Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A kályha ezüst nincs rajta semmi felirat áll. kint szokott állni a járdaszegély mellett. Garázsoknál is szoktam látni E46-ot. Idén mindenképp "megkiabállak" amint látok ott mozgást már oda is gurulok... oszt jó nagyot köszönök!
Egy utcában lakunk, aztán még nem is tekertünk egyet...
Az a tatto feliratos E46 a tiéd?
Mint a munka elején írtam is, motoros társammal csináltuk. Amíg volt győrben Triumph szalon ott dolgozott szerelőként.
Gondolhatod, rám a durva munka maradt idomzat,hütő,kipuffogó levegő rendszet lebontása. Meg hát az általános inaskodás.
Egyébként ha nem kilátástalan a meló, szokott vállalni szerelést.
Maszekba nem vállalsz ilyesmit?
Szép munka az biztos! Te (is) barátja vagy a motorodnak, nem pedig a tulajdonosa!
Tavasszal megcsodálom a garázssoron.
Kicsit jobb idő lesz előveszem, aztán csinálok videt.
Ennek örülök! Tehetnél fel videót a hangjáról, hogy mi is halljuk az eredményt. :)
De ügyes vagy
Na gyerekek,kész a gép!
Megszűnt a kuplung hang! A váltó/kuplung csapács ki lett cserélve, sajna ezért ki kellett emelni a blokkot.
Nem volt kis meló visszatornázni. Most már értem miért nem akarják megcsinálni, a szerelők is csak terelnek,hogy ilyen rugó meg olyan tököm. Szelepek, szinkron belőve, a hangja olyan lett mint a doxa
Vázig le lett csupaszítva, minden kitisztítva, átzsírozva, folyadékok lecserélve. Fejidom+idomzat belőve (hidegen rezonált a fejidom).
Mint az új!
igen.......mert a Co jelzés kicsit le van maradva.......hogy rohadna meg a környezetvédelmikurva annya
Csekkendzsineket dobal,idegesit.
le kell dugózni.......már elmontam
Hat akkor mar csak egy 105 loeros supermotos gumi kene.
Ez egy f3 ra Passzolna?
Valami olcso megoldas.
Jabbezony.
Kameran kivul.
-kia@ az a bogyo?
-sportmotorrol.
-baromsagot mond.
meg az egr simulatort se engedi
Mondjuk azota is szar.
akkor megosztom veled azt az infót, hogy kuk mindegy a gumi előélete szupermotós v egyéb más. egy fontos különbség van az pedig a motorod súlya amit kezelnie kell tehát a nagyobb súly "talán" rövidebb km futást takar. A 160 gumi egy odavaló felnivel ugyanazt tudja mint egy 180-as ugyanilyen feltételekkel, persze azonos lóerő teljesítménnyel!
hát ment rá pár lájk..........főleg a EGR-es......dugós........mé?.....me a Bogyó monta
Mariana bazz.
de jo is lenne.......
ekkora hiressegnek lenni.
azt hittem akkora mint a Malina árok
Hat arra ne szamits,max ha gombokat es tepozarakat szeretnel.
Csoro vagyok na.
Pedig már szóltam itthon, hogy készüljenek mert holnap hús lesz ebédre
Meg van ido es feladat ezen kuzdenem,holnap szetcsapom a hatat hogy a csapsgyazast kimossam es zsirozzam.
Az eredmeny fuggvenye hogy hogyan tovabb.
170/60 még jó a felnidre és tök véletlenül van is belőle 2012-es előre meg 120/70 angel st Kb 60%-os
Elegge.Bar minta van rajta akkora mint a grand canyon.De egy sima pielli diablo.Ez meg nem egy eletveszely de csuszott hidegben es hat lehetne sportosabb.
Az igazi gaz hogy 2009-esek a fo gond hogy mindketto defektmentes de par nap es eleresztik a nyomast.
Vehetnek uj 160-ast es nem kinlodni a felnicserevel de hasznaltban vagy supermotos gumik vannak sportos/tapadosban ami egy duplakkora sulyu 600-ashoz nem tudom hogy passzolna vagy bakelit turak gsxf-ekrol.
Az uj rosso2,raceattack,stb fincsi lenne de parban 60-70e vicc lenne ez a vetelar 20-30% a.
Ezert kene befeccolni egy felnire es menne ra valami hasznalt 180-as ami tapad is.hogy most slic vagy supersport az mindegyl
Amúgy ami gumi most van rajta elöl-hátul az nagyon gáz? 160-as gumihoz 4-4.5-es max a felni.