szerintem pöpec motorok, nekem a nagyapja volt egy F3 as.
Igazság szerint egy hangyányit az F3 könnyedebbnek tünik nem olyan vonat. Bár a fék ugyanolyan broáf,talán egy betétcsere még segíthet mert az a rozsdakupac amit kivakartam belőle katasztrófa.
Egy fatönköt markolászni felemelőbb érzet.
A kezem rövid amihez társul egy hordószerű zsák törzs.
Ha 10 centivel hosszabb gibbonkarom lenne egy szavam se lenne.
Mindazonáltal meg fogom szokni az tény.
Jó lenne levizgáztatni és egy ezrest nyüstölni forgalomban,de ezt még nem tudom.
Az biztos hogy a telói elöl olyan betonkemények mint egy seprűnyél lenne beletolva azt még szét kell dobni,ez lesz a következő dolog.
Miért, túrázni is akarsz vele? Szerintem ha nem tömbkerülő körön vagy, hanem rendesen mész, oda se figyelsz rá. Más a pozició, mint az F4-en? Nekem soha semmi bajom nem volt, mondjuk nem vagyunk egyforma alkatúak.
Teleszkophoz kellenek speci szerszamok.