Eladó egy új, háromszor (!) viselt 2 részes ALPINESTARS bőrruha 52-es méretben, kizárólag méretpontatlanság miatt! Ajándékba adok egy szintén 52-es DAINESE bőrruhát, M-es DAINESE gerincprotektorral!
Szerencsére viszonylag hamar észrevettem. Az olajszint nem emelkedett meg, viszont amikor megvizsgáltam az olaj állagát, egyértelműen hígabb volt. Leeresztettem belőle 7-8 decit, mert még volt annyi olajam a flakonban. Ez arra pont elég lesz, hogy annyira visszasűrűsödjön hogy egy szakemberig eljussak vele. Nem használom így.
Ez mekkora költség durván szereléssel együtt?
Ez az az alkatrész ami elég drága (30 ezer körül), viszont helyettesítő egy Civic alkatrésszel (bontóban pár ezer), csak meg kell hajlítani rajta egy csövet? A nyáron volt róla itt szó. Bár lehet keverem valamivel.
Ha olyan nagy mennyiségű benzin bejut a hengerbe amit nem tud
elégetni akkor lefolyhat a teknőbe. Ha időben észreveszed nagy gondot
nem okoz, de ha sokáig "mossa" a henger falat a benzin, kenés nélkül
marad az a henger, dugattyú, illetve az olaj is felhígul.
Érdemes utánajárni, és nem használni így, mert komoly galibát is
okozhat egy ilyen hiba
Benzines olajat is eredményezhet?
Tavaj vettem egy f4i-t amin egy sufnituning dob volt nagy hangal és fogyasztással.
Arra lettünk figyelmesek hogy benzinszagú lett az olaj meg 1 literrel többet evett más f4-nél ugyanakkora tempónál.
Gyengének nem érzem, ezért bízom benne hogy nem extra kopás az oka.
Tippek?
A hsz-ben az első kerékről beszéltem és annak a fékezéséről...
Mint "tapasztalt pályázó" azt nem tudom leírni mi a helyes, mert mindenki egyéni módon fékez.. azt tudom leírni én hogy fékezek hátha valaki le tud valami pozitívat szűrni belőle.
Ami a legfontosabb és amiért valszeg a hsz-ek tömkelegét zúdítom magamra az az, hogy használok hátsóféket elég rendesen és sokszor a pályán. Én anno ezt így lestem el sokkal nagyobb nevektől és tartom is nagyon jónak.
Alapesetként azt mondják tudtommal, hogy kábé kanyar eleje/közepéig fékez tart, majd kigyorsít a felétől kifelé. Én ezt kicsit felülírtam csak a kanyarig fékezve első/hátsófékkel majd folytonossággal egy részét esetleg a maradék fékerőt átadni a hátuljára ezzel könnyebbek lesznek a kezeim tehát tartani esetleg ívet módosítani egyszerűbb. Na itt jön az érdekesség én special sokkal hamarabb kezdek el gyorsítani még a fele előtt ha lehet "csúszáshatáron" ezt örököltem a supermotos korszakomból ott ez nagyon ment... Persze ilyenkor szokott csak igazán csapkodni a kormány ha nem vagyok résen
De ismétlem ez teljesen egyéni és nem biztos hogy követendő, nekem működik. Mondjuk én nem félek a perectől bevállalom ha kell ezt szintén az SM. múltamból tanultam meg. Látnád a ruhámat.. tök égő vele utcára menni..
Hát ha vmi gyári cuccot lecserélsz másra, akkor nem árt hozzáállítani a többi dolgot. Pl. ha sportkipuff van rajta, akkor ugyibár nem árt hozzá a sportlégszűrő ill. ha már lecserélted a kettőt akkor érdemes powercommendert venni hozzá h az elektronikát és hozzá tudja lőni. No ez így qrva sok pénz és ár/érték arányban rohadtul nem éri meg.
Én megcsináltam, azért tudom.
Ha nem tépem neki, mint az állat, akkor 5-6 között fogyaszt, ha nyugis túratempót nyomok, akkor akár 5 alá is megy, de ez ritka.
