Akkor hiába szedtük ki a blokkot?
Ez a 16003-as kívülről is szerelhető.
Az előzmény az,hogy kiengedett kuplungnál erős kattogó morgó hang van, behúzva a hang már csillapodik de a kezemen még így is érzem a darálást.
Köszönöm, egész sok hónap munka volt vele, télen kezdtem, nyáron végeztem. Aprólékosan szétszedtem még a lábtartókat is. Az összes kis műtyűr ki lett takarítva rajta. Új kormánycsapágy, légszűrő, olaj, olajszűrő, fém fékcsövek, fékolaj, hűtőfolyadék.... szinte új motor lett. Az új tulaj örült is neki mikor megvette 500 vagy 550-ért ha jól emlékszem. Szegényt fellökte nemsokára rá egy autós és sérült valamelyik idom, viszont a gombák rengeteget fogtak azt mondta. Szóval megéri
ja ..... az idomok is karosszériásnál lettek fújva egyedi fekete színre, arany és más színes csillámokkal, szép metál fény...csak a kép nem adja vissza.
A matricaszett meg gerorgedesign-től volt...
A karok az ebay-ről vannak...nem drágák. A dekliket simán le lehet fújni hőálló arany festékkel ami spray formában kapható, majd lakkozható is szintén spray formában. A váz az homokfúvózva lett és színtereztetve radiátor készítő üzemben. Az első telók szintén homokfúvózva lettek majd karosszériásnál hivatalos fetőműhelyben aranyra fújva. Én nem vállalok ilyet. Csak hobbiból csináltam. Kipróbáltam menne e ez nekem és ment :)
A bukógombákat itt az apróban megtalálod ki gyártja, tőle vannak a kerekeknél lévő bukógombák is.
Par dologban tudnal segiteni?A karokat hol vetted es mennyiert?A dekni milyen szinte van fujva es vallalod-e a fenyezeset?Ja meg a bukogomba erdekelne meg!
Ez a 16003-as kívülről is szerelhető.
Az előzmény az,hogy kiengedett kuplungnál erős kattogó morgó hang van, behúzva a hang már csillapodik de a kezemen még így is érzem a darálást.