@ Zoli
De, át lehetett volna fúrni, de akkor nem fér el a fejidomtól a kormány, ígyis faragni kellett, plusz
nem bíztam volna az életem arra az átfúrt vékonyka alura.
@ Rid
Csináltattam, mégpedig vele: dh.zsolt@hotmail.com
érdeklődd meg, csak ajánlani tudom.
Pontosan ilyet szeretnék!!! Ezt a kormány kifli/tartó konzolt csináltattad vagy vetted valahol?
Relatív nem költöttem sokat, csak mivel erősen áron alul vettem a motort tudtam, hogy lesz vele egy kis dolgom, de még úgy is nagyon jól ment, hogy voltak gondjai. Pl szerelőm mondta hogy a 2-s hengerben csak 3 bár, 4-esben 6 bár a kompresszió. Úgyhogy gyorsan felújítattam a hengerfejet, mert a kipuf szelepek nem ültek rendesen és ott ment el a kompresszió. Meg volt még egy pár ilyen 7 év állásból adódó hiba.
Szóval össz. felújítás 70 ből megállt. de most még jobb lett a gép
Én is átalakítottam a volt CBR em, durván 40 ezerből megvolt, meg némi fúrás faragás, és isteni kényelmes motort kaptam.
Ha sokat költöttél most a motorodra, és tényleg rendben van, akkor szerintem megéri egy átalakításon elgondolkoznod.
Perpill csak a benzin T elágat neztem ott mert abbol új sincsen.
Nem igazán cseréltem még kormányt motoron, nekem ugye most csutka kormány van rajta. Egy adapterrel fel lehet erre is tenni a hornet kormányát? Ami ugye alapból magasabb egy kicsit.
Baján van még a Sugó motors ott is vannak alkatrészek tudom, de pl a karbisor közötti műanyag benzin T csövet sehol nem lehet kapni csak karbi sorral, a honda nem gyárt csereszabatos alkatrészt hivatalosan. Ezt kellett volna cserélnem mert valahol engedte a benyát, de a szerelőm szépen megcsinálta, saját anyagával meghegesztette és ragasztotta.
Tömérdek "OEM" alkatrészt kiegészítőt lehet kapni ebben biztos lehetsz, sőt a különleges dolgokra mindig akad egy különleges szakember is. De ha dobsz fel a vasról egy-két jó fotót a tanács dömping borítékolható innen!
Hajrá
Gondolkoztam már rajta, csak kevés cucc van ehez a régi cbr-hez. Megnézem majd Ricsi bontót az Üllői úton hatha van magasabb kormány és plexi mert végülis csak Ennyi lenne a legnagyobb hibája....
Köszi csak pont ezért mert nem megyek relatív sokat, elgondolkodtató hogy álljon a pénzem egy drágább motorban vagy valamelyest kompromisszummal de olcsóbb moci a jó választás...
Mindenki annyit megy amennyit akar illetve tud. Ezt illik tiszteletben tartani, vannak akik összesen nem mennek egész évben 2000 km-t azt is csak Visegrád-Lepence nyomvonalon 3 gurigás vassal aztán vannak olyanok is akik 2 pitypangot "érő" motorral járják be az EU-t v más kontinenst. Mindenkinek van jogosultsága bármire.
Én speciel elfogult vagyok a gyukival szemben, de okos választásnak inkább a 03 utáni vasakat tartom. Konkrétan az ST-2 jó vas de mindig akad vele valami bisz-basz. Ha kevés a motoros élmény "lehetősége" akkor a rizikó faktort is kicsire kell fogni.
Ez az én véleményem.
UFF
De, át lehetett volna fúrni, de akkor nem fér el a fejidomtól a kormány, ígyis faragni kellett, plusz
nem bíztam volna az életem arra az átfúrt vékonyka alura.
@ Rid
Csináltattam, mégpedig vele: dh.zsolt@hotmail.com
érdeklődd meg, csak ajánlani tudom.