Ne haragudj, ha zavar a sok komment. Az üzenőfalon vagyok, s mivel CBR 600 F-em van, így a CBR 600 F és CBR Club is nekem való!
Köszi a választ! Az AGV valamiért nem szimpatikus, bár lehet azért, mivel amikor nézegettem 80 ezerért is "csak" műanyagot ajánlott. Amiket linkeltem az X-Lite X661(karbon-kevlár-üvegszál, 1320 gramm) elméletileg a legújabb 2015-ös sport-túra sisak, sokszoros tesztgyőztes modell. Kizárólag S-es méretben, akciósan 60 ezer forint 140 ezerről! Az X603 2014-es modell tudtommal és csak jót olvastam róla eddig. Szintén S-es akcióban, szintén 60 ezer 110 ezerről! A Marushin 999 RS (karbon-üvegszál, 1100 gramm, extra könnyű és csendes). Japán cég (ma már német kezekben) 1950 óta gyárt sisakokat! Igazából az ára miatt ő lenne a befutó, de az X-Lite meg nagyobb név.
Nagyon termékeny vagy sok fórumon..
Nekem AGV GP-Pro-m van V.R. designes bár nem vagyok GP fan.
Anno a Shox-ban vettem potom 138.880-ért asszem 8. éves oda nem adnám legfeljebb egy ugyanilyen újért. Már teszteltem földön vizen és motoron is. Amit linkeltél azok linkek... bár az x-lite jó, de csak a prémium kategória, mint mindegyikből.
A fejedről ne spórold le a biztonságot. Az ilyen üvegszál thermoplasztik faszságokat engedd el magad mellett.
UFF én beszéltem!
B.U.É.K MINDENKINEK .
Nekem is 7,5 l körül eszik Remus dobbal . De , én tudom miért . Egyszerűen imádom a hangját és nem váltok fel csak 10.000 fordulat fölött.
A gyárival azért kevesebb a fogyasztás "szerintem". Ki kíváncsi a villany motor hangjára .
Nem pályázok és, ha "durvulás" van az csakis 1 személlyel. Viszont túrázni járok meg motorostalálkozókra és munkába. Ezekhez szerintem elég komfortos motor. Nekem abszolút bevált. A sportdobos fogyasztás viszont megoldásra vár.
Háát... a barinő nem igazán fér bele nekem legalábbis az "agresszióba" Ha csapatok akkor azt kurva komolyan és egyedül teszem ha utas van akkor inkább valami komfort motor dukálna.. nem?
Sziasztok. Valaki tud valami infoval szolgalni a torokbalinti rmc motoros bolttal kapcsolatban? Mennyire korrektek, jo gepeket arulnak, stb... valaszokat elore is koszi.
Nekem ez az agresszió hiányzik az enyémből. Viszont motorikusan nem cserélném "ismeretlenre" !
Ez tudom honnan, kitől, mennyivel, stb. Meg a színe is tetszik, csupán ez az "együléses" dolog piszkálja a csőrömet, de 50 ezernek van jobb helye is jelenleg (és elég sokáig a jövőre nézve) ! Azért köszönöm szépen a rengeteg infót!
Szerintem a segédvázért (ha találsz( legalább 15-20 K-t kell kipengetned ülések farokidom szintén kb ugyanez esetleg az üléstartó tank felőli ha az más.. nem tom pontosan. Azt gondolom 50 körül lehet. Ha esetleg meg válsz az eredetitől talán tudod csökkenteni a beruházást.
A személyes véleményem (ha érdekel) nem éri meg a look's like változtatás. Nekem is együléses volt most külön van de nem igazán van különbség hiszen mindkettő ugyanolyan méretű formájú, Én arra számítottam hogy kicsit hegyesebb sportosabb "fecskésebb" lesz de tévedtem. Csak más, de persze jól néz ki.
De persze hajrá ha tolni akarod!
Köszi a választ! Az AGV valamiért nem szimpatikus, bár lehet azért, mivel amikor nézegettem 80 ezerért is "csak" műanyagot ajánlott. Amiket linkeltem az X-Lite X661(karbon-kevlár-üvegszál, 1320 gramm) elméletileg a legújabb 2015-ös sport-túra sisak, sokszoros tesztgyőztes modell. Kizárólag S-es méretben, akciósan 60 ezer forint 140 ezerről! Az X603 2014-es modell tudtommal és csak jót olvastam róla eddig. Szintén S-es akcióban, szintén 60 ezer 110 ezerről! A Marushin 999 RS (karbon-üvegszál, 1100 gramm, extra könnyű és csendes). Japán cég (ma már német kezekben) 1950 óta gyárt sisakokat! Igazából az ára miatt ő lenne a befutó, de az X-Lite meg nagyobb név.