Előbb próbáld meg a lánc feszességén lazítani,meglehet annak a ropogását hallod.Azt mondtad lehet hogy kicsit feszes,főleg ha rajta ülsz.legyen meg az a 3centis lógása a láncnak középállványon tartva a motort.aztán próbakör
Tudom , de ha van egy törött golyó, vagy egy szétment golyókosár , azt nem biztos, hogy érezni lehet. És mielőtt nagyobb baj nincs meg kellene nézni. Lengővilla csapágyazásnál is lehet gond pl..
jó a rángatást nyilván úgy kell érteni, hogy alul felül megofgtam és ellentétes irányba mozgattam, szóval a szokásos rutinellenőrzés
mindegy ezt az 1-2 napot míg jó idő van kibírja, télen lesz idő szétszedni...
sziasztok! f4-es cbr-el (1999) van olyan problémám, hogy lassú temponál, alacsony fordulaton, kanyarodáskor (mint pl elindulás enyhén íveset) tompa koppanó hangot lehet hallani hátulról(akár többször is kis késéssel egymás után, 2-3szor). ahhoz tudnám hasonlítani, mint mikor egy apró kavicsra rámész a gumival, és azt kilövi maga alól. Ha már kiegyenesítem és eléri a 2,5-3 ezres fordulatot, nem hallani már semmit többé. mondom, szinte csak elinduláskor ha közben kanyarodok is, vagy nagyon lassú menetbe pl körforgalom. Feltettem sztenderdre, beraktam egyesbe, úgy nem hallani sehogysem semmit, szóval minden bizonnyal terhelve kell legyen közben a motor (rajta kell, hogy üljek). hátsó kereket, lengőkart megrángattam jobbra balra, semmi kotyogás nincsen. valakinek valami ötlete? lánc nincs elkopva, nem laza, sőt lehet talán kicsit feszes is, ha ráülök. valakinek valami ötlete?
Igeeen . Ma 18°C volt Egerben . Gurultam egy jót .
Nagyon kellett már ezután a ködös napok után . És a lengéscsillapító beállítását is volt lehetőségem kipróbálni .
Na , az is jó !
"Holnapra is ilyen idő várható!"
NA úgy látszik nem csak én szereltem (szét) a motoromat...
Mindent leszedtem róla idomszettet kerekeket telókat. Viszem fényezni gyönyörű selyem fehér lesz telibe mindenhol. Lakk fekete felnik fehér csíkkal fekete/ezüst matrica szett, szóval szép lesz tavaszra...
Mint minden jó Honda-nak a motorja full 100% csak a szokásos cserék és persze a fékfolyadék.
Én speckót használok, mert az ált. hamar feladja főleg ha ringen eröltetik. Én már az előzőt is ezzel töltöttem fel mert pont 3 kört bírt a normál a Hringen. Kicsit húzós az ára de a célegyenes végén behozza az árát ha nem a gumifalon landolsz..
gondolkozom egy áttétel módosításon is, kicsit unatkozom rajta így majd hátha feldob... (lehet szó szerint)
Sziasztok.
Na , mivel ma komoly köd volt egész nap, úgy döntöttem a garázsban szórakozok a motorral. Mivel nem rég vásároltam, még nem volt időm foglalkozni a lengéscsillapítókkal, mindent vissza állítottam a gyári értékre .Gyerekek , hatalmas különbséget tapasztaltam. Mivel az előző tulaj kb: 90 Kg volt, és gondolom az Ő súlyára lett állítva, vagy csak eltekergették .
Most a gyári értékeken sokkal finomabb lett a gép , főleg az első teleszkópok. Eddig úgy rázott, mint ha nem is lett volna csillapítás. Próba kört követően elégedetten álltam vissza a garázsba. Micsoda változás . Nem gondoltam , hogy ilyen eltérések lehetnek a beállítások módosításával. Én 70 Kg vagyok, tudomásom szerint a Japók alap beállítása nagyjából erre a súlyra (65 - 70 Kg ) állítják a motort.
Nem maradt más mint tavasszal a finom hangolás. Mivel én leginkább Mátrázok , majd ott letesztelem merre kell még korrigálni.
Sajnos már jönnek a rossz idők , helyhez kötöttek lettünk. Így nem marad más mint a csinosítgatást és egyéb apróságok.
- Ezt követően , úgy döntöttem az akkutól hátra vezetek vezetéket gyors csatlakozóval az akku töltőhöz . Így a hátsó ülés eltávolításával már tölthető is az akku. Mivel egy kimondottan motorokhoz gyártott töltőm van , így akár egész télen rajta maradhat a töltő, ezzel is 100%-os állapotban tartva az akkumulátort . Nem kell azzal kínlódni , hogy első ülés le , minden elektronika félre tol és csak akkor férek hozzá az akkuhoz . Ezzel az apró átalakítással már mind ez pár másodperc alatt már tölthető is.
mindegy ezt az 1-2 napot míg jó idő van kibírja, télen lesz idő szétszedni...
Nagyon kellett már ezután a ködös napok után . És a lengéscsillapító beállítását is volt lehetőségem kipróbálni .
Na , az is jó !
"Holnapra is ilyen idő várható!"
A rásegítő a családnak kell.
Marha nehéz lehet kinyitni a tansapkádat ha ekkora rásegítőd van hozzá...
Szorri ezt nem bírtam magamban tartani..
Mindent leszedtem róla idomszettet kerekeket telókat. Viszem fényezni gyönyörű selyem fehér lesz telibe mindenhol. Lakk fekete felnik fehér csíkkal fekete/ezüst matrica szett, szóval szép lesz tavaszra...
Mint minden jó Honda-nak a motorja full 100% csak a szokásos cserék és persze a fékfolyadék.
Én speckót használok, mert az ált. hamar feladja főleg ha ringen eröltetik. Én már az előzőt is ezzel töltöttem fel mert pont 3 kört bírt a normál a Hringen. Kicsit húzós az ára de a célegyenes végén behozza az árát ha nem a gumifalon landolsz..
gondolkozom egy áttétel módosításon is, kicsit unatkozom rajta így majd hátha feldob... (lehet szó szerint)
Kellene még valamit tennem?
Na , mivel ma komoly köd volt egész nap, úgy döntöttem a garázsban szórakozok a motorral. Mivel nem rég vásároltam, még nem volt időm foglalkozni a lengéscsillapítókkal, mindent vissza állítottam a gyári értékre .Gyerekek , hatalmas különbséget tapasztaltam. Mivel az előző tulaj kb: 90 Kg volt, és gondolom az Ő súlyára lett állítva, vagy csak eltekergették .
Most a gyári értékeken sokkal finomabb lett a gép , főleg az első teleszkópok. Eddig úgy rázott, mint ha nem is lett volna csillapítás. Próba kört követően elégedetten álltam vissza a garázsba. Micsoda változás . Nem gondoltam , hogy ilyen eltérések lehetnek a beállítások módosításával. Én 70 Kg vagyok, tudomásom szerint a Japók alap beállítása nagyjából erre a súlyra (65 - 70 Kg ) állítják a motort.
Nem maradt más mint tavasszal a finom hangolás. Mivel én leginkább Mátrázok , majd ott letesztelem merre kell még korrigálni.
Sajnos már jönnek a rossz idők , helyhez kötöttek lettünk. Így nem marad más mint a csinosítgatást és egyéb apróságok.
- Ezt követően , úgy döntöttem az akkutól hátra vezetek vezetéket gyors csatlakozóval az akku töltőhöz . Így a hátsó ülés eltávolításával már tölthető is az akku. Mivel egy kimondottan motorokhoz gyártott töltőm van , így akár egész télen rajta maradhat a töltő, ezzel is 100%-os állapotban tartva az akkumulátort . Nem kell azzal kínlódni , hogy első ülés le , minden elektronika félre tol és csak akkor férek hozzá az akkuhoz . Ezzel az apró átalakítással már mind ez pár másodperc alatt már tölthető is.