Annyi hátránya lehet az alkatrésznek, hogy mióta kicseréltem a gyertyákkal együtt, azóta nem eszik 8-9 litert a motor, hanem csak 5 lityit 2 személlyel és 140-es túratempóval, ami néha kicsit több, de jó pörgetős-haladós
5000 Ft bontóból a 97-es honda civic 1.6 benzin nyomásszabályzója. Tökéletesen illeszkedik, működik. Egyik cső nem arra hajlik, de a tank alatt nem számít. 5000 Ft.... 06-20-945-2242 Bp.-i bontó, van még nekik, mert autóban nem szokása elromlani. viberjük is van, készségesen válaszolnak, gyorsan postáznak a pénz odaérkezését követően
nem ugyanaz..,mer a karbis motornál egész más a szitu....
ha meg ponyvát teszel rá az is csak akkor jó ha nem ingadozik a hőmérséklet,mer akkor ugye alatta képes bepárásodni,s az ugye beeszi magát minden kis apró rozsdásodásra hajlamos dologba..
Ellenőrizd a guminyomást, lehet kicsit több is mint a gyári előírás, nyomd tele a tankot, legyen tiszta, lánc befújva, időnként ülj rá, mozgasd meg, hogy a telószimmering ne fossa el magát tavasszal, amikor mennél gurulni.
Akksit én nem szoktam kiszedni, viszont kb havonta beindítom, és ha lehet, megyek is egy kört. Ha nem akkor csak járatom, amíg bemelegszik rendesen, aztán visszatolom a garázsba. Egyesek szerint ez nem tesz jót neki, de a kis lelkemnek meg a közérzetemnek igen, szóval leszarom. Takard le egy lepedővel, hogy ne porosodjon, azt cső. Nem kell dunsztba rakni szegényt, had szellőzzön.
Hogy ne férne be. Gs-nek befér a 160 akkor cbr-nek nehogy már ne férjen be!
Lehet felnit se kell cserélned.
Bluedevil meg Erik65 kisbandit gyári felnin használják a 180-ast és nem is láttszik torzultnak. Így legalább még hegyesebb lesz a profil...
Inkább havonta egy napsütéses napon menj vele Tatán egy kis karikát, az tesz neki a legjobbat, meg a lelkednek is.
ha meg ponyvát teszel rá az is csak akkor jó ha nem ingadozik a hőmérséklet,mer akkor ugye alatta képes bepárásodni,s az ugye beeszi magát minden kis apró rozsdásodásra hajlamos dologba..
Akksit én nem szoktam kiszedni, viszont kb havonta beindítom, és ha lehet, megyek is egy kört. Ha nem akkor csak járatom, amíg bemelegszik rendesen, aztán visszatolom a garázsba. Egyesek szerint ez nem tesz jót neki, de a kis lelkemnek meg a közérzetemnek igen, szóval leszarom. Takard le egy lepedővel, hogy ne porosodjon, azt cső. Nem kell dunsztba rakni szegényt, had szellőzzön.
Vagy csak az indexeket?
Lehet felnit se kell cserélned.
Bluedevil meg Erik65 kisbandit gyári felnin használják a 180-ast és nem is láttszik torzultnak. Így legalább még hegyesebb lesz a profil...
Láttam róla képet ami veszélyes volt.
de szerintem is kettő fék a fék