Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tulajdonkeppen az enyem sem zorog, csak ha peldaul behuzott kuplung nelkul uresben racsapom a gazt, akkor "csattan" egyet.
A triumph-on például.Semmi nem zörög.Visít,nyávog,sír (ezek mind gyári tervezett hangok) de nem zörög.
De a 600-as cbr-emen sem zörög,vagy ha igen én nem hallom ki.
Biztos szétszáll de odáig a pilóta nem birja ki és ugyis megcsináltatja.
Enyémben nincs semmi zörgő hang pedig 25 éves motor :-)
Van egyatalan olyan motor, ahol nem zorog a kuplungkosar?
Egyebkent ennek van barmilyen negativ hatasa a motorra nezve?
20 ezer km az nekem 4-5 év, annyi idő alatt meg bármilyen motort elviszek a szerelőhöz egyszer, hogy nézze át.
Valójában a kar, kéz zsibbadás zavar a legjobban és most is kb ugyan azt érzem én is, de nem a rázkódástól, hanem hogy támaszkodok a kormányon. meg a könyököm szokott még kicsit sajogni egy 400 km után.
Ezek a szíjcserén és kuplunglamella cserén kívül bármikor előjön egy sv1000/650-en is.
Még a kuplungkosár zörgés is.
Egy jo baratomnak van 900-as Monstere. Az kb ez a kategoria, csak meztelen a motor.
Motorikusan nincs baj vele, nagyon szepen muzsikal, viszont mindig van valami, ami miatt hozza kell nyulni. Kezdesnek a sztenderkapcsolot kellett kikotni, mert valami kontakt volt es neha nem lehetett emiatt beinditani a motort. Aztan ez a vezetek teljesen el is fustolt neki, szoval ujra kellett huzni a drotot. Aztan a hidraulikus kuplung a felso munkahengernel(?) ereszti a cuccot, 40ezer korul kuplunglamellakat kellett benne cserelni, 20ezrenkent van eloirva valami szijcsere es a motor elrendezese miatt az elso henger eleg konnyen be tud azni, szoval tartalek gyertya nem art, hogyha van az embernel - bar ez nem tudom mennyire tud elofordulni egy burkoltabb motornal, mint az ST2.
Volt olyan, hogy csereltunk motort 1 hetre es nekem peldaul hosszu tavon a V2 rezgesetol olyan szinten elzsibbadt a jobb gyurus es kisujjam, hogy kb ha leharaptam volna, akkor egy ideig tuti nem ereztem volna a fajdalmat
Viszont ugy altalanossagban jo volt vele motorozni, csak azt kellett megszokni, hogy a fordulatot 3ezer ala ne nagyon engedjem, mert kulonben csorgott-zorgott.
Az elmondásod/elvárásod alapján én is inkább azt mondanám maradj sor4 600-asnál. Bandit/Fazer/CBF mind mind
megbízható szerviz"igénytelen" gépek. Természetesen ezeket is át kell nézni, mert nem mentesülnek ezek sem a jó
magyar kókler szerelőktől.
Én még nagyon kezdő Triumphos vagyok, novemberben vettem. És hogy mennyire jön be? Nagyon
Épp folyadékcseréken és szelephézag ellenőrzésen van szóval egy hét múlva jöhet a tavasz
Ültem kawasaki Versysen 650 is annak is tetszett az ülés pozíciója, olyasmi mint ami a Yamaha DT-m volt régen, de annak meg az erejével nem voltam megelégedve. Nem érződött erősebbnek alacsonyabb fordulaton mint az enyém, fenti fordulaton meg már el is maradt.
Főleg most megcsináltattam az enyémet, mert nem is volt rendes kompresszió 2 hengerben. Hoztam el a szerelőtől és sokkal simább volt a járása már alacsony fordulaton is.
Ezt az évet még úgy is cbr 500 nyergében töltöm, aztán addig nézegetek valami túrásabbat :-)
Triumphnak is van hasonló motorja arról mi a vélemények? Neked mennyire jött be a speed triple?
igen őt néztem, Alfa Romeom van :-) 2 is :-) sőt 5 olasz autó van a családban...
Nem ragaszkodok a ducatihoz egyébként. Csak nézegettem valami kevésbé kéz zsibbasztó testtartású mocit, amit 2 személlyel is lehet használni és vannak túra dobozai. CBR 600/1000 F is nézegettem és a NT650 is, de az nem az én világom már.
VFR lenne igazából az ideális befutó vagy a CBR F, csak megérintett ez az ST2 régebben, mert ducatit akartam
Ki kellene próbálnom igazából, Monsteren ültem csak régen és nem emlékszem már milyen volt.
Illetve gyengébbet semmi kép nem szeretnék mint a mostani. 2 személlyel pont elég az ereje egyedül meg simán hozza a 600-as szintet.
Végülis az ST2 nél arra voltam kíváncsi mennyire szervíz igényes :-)
Én csak odáig jutottam ezzel hogy ránéztwem a vaszi által linkelt gépre.
Egy mikornnyit sem tünik kevésbé zsibbasztónak a kormány-ülés-lábtartó háromszok adta üléspozíció mint egy cbr-en.Szoval ha csak ezért és nem a lávcsi matt vennéd egy félidomos bandit,cbf600,yamahas fazerrel sokkal jobban járnál,lényeg hogy magasabb kormányt keress mint ezek a csutkásak ha zsibbad a kezed.
Mert tuti nem ember találta kiőket hanem polip.
Szia Rid!
Gondolom erről beszélsz:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ducati/ducati_st_2_gyari_allapot.._szervizonyv-9428334
Papírozással majd 700 ezer ft, szerintem annyiért kapsz megbízhatóbb márkát is a te elvárásaidra.
De ha Ducattizni akarsz, távol álljon tőlem az, hogy lebeszéljelek róla, ha be vagy csípődve rá, akkor vedd meg.
Sosem volt Ducattim, baráti körben sincs, szerintem nem véletlen. Szerintem arra valahogy rákap az ember, és bármilyen
gondja is van, elnézed neki. Alfa Romeo szindrómának nevezem én ezt.
Szerintem megvalósítható, kérdés, hogy mennyi pénzt, és időt áldozol rá.
http://www.ebay.com/itm/Vfr800...
Szevasztok!
Szeretnék érdeklődni hogy lehet-e a VFR hátsó lengőkarját kerekestül a CBR 600F4-be beépíteni?Nagyon tetszik az egykarú lengővilla,csak szerintem nem igazán hozható össze,szerintetek?
Sziasztok, remélem nem gond ha itt is megkérdezem a véleményetek, hátha van valakinek hasznos infója :-)
kóborol a HAHU-n egy szép ezüst színű ST2-s dobozokkal. Kerestem neten de elég szűkszavúak az emberek az ST2-ről. Nincsenek nagy igényeim a motorral kapcsolatban, csak üzembiztos legyen és probléma mentesen lehessen vele menni. Az esetleges szükséges nagy szervizek sem gond ha kicsit megdobódik az ára, de tudom, hogy bárhova mehetek a motorral.
Most van egy "öreg" CBR500F-m (kb75-80le) Nincs az ég világon semmi gondom vele, csak nem igazán túra gép. Ha lassan megy az ember zsibbad a keze, ha gyorsan akkor meg...nem túrázik...
Szóval a kérdés, hogy szabad-e ST2-t venni? Gyakorlatilag azért nézek inkább olcsóbb túra-sport mocikat, mert olyan sokat nem megyek, évi 2-5 ezer km és így tök fölösleges, hogy álljon a garázsban és benne a pénzem. Az ST2 pedig megfelelne az elvárásaimnak. Dinamika, túradobozok, Ducati....
Köszi előre is válaszokat.
Nos kerdeznem nincs valakinek elfekvoben egy jobbos elso idom belsejebe valo fekete haromszog idomka?F3 600 97-es.
Sziasztok!
Eladósorba került szeretett vasam,ha valakit esetleg érdekelne!
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-9777690
Háát muszáj ekecselni vele mert ha csak szimplán felteszed a nyitott dobot jobban szellőzik a rendszer és elszegényedik kicsit a cucc aztán vissza fog durrogni
Koszi,akkor ez szerelos,marad egyenlore a gyari,csak 4 helyen szelel,elegge rozsdas igy csere kene,akkor meg sport.
De akkor nem uszom meg a karbi bontas nelkul.
Regi a gep,ha szetdobja az ember az o gyuruk tomitesek tuti cseresek.Ez most nem aktualis.
Inkabb megvaracskolom a gyarit.
Hali,
Mindenképpen karburálni kell a benzin/levegő menyiséget hiszen hiányoznak az injektorosnál lévő szenzorok amik ugynezt már elektronikusan mérik. És igen elgyengül ha "csak" rárakod a dobot. De szerintem a karburálás sem nagy történet persze egy szakembernek. Talán a fúvókákat is csak arrébb kell állítani. De ez nem 100-as csak általános tapasztalat.
Sok sikert!
Sracok,valaki tapasztaltabb kene.Egy f3 ra ha felcsavarok sportdobot a karbit mindenkepp hozza kell fuvokazni?Vagy elbirja es nem gyengul el alacsonyabb fordulaton?
Mert ha szarakodni kell a karbival inkabb hagyom a fenebe ws megfoltozom a gyari dobot.
f4i pályaidomot is keresek.
keresek f4i -hez használt plexit, használt repedt hiányos fejidomot, leömlőt, sérült teleszkópot, első felnit, tárcsát. ha van valakinek elfekvő akkor lehet érdekelne.
nekem lesz egy