Evap mágnes szelep. A karbi szellőzést zárja el, vagy éppen enged rá túlnyomást. Kicsit bonyolultra sikerült szerkezet, mert ha pl. lehúzod a műszerfal csatit, megbolondul a motor. Egyszer 2 napig kerestük a hiba okát, mire a tulaj kinyögte, hogy szar volt a műszerfal, ezért lehúzta a csatlakozó, de nem találta meg a hibát ezért nem dugta vissza, gondolta, majd az új műszerfalra dugja csak fel, viszont másnap a motor nem volt halandó 3000-fölé menni. Sebességfüggően kapcsol. Ő szólt, hogy nem jó a műszerfal, csak ezt az apró tényt felejtette el közölni.
Sziasztok!
Tudja valaki hogy mi a neve annak a kis kütyünek ami mágneskapcsoló tulajdonképpen és levegőcsövek vannak belekötve a légszűrőházból kettő és egy harmadik csak úgy külön...Helyileg közvetlenül a villanyak után a tank alatt van `99-es karbis F4?
Igen, olvastam, hogy a tieddel is mi volt. A MAP-hoz vezető cső el volt dugulva, a többit is érdemes lett volna kitakarítani?
Dobott 1,2,13 kódokat, MAP és IAT szenzorok, kontakt sprayt nyomtam nekik, töröltem a hibakódokat és egyelőre nincs új kód.
A vákum csöveket kitisztítottad ami a szívótoroktól megy 4 db? ezek összefutnak egy elosztóhoz és onnan 1 cső megy a szenzorhoz a tank bal oldalához. Az a cső szokott tele lenni mocsokkal. Mosd át féktisztító sprayvel. Nálam ez volt az elsődleges hiba, aztán volt a benzinnyomás szabályzó + kicseréltem a 4 gyertyát, kitakarítottam a sport levegő szűrőt és azóta okés.
Sziasztok!
Van egy 2002-es CBR600 FS-em. 3000 alatt gázra fulladt, dadogott. 7-8 litereket evett, melegen beinditva 500-as fordulaton járt pár mp-ig. Itt olvasottak alapján üzemanyagnyomás szabályzót cseréltem benne. Most szépen beindul melegen is, erősebbnek is érzem, de 3000-ig ugyanúgy fullad, meg 9 litereket fogyaszt épelméjűen használva. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baja? Vagy egy profi szerelőt tudna valaki hozzá Budapest és környékén?
Én ma kezdem el a motor upgrade-t. Elvittem az idomokat javításra pótlásra, leszedettem a gumikat a felnikről felmértem a "károk" nagyságát /0/ leeresztettem az olajat kivettem az első futóművet valszeg a hátsó is így jár a közeljövőben, tehát gyakorlatilag egy torzó maradt a motoromból.... lehet kiárulom... Ááá csak vicceltem..
Nagyon szép lesz, full selyem fehér, lakk fekete felnik, antik arany futóművek és valami jó szín matrica szett.
Ha valakinek van 5lete rá ne tartsa magába!
Még nem,van egy donorblokkom azt szeretném szétszedni,váltót kellene cserélnem,jó a váltóm csak szól kicsit,blokknak szