Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor hiába szedtük ki a blokkot?
Ez a 16003-as kívülről is szerelhető.
Az előzmény az,hogy kiengedett kuplungnál erős kattogó morgó hang van, behúzva a hang már csillapodik de a kezemen még így is érzem a darálást.
Mögötte már váltó csapágy van. Belül van egy tűgörgő, de az ritkán megy tönkre. 35x42x23-as. Ha morog, az a kosár miatt van.
Én arra a csapágyra gondolok ami belül van a blokkban a kuplung mögött.
Vagy nem az a kinyomócsapágy?
Megnézem!
Bármi kell szólj, an hozzá vagy 4 blokkom...
Melyikre? A kinyomóra? Az 16003-as. Csapágyboltban kapsz.
Na végre hozzácsatolja talán
Vagy mégse de előkerestem a képet
Hát amikor én kiemelő kert cseréltem ha jól láttam sima golyóscsapágy saccra 10-es belső 25-30-as külső szélesség az passz
Ma még csak a blokkot szedtük ki.
Hétfőn bontjuk. Gondoltam előre körbenézek.
Ezek szerint hagyományos csapágy? Nem hornyos vagy valami speciális?
Kiszedted? Olvasd le a számát vagy mérd meg belső külső átmérő szélesség és csapágyboltba adnak bármelyikbe
Sziasztok!
F4i kuplung csapágyra tud valaki elérhetőséget?
Keresem a guglin de nem találom.
Ez pontosan milyen lánc? Milyen hosszú? fogak száma?
Vadi uj láncszett F4i-re 20.000.
RK 520 racing!
Természetesen fogaskerekekkel. (50 volt az ára)
Fém fék cső (új) 12e
70/6321-829
Köszönöm, egész sok hónap munka volt vele, télen kezdtem, nyáron végeztem. Aprólékosan szétszedtem még a lábtartókat is. Az összes kis műtyűr ki lett takarítva rajta. Új kormánycsapágy, légszűrő, olaj, olajszűrő, fém fékcsövek, fékolaj, hűtőfolyadék.... szinte új motor lett. Az új tulaj örült is neki mikor megvette 500 vagy 550-ért ha jól emlékszem. Szegényt fellökte nemsokára rá egy autós és sérült valamelyik idom, viszont a gombák rengeteget fogtak azt mondta. Szóval megéri
ja ..... az idomok is karosszériásnál lettek fújva egyedi fekete színre, arany és más színes csillámokkal, szép metál fény...csak a kép nem adja vissza.
A matricaszett meg gerorgedesign-től volt...
A karok az ebay-ről vannak...nem drágák. A dekliket simán le lehet fújni hőálló arany festékkel ami spray formában kapható, majd lakkozható is szintén spray formában. A váz az homokfúvózva lett és színtereztetve radiátor készítő üzemben. Az első telók szintén homokfúvózva lettek majd karosszériásnál hivatalos fetőműhelyben aranyra fújva. Én nem vállalok ilyet. Csak hobbiból csináltam. Kipróbáltam menne e ez nekem és ment :)
A bukógombákat itt az apróban megtalálod ki gyártja, tőle vannak a kerekeknél lévő bukógombák is.
Nincs róla felvétel. Szép mély gyári hangja volt. Gyönyörűen mutatott rajta a gyári Yamaha FZ1 dob
Én is felújítottan a f2-m,még egy f4 dobot szeretnék ráfaragtatni szépen,nagyon tetszik a gyári Honda hang :)
Nagyon szép lett gratula
Szia!

Par dologban tudnal segiteni?A karokat hol vetted es mennyiert?A dekni milyen szinte van fujva es vallalod-e a fenyezeset?Ja meg a bukogomba erdekelne meg!

Koszi a valaszt!

Udv!
Ha odatévedsz máskor és találsz jó vételt az én gépemhez, jelezd légyszi!
Köszi
Szép lett! A szomszéd is csak csodálkozik át a kerítésen
Az egy FZ1 dob azt hiszem, gondolom gyári hangzása volt.
Szép az a dob,tetszik,videó nincs a hangjáról?
Hát,én még az elején tartok.