9-10 az qrva sok, de még a 7,2 is, egy sportdob szerintem ennyit nem változtathat rajta, szóval ott vmi más gebasz lesz.
Nyomásszabályzó szelepet nézzétek meg az injektor soron.
Nem az első én nem utolsó eset, hogy magas fogyasztást, egyenetlen
járást, beköpött gyertyákat okozna az a fránya szabályzó.
Erre már gondoltunk! A tavaszi indulás előtt tüzetesen átnézzük szerintem! Vagyis édesapám, én pedig asszisztálok, hátha ragad rám valami a koszon kívül!
Kérlek, ha tudtok rá érdeklődőt, jelezzétek!
Eladó egy új, háromszor (!) viselt 2 részes ALPINESTARS bőrruha 52-es méretben, kizárólag méretpontatlanság miatt! Ajándékba adok egy szintén 52-es DAINESE bőrruhát, M-es DAINESE gerincprotektorral!
Ez az az alkatrész ami elég drága (30 ezer körül), viszont helyettesítő egy Civic alkatrésszel (bontóban pár ezer), csak meg kell hajlítani rajta egy csövet? A nyáron volt róla itt szó. Bár lehet keverem valamivel.
elégetni akkor lefolyhat a teknőbe. Ha időben észreveszed nagy gondot
nem okoz, de ha sokáig "mossa" a henger falat a benzin, kenés nélkül
marad az a henger, dugattyú, illetve az olaj is felhígul.
Érdemes utánajárni, és nem használni így, mert komoly galibát is
okozhat egy ilyen hiba
Tavaj vettem egy f4i-t amin egy sufnituning dob volt nagy hangal és fogyasztással.
Arra lettünk figyelmesek hogy benzinszagú lett az olaj meg 1 literrel többet evett más f4-nél ugyanakkora tempónál.
Gyengének nem érzem, ezért bízom benne hogy nem extra kopás az oka.
Tippek?
Mint "tapasztalt pályázó" azt nem tudom leírni mi a helyes, mert mindenki egyéni módon fékez.. azt tudom leírni én hogy fékezek hátha valaki le tud valami pozitívat szűrni belőle.
Ami a legfontosabb és amiért valszeg a hsz-ek tömkelegét zúdítom magamra az az, hogy használok hátsóféket elég rendesen és sokszor a pályán. Én anno ezt így lestem el sokkal nagyobb nevektől és tartom is nagyon jónak.
Alapesetként azt mondják tudtommal, hogy kábé kanyar eleje/közepéig fékez tart, majd kigyorsít a felétől kifelé. Én ezt kicsit felülírtam csak a kanyarig fékezve első/hátsófékkel majd folytonossággal egy részét esetleg a maradék fékerőt átadni a hátuljára ezzel könnyebbek lesznek a kezeim tehát tartani esetleg ívet módosítani egyszerűbb. Na itt jön az érdekesség én special sokkal hamarabb kezdek el gyorsítani még a fele előtt ha lehet "csúszáshatáron" ezt örököltem a supermotos korszakomból ott ez nagyon ment... Persze ilyenkor szokott csak igazán csapkodni a kormány ha nem vagyok résen
De ismétlem ez teljesen egyéni és nem biztos hogy követendő, nekem működik. Mondjuk én nem félek a perectől bevállalom ha kell ezt szintén az SM. múltamból tanultam meg. Látnád a ruhámat.. tök égő vele utcára menni..
Én megcsináltam, azért tudom.
Ha nem tépem neki, mint az állat, akkor 5-6 között fogyaszt, ha nyugis túratempót nyomok, akkor akár 5 alá is megy, de ez ritka.
9-10 az qrva sok, de még a 7,2 is, egy sportdob szerintem ennyit nem változtathat rajta, szóval ott vmi más gebasz lesz.
A lambda szonda be van kötve a sportdobba?
2005 F4i még mindig! 880 000 Ft 20/4947336
Nem az első én nem utolsó eset, hogy magas fogyasztást, egyenetlen
járást, beköpött gyertyákat okozna az a fránya szabályzó.