Üdv mindenkinek! 900rr hátsó kerekét próbálta már valaki beletenni az f2-be? Valami szélesebb felnit szeretnék hátra, lehetőleg faragás nélkül. Valamikor az xj600ba raktam fzr felnit, az belement mindenféle átalakítás nélkül ugyanúgy mint pl a tdm felnije.
Akkor már most vadászd az alig használt slickeket.
Tényleg, azért pályán majd mehetek a motoroddal? Mégsem kéne leraknom a saját rendszámos motort, mert akkor ugrik a szezon...
A tankban van egy finom háló szerű amibe belemegy a benzincsap hálós része majd ki a csapból az AC-ba onnan van egy kerek tartály és irány a karbi.
Most veszem sorra mi kell.
Sajnos félig volt tankolva így felfelé a levegőtől rozsdállt a csap kivezetése körül meg tippelek az összegyült víztől.
A tank egy dolog januárban kitalálok valamit valszeg a por 15 tanktömítő lesz belőle de betonkeverőset és savazósat se vetettem el még.
Végszükség szerint kettévág-kitakarít-összehegeszt lesz de sajnálnám a fényezést.
Most egy kis flakont akarok összeütni ideiglenes etetésre de nemigen akarom azt a zsuvát bennehagyni a szűrőkben.
Még olajat,hűtőfolyadékot cserélek és meni akarok vele egy kört a háztömb körül.
Ez okozza. Okádja a benzint a 2-3-as hengerekhez a csövön át.
Nekem úgy magyarázta itt a kolléga, hogy tank felnyit. A tank felől megy egy cső ebbe a nyomásszabályzóba, azt hagyod. A másik feléből kijön egy cső és megy a hengerekhez. Ezt lehúzod és ha megszívva benzin jön akkor átenged a membrán. Ez így is volt, telement a pofám benzinnel. De egyébként látványosan csepegett is a benzin amint lehúztam pedig nem kellene neki. Sok sikert Olajszint nekem is emelkedett volt. Cserélni kell.
3 küllős vagy 5?
Jövőre rápróbálok hátha.
Ha addig nem jelentkezik senki hogy jó vagy nem..
Amúgy találtam olyan adatlapot mintha a 97-esek 15 loerősek voltak nem 98.
Tényleg, azért pályán majd mehetek a motoroddal? Mégsem kéne leraknom a saját rendszámos motort, mert akkor ugrik a szezon...
De az AC a legkisebb tétel.
milyen állapotban vannak.
Most veszem sorra mi kell.
Sajnos félig volt tankolva így felfelé a levegőtől rozsdállt a csap kivezetése körül meg tippelek az összegyült víztől.
A tank egy dolog januárban kitalálok valamit valszeg a por 15 tanktömítő lesz belőle de betonkeverőset és savazósat se vetettem el még.
Végszükség szerint kettévág-kitakarít-összehegeszt lesz de sajnálnám a fényezést.
Most egy kis flakont akarok összeütni ideiglenes etetésre de nemigen akarom azt a zsuvát bennehagyni a szűrőkben.
Még olajat,hűtőfolyadékot cserélek és meni akarok vele egy kört a háztömb körül.
Má úgy csóróként mondom.
Amúgy 99% hogy csont nélkül ugyanaz a normál street első féke,fém fékcsövestől felső munkahengerestől.
Nekem úgy magyarázta itt a kolléga, hogy tank felnyit. A tank felől megy egy cső ebbe a nyomásszabályzóba, azt hagyod. A másik feléből kijön egy cső és megy a hengerekhez. Ezt lehúzod és ha megszívva benzin jön akkor átenged a membrán. Ez így is volt, telement a pofám benzinnel. De egyébként látványosan csepegett is a benzin amint lehúztam pedig nem kellene neki. Sok sikert Olajszint nekem is emelkedett volt. Cserélni kell.
És szerinted is ez okozhatja a benzines olajat?