Lehet nem ártana, ha megnéznéd a tűszelepeket a karburátorokban , miért ömlik a benzin a hengerekbe. Ilyen jelenség két éve volt a CBX-emmel - kettő darab tűszelep csere lett a vége. Bár a lúerőket nem az Isten irgalma hozza létre, benzint kell hozzá elégetni.
Mondom Mindenkinek!
Az F4i egy "általános" felhasználású sport"osabb" túramotor sportos beütéssel. Gyári cuccokkal gyári beállításokkal és egy nagyon jó gumival 02.10 alatt szűken lehet menni vele a ringen. A hibák amik felmerültek:
A gyári fék inkább gyári fika, felejtő
A futómű egész jó (05 előttieknél) bár el lehet vinni a szakadék szélére
A lábtartók fogynak mint a fagyi nyáron + eltűnik a csizmád orra koptatóstul, mert nem tudod hova eldugni..
Hirtelen ennyi...
Tyűha...ömlik bele a benya... annyival jobb is mint amennyivel többet kajál, mert ha nem akkor lehet "halkabban" kellene járnod
Hát ha őszinte akarok lenni akkor fingom sincs... anno követtem a kopó anyagok összetételét de mára már annyi fajta féle van h nem tudom.
egy biztos.. ha racing betét akkor fogy hamar, zabálja a tárcsát, de kurvára lehet fékezni (ha tudsz) mert hát valljuk be legtöbbünk nem igazán mer nagyon konkrétan fékezni hiszen csak 1 kerék van az meg instabil lehet..
Általános anyagú betét hosszabb idő és fogyótartam, tárcsakímélő viszont max 70%-át hozza a másikhoz képest.
Nem szeretném ismételni önmagam de megint csak dönteni kell milyen módon, hosszúságban, sportosságban használjuk az EFI-t és ennek tudatában gumi, olaj, betét, kipufogó miegymás..
Én 27, te pedig 46! :D A gyári dobbal olyan 5.5 - 6 liter volt, a sportdobbal 7.2 volt a legkevesebb, de inkább jellemző a 9-10 liter....
Nem értek hozzá, a fatert pedig nem szívesen fárasztom ilyesmivel (kipufogó hangolás?), mert a fékbetét cserélésekor már lebaszott, mint a pengős malacot! :D Én Nissint, vagy Brembot szerettem volna, ő pedig azt mondta, hogy megfelel az AP Racing is. Vélemény? :D
Figyu...
Tegyük tisztába a dolgokat...
Legalább olyan fiatal vagyok mint te és fordítva!
A tapasztalatom pedig nem a koromból fakad, hanem abból a JÓ pár évből amit a pályán töltöttem és nem fagyi árusként.
Mondjuk a fogyasztás sokallása kicsit aggaszt.. PGM-Efi.. nem igazán nagy fogyasztás kilengő.. kifejtenéd?
Nagyon csípem a stílusodat! Úgy beszélsz, mint édesapám. Kicsit többször kellene ráhallgatom motorügyileg. Nagyon vágja a témát, csak néha nem tudok kompromisszumot kötni bizonyos dolgokban. A gyári dob rengeteget ront a motor összképén szerintem. A jelenlegi Yoshimura Tri Oval dob, ami rajta van, viszont gyönyörű hangot ad neki, bár a fogyasztástól sírok! :)
Jahh én értem de csak éppen több mint fél literes a blokk.. persze h alul kicsit soványabb hiszen nincs súlya höblötye és még töméntelen lóereje sem. Azokat a "fikázó embereket mind ráültetném és tessék menni a ringen egy értékelhető kört nem csak egyenesben szaggatni és akkor kiderülne gyengus-e vagy sem. Ha nyomaték kell alul, akkor V2-re kell tenni a voksot.. egyértelmű.
Ha az alsó tartományt "erősíteni akarjuk akkor élből nem lehet sport csövet rárakni hiszen kienged minden gázt alul ami a 7köznapi közlekedést nehezíti nincs gázlengetés esetleg db. killerrel, viszont a pörgést a felső tartományban frissíti ezáltal fickósabb a motor.
Tehát jól meg kell gondolni mi a helyes és megfelelő választás saját magunknak.
De lehet, hogy nem eléggé! Megint vicces kedvedben vagy, bár inkább olyanban legyél! :) Egyébként az én CBR 600 F-emet is fikázzák sokan, hogy milyen gyenge meg kicsi. Az alsó tartománybeli "gyengeségét" én is érzem kissé, de hát ez egy túra-sport szerintem! Ahhoz képest viszont még erősnek is mondanám!Talán egyetlen típusra cserélném a külön üléses változatán kívül, az pedig egy HONDA VFR 800 lenne!
Ha esetleg érdekel valakit, akkor eladó háromszor használt 2 részes Alpinestars bőrruhám, kizárólag méretpontatlanság miatt! Új illatú, gyönyörű állapotú!
Nemtudom a felső tartományban már megy rendesen de nem akarok mindig ott közlekedni ezért gondolkodtam ezen hogy más áttétellel közlekedek . Amúgy elszoktam forgatni a motort de városban nem szeretek úgy közlekedni hogy visít
.
Érdekes, hogy régóta olvasva a fórum hozzászólásokat többek között az alattam lévő "alul jobban menjen" típusúakat és amikből "racsingmen" fíling érződik, azért kíváncsi lennék hányan tudjuk/ják igazán kihasználni az F4 lehetőségeit mindenféle változtatás, tuning, nélkül, legfeljebb egy pályagumival h lapra lehessen engedni...
Szerintem egyenlőre elég lesz a gyári áttétel, azzal is megfelelően szedi a virgácsait a motorod.... Mit jelent az h alul... ha a fordulatszám alsó tartományára gondolsz azzal óvatosan áttételezd, mert felette viszont nehéz lesz 2 keréken tartanod. Ha viszont a pincére gondolsz akkor lehet kell az áttétel módosítás h fel tudjál jönni
Nagyon sok helyen kapsz hozzá cuccokat.
De használhatsz kicsit csúsztatott kuplungot is, vagy forgass el minden fokozatot, így csak felül fog menni
Milyen láncot illetve lánckereket érdemes venni a motorra ? Aszem itt a forumban olvastam , hogy előre érdemesebb kisebbet hátra meg nagyobb lánckereket rakni és akkor alul is jobban fog menni a motor .
Az F4i egy "általános" felhasználású sport"osabb" túramotor sportos beütéssel. Gyári cuccokkal gyári beállításokkal és egy nagyon jó gumival 02.10 alatt szűken lehet menni vele a ringen. A hibák amik felmerültek:
A gyári fék inkább gyári fika, felejtő
A futómű egész jó (05 előttieknél) bár el lehet vinni a szakadék szélére
A lábtartók fogynak mint a fagyi nyáron + eltűnik a csizmád orra koptatóstul, mert nem tudod hova eldugni..
Hirtelen ennyi...
Hát ha őszinte akarok lenni akkor fingom sincs... anno követtem a kopó anyagok összetételét de mára már annyi fajta féle van h nem tudom.
egy biztos.. ha racing betét akkor fogy hamar, zabálja a tárcsát, de kurvára lehet fékezni (ha tudsz) mert hát valljuk be legtöbbünk nem igazán mer nagyon konkrétan fékezni hiszen csak 1 kerék van az meg instabil lehet..
Általános anyagú betét hosszabb idő és fogyótartam, tárcsakímélő viszont max 70%-át hozza a másikhoz képest.
Nem szeretném ismételni önmagam de megint csak dönteni kell milyen módon, hosszúságban, sportosságban használjuk az EFI-t és ennek tudatában gumi, olaj, betét, kipufogó miegymás..
Nem értek hozzá, a fatert pedig nem szívesen fárasztom ilyesmivel (kipufogó hangolás?), mert a fékbetét cserélésekor már lebaszott, mint a pengős malacot! :D Én Nissint, vagy Brembot szerettem volna, ő pedig azt mondta, hogy megfelel az AP Racing is. Vélemény? :D
Tegyük tisztába a dolgokat...
Legalább olyan fiatal vagyok mint te és fordítva!
A tapasztalatom pedig nem a koromból fakad, hanem abból a JÓ pár évből amit a pályán töltöttem és nem fagyi árusként.
Mondjuk a fogyasztás sokallása kicsit aggaszt.. PGM-Efi.. nem igazán nagy fogyasztás kilengő.. kifejtenéd?
Ha az alsó tartományt "erősíteni akarjuk akkor élből nem lehet sport csövet rárakni hiszen kienged minden gázt alul ami a 7köznapi közlekedést nehezíti nincs gázlengetés esetleg db. killerrel, viszont a pörgést a felső tartományban frissíti ezáltal fickósabb a motor.
Tehát jól meg kell gondolni mi a helyes és megfelelő választás saját magunknak.
Bukni nem nagyon szeretnék rajta, de kérlek írj e-mailt és megbeszélhetjük! Ha neked úgy megfelel! :)
Üdv!
Oszt hogyé az annyi ? Nagyon szééép .
De lehet, hogy nem eléggé! Megint vicces kedvedben vagy, bár inkább olyanban legyél! :) Egyébként az én CBR 600 F-emet is fikázzák sokan, hogy milyen gyenge meg kicsi. Az alsó tartománybeli "gyengeségét" én is érzem kissé, de hát ez egy túra-sport szerintem! Ahhoz képest viszont még erősnek is mondanám!Talán egyetlen típusra cserélném a külön üléses változatán kívül, az pedig egy HONDA VFR 800 lenne!
Megruháztak rendesen...
Ha esetleg érdekel valakit, akkor eladó háromszor használt 2 részes Alpinestars bőrruhám, kizárólag méretpontatlanság miatt! Új illatú, gyönyörű állapotú!
Üdv!
.
Nagyon sok helyen kapsz hozzá cuccokat.
De használhatsz kicsit csúsztatott kuplungot is, vagy forgass el minden fokozatot, így csak felül fog menni
Milyen láncot illetve lánckereket érdemes venni a motorra ? Aszem itt a forumban olvastam , hogy előre érdemesebb kisebbet hátra meg nagyobb lánckereket rakni és akkor alul is jobban fog menni a motor .