Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A fényszóró mögött találod.
Sziasztok !
Egy kis segítséget szeretnék kérni , merre találom a motorban az index relét ? :-)
Èn is 6e-kènt cserèlem de volt rá pèlda nagyobb 2-3e km-es túra elött ha 5e van az olajban akkor gondolkodás nèlkül lecserèlem
Meg egybe van!!
F4-nél gépkönyv szerint 12e km v. 1 év. Bajt nem csinálsz, ha 6000-ként cseréled, sőt. Ez az a dolog, ami meghálálja magát.
Sziasztok. Ti hány km-enként cserélitek az olajat? Nekem F4-re a gépkönyv normál használatnál 12800 km-et ír, de maradok a 6000-nél.
Sziasztok! Féktárcsát és fékbetétet milyet ajánlotok?? Beszerzési forrás??
Eger felé induljatok vele .
F2 -höz nincs valakinek gyári hátsó sárvédője?vágatlan.
OK
Szerintem nekem is a csapágy szól,de az enyém 2 váltóból rakták össze,lehet az is gond lehet,előző tulaj mondta erősen kellett 2 rakni ezért cserélték,másik váltóból,ezzel nincs is gond szépen veszi a sebességeket ,blokknak is szép a hangja de ez a zaj megőrjít nem hangos csak idegesítő ha kicsit behúzom a kuplungot egyből elhallgat,először én is kuplung cserével kezdtem de semmi nem változott,ezért vettem a váltót ha meg lesz bontva ha az a gond akkor mindjárt cserélni lehessen.
Előre is köszönöm,dobj egy e-mailt ha tudsz valamit légy szíves.pempelli@freemail.hu-ra
Beszélek vele.
Nem kell tömítés.
Blokk ki, alsó részt kell kettészedni. Ha a váltónak van baja az biztos látszik a fogaskerekeken vagy a léptetö villán.
Ha azok jók, kell egy csapágy és mehet össze. Pasztázva van ott nincs tömítés.
Valóban ahogy Zoli mondja, ha minden kéznél van akár egy nap megvan. Nekem ugye nem az volt a cél,hogy gyorsan meglegyen.
De mondom, nem a blokk szétszedés,csapágy csere a szopás. A szisztematikus lebontás, kiemelés meg a visszaépítés, minden vezeték, cső a helyén menjen. Azt mindegyikünk tudja, hogy vannak ezek a gépek összerakva ,nincs az a kurva nagy helye semminek.
1999-2001 az biztos ugyanaz a blokk
Ezt jó tudni.
tudom sajnos,szerintem ha valaki ért hozzá 1 napos meló
igen,PC25 az is legalábbis amit én vette
A hornet meg ez egyforma?
Ha a váltót érdemben akarod megdolgozni szét kell húzni két darabba.
Szerintem vezérlés egyben marad,csak az alsó részt kell kiszedni,nekem is szól valami a váltónál már cseréltem komplett kuplungot is,szereztem kevés km-es hornet váltót azt kellene beledobni.
Ahogy néztem nem nagy dolog.
Csak azt a dögnehéz blokkot kell kiszedni.
Kérdés hogy szét is kell e húzni a cseréhez?
Mert a tömítéskészlet elég húzós és az athena cucc nem tudom jó e.
USA-ből valami cometic.
Ugyanezt kellene csinálni az enyémmel is,váltó és csapágy csere,nem beszélnél vele mennyiért vállalná ha vállalja egyáltalán,f2 az enyém.