A kályha ezüst nincs rajta semmi felirat áll. kint szokott állni a járdaszegély mellett. Garázsoknál is szoktam látni E46-ot. Idén mindenképp "megkiabállak" amint látok ott mozgást már oda is gurulok... oszt jó nagyot köszönök!
Mint a munka elején írtam is, motoros társammal csináltuk. Amíg volt győrben Triumph szalon ott dolgozott szerelőként.
Gondolhatod, rám a durva munka maradt idomzat,hütő,kipuffogó levegő rendszet lebontása. Meg hát az általános inaskodás.
Egyébként ha nem kilátástalan a meló, szokott vállalni szerelést.
Na gyerekek,kész a gép!
Megszűnt a kuplung hang! A váltó/kuplung csapács ki lett cserélve, sajna ezért ki kellett emelni a blokkot.
Nem volt kis meló visszatornázni. Most már értem miért nem akarják megcsinálni, a szerelők is csak terelnek,hogy ilyen rugó meg olyan tököm. Szelepek, szinkron belőve, a hangja olyan lett mint a doxa
Vázig le lett csupaszítva, minden kitisztítva, átzsírozva, folyadékok lecserélve. Fejidom+idomzat belőve (hidegen rezonált a fejidom).
Mint az új!
akkor megosztom veled azt az infót, hogy kuk mindegy a gumi előélete szupermotós v egyéb más. egy fontos különbség van az pedig a motorod súlya amit kezelnie kell tehát a nagyobb súly "talán" rövidebb km futást takar. A 160 gumi egy odavaló felnivel ugyanazt tudja mint egy 180-as ugyanilyen feltételekkel, persze azonos lóerő teljesítménnyel!
Elegge.Bar minta van rajta akkora mint a grand canyon.De egy sima pielli diablo.Ez meg nem egy eletveszely de csuszott hidegben es hat lehetne sportosabb.
Az igazi gaz hogy 2009-esek a fo gond hogy mindketto defektmentes de par nap es eleresztik a nyomast.
Vehetnek uj 160-ast es nem kinlodni a felnicserevel de hasznaltban vagy supermotos gumik vannak sportos/tapadosban ami egy duplakkora sulyu 600-ashoz nem tudom hogy passzolna vagy bakelit turak gsxf-ekrol.
Az uj rosso2,raceattack,stb fincsi lenne de parban 60-70e vicc lenne ez a vetelar 20-30% a.
Ezert kene befeccolni egy felnire es menne ra valami hasznalt 180-as ami tapad is.hogy most slic vagy supersport az mindegyl
Az a tatto feliratos E46 a tiéd?
Gondolhatod, rám a durva munka maradt idomzat,hütő,kipuffogó levegő rendszet lebontása. Meg hát az általános inaskodás.
Egyébként ha nem kilátástalan a meló, szokott vállalni szerelést.
Megszűnt a kuplung hang! A váltó/kuplung csapács ki lett cserélve, sajna ezért ki kellett emelni a blokkot.
Nem volt kis meló visszatornázni. Most már értem miért nem akarják megcsinálni, a szerelők is csak terelnek,hogy ilyen rugó meg olyan tököm. Szelepek, szinkron belőve, a hangja olyan lett mint a doxa
Vázig le lett csupaszítva, minden kitisztítva, átzsírozva, folyadékok lecserélve. Fejidom+idomzat belőve (hidegen rezonált a fejidom).
Mint az új!
Ez egy f3 ra Passzolna?
Valami olcso megoldas.
Kameran kivul.
-kia@ az a bogyo?
-sportmotorrol.
-baromsagot mond.
meg az egr simulatort se engedi
Mondjuk azota is szar.
de jo is lenne.......
ekkora hiressegnek lenni.
Csoro vagyok na.
Az eredmeny fuggvenye hogy hogyan tovabb.
Az igazi gaz hogy 2009-esek a fo gond hogy mindketto defektmentes de par nap es eleresztik a nyomast.
Vehetnek uj 160-ast es nem kinlodni a felnicserevel de hasznaltban vagy supermotos gumik vannak sportos/tapadosban ami egy duplakkora sulyu 600-ashoz nem tudom hogy passzolna vagy bakelit turak gsxf-ekrol.
Az uj rosso2,raceattack,stb fincsi lenne de parban 60-70e vicc lenne ez a vetelar 20-30% a.
Ezert kene befeccolni egy felnire es menne ra valami hasznalt 180-as ami tapad is.hogy most slic vagy supersport az mindegyl