Alapjáraton nagyon zörög, ha már a kuplungra ráfeszítek akkor jobb a helyzet de akkor nincs holtjátékom.
Fordulaton inkább csak érzem a kezemen mint hallom, hogy valami nem jó.
Ha kuplungkosáron megfogod a kezedben a fogaskoszorút és a másikkal a kosárrészt, egymáshoz képest megpróbálod elforgatni előre-hátra és nem megy, akkor nincs gáz. Ha könnyedén, vagy akár kicsit szorulva elmozdul, akkor az okozza a zörgést. Más nem szokott lenni.
A váltócsapágy lóghat azért is, mert C3 illesztésű. Alapjáraton zörög csak, vagy fordulaton is?
Csak most vettem észre,hogy a kosarat is kérdezted.
Megnéztük, nem mozog semmit. a kuplung többi alkatrészén sincs semmi hibára utaló jel.
Viszont a motor hangja olyan ahogy jellemezted: villamos, zakatol.
Ennek a csapágynak van egy kis kottyanása.Remélem most már ez lesz a baja ha már ennyire szét lett burítva.
Úgy néz ki találtam is ilyen nútos csapágyat, akkor a hétvégén össze lehetne dobni a váltót.
Nem jár szarul, már amennyire hallani lehet, nem zakatol, mint a frissen hangolt bandika Jó lesz az.
A 600RR eleje hondakompatibilis Arra vadászhatsz megint féket..
dunsztom sincs miről motyog mert ezt szerintem még japoban bántották utoljára szal ha szarul is jár akkor max úket nyüstölheti mert én nem nyúltam hozzá csak benzint öntöttem bele.
Amúgy a dugó átmérő haggyán de vékonyabb betét is kell majd bele mert ami most felmegy max 9 mm-es ebben meg amúgy összenézve tökugyanolyan csak 11 m-es vastagok kellenek.
Egyenlőre míg meg nem mozgatom nem ruházok be sokmindent mert minek.
Olaj,olajszűrő,fékfolyadék hűtőfolyadék cserélve,légszűrő,gyertyák folyamatban.
Idomot vettem kettőt oldalra szóval azok is rendben lesznek.
Ha így mozog folytatódik a program karácsony után mert ígyis el vagyok havazva.
Lesz egy egynapos alapos mosogatás két ünnep közt még.
Aztán a felniprojekt.
Meg ha minden klappol jövőre megy bele a 600Rr eleje az lesz ám a tipusidegen.
A főnök topikját nem akarom szétcseszni.Mondjuk szórakoztat hogy kikelt magából a lopott szlogen miatt.
A tipusidegen főfékhenger az még haggyán az alsók is azok.
De úgy néztem csont ugyanaz.
Street komplett fékje fékcsövestől ment fel rá.
Talán az alsók dugói picit nagyobbak,de nissin minden rajta.
Sajnos az egyik alsó betét rögzítő stiftje annyira be volt rohadva hogy megforgott benne az inbusz.
Ha úgy döntök visszakerül akkor abból kell egy bontott.
Meg egy 3 felújító készlet.
Így első körben úgy döntöttem használom ami van.
Később dönthetek máshogy is.
Amúgy a hangja alapján szarul jár.
Chubby te már cseréltél váltót. Kiszedtük a csapágyat ami váltó és a kuplung között van. Szerintem ez a ludas.
Nem tudod, ez a nut az olajelvezetés miatt van rajt?
Okés, én annó ezt találtam legolcsóbban és gyönyörűen működik is, valamint külföldi fórumokon is dicsérték az olcsóbb változatát az NGK iridium gyertyának
Akkor ezek szerint a tiéd volt Én Rolitól vettem,de mondta,hogy győrből való.
Már nagyon zavart az a kuplung hang és úgy döntöttem utána járunk. Tegnap kiemeltük a blokkot, holnap nekiállunk. Remélem fasza lesz, és sokáig lesz egy jó kis gépem.
Én nagyon szeretem, nagyon bejön ez a motor. Nem akarok semmiféle más márkájú,típusú motort. Sajnos nem tettem bele sokat amióta nálam van, egyéb okokból. 57-et mutat az óra.
Fordulaton inkább csak érzem a kezemen mint hallom, hogy valami nem jó.
A váltócsapágy lóghat azért is, mert C3 illesztésű. Alapjáraton zörög csak, vagy fordulaton is?
Megnéztük, nem mozog semmit. a kuplung többi alkatrészén sincs semmi hibára utaló jel.
Viszont a motor hangja olyan ahogy jellemezted: villamos, zakatol.
Ennek a csapágynak van egy kis kottyanása.Remélem most már ez lesz a baja ha már ennyire szét lett burítva.
Úgy néz ki találtam is ilyen nútos csapágyat, akkor a hétvégén össze lehetne dobni a váltót.
Nem jár szarul, már amennyire hallani lehet, nem zakatol, mint a frissen hangolt bandika Jó lesz az.
A 600RR eleje hondakompatibilis Arra vadászhatsz megint féket..
Amúgy a dugó átmérő haggyán de vékonyabb betét is kell majd bele mert ami most felmegy max 9 mm-es ebben meg amúgy összenézve tökugyanolyan csak 11 m-es vastagok kellenek.
Egyenlőre míg meg nem mozgatom nem ruházok be sokmindent mert minek.
Olaj,olajszűrő,fékfolyadék hűtőfolyadék cserélve,légszűrő,gyertyák folyamatban.
Idomot vettem kettőt oldalra szóval azok is rendben lesznek.
Ha így mozog folytatódik a program karácsony után mert ígyis el vagyok havazva.
Lesz egy egynapos alapos mosogatás két ünnep közt még.
Aztán a felniprojekt.
Meg ha minden klappol jövőre megy bele a 600Rr eleje az lesz ám a tipusidegen.
Van komplett elsőfékem is. A Hornetnek is nagyobb a dugattyúja az F3-nál, úgyhogy valszeg azzal egyezik.
A tipusidegen főfékhenger az még haggyán az alsók is azok.
De úgy néztem csont ugyanaz.
Street komplett fékje fékcsövestől ment fel rá.
Talán az alsók dugói picit nagyobbak,de nissin minden rajta.
Sajnos az egyik alsó betét rögzítő stiftje annyira be volt rohadva hogy megforgott benne az inbusz.
Ha úgy döntök visszakerül akkor abból kell egy bontott.
Meg egy 3 felújító készlet.
Így első körben úgy döntöttem használom ami van.
Később dönthetek máshogy is.
Amúgy a hangja alapján szarul jár.
Nem tudod, ez a nut az olajelvezetés miatt van rajt?
No mindegy mert a masik tipus gepkonyv szerint denso u27fer9 az meg 1700-2000 forintert talalok.
Már nagyon zavart az a kuplung hang és úgy döntöttem utána járunk. Tegnap kiemeltük a blokkot, holnap nekiállunk. Remélem fasza lesz, és sokáig lesz egy jó kis gépem.
Én nagyon szeretem, nagyon bejön ez a motor. Nem akarok semmiféle más márkájú,típusú motort. Sajnos nem tettem bele sokat amióta nálam van, egyéb okokból. 57-et mutat az óra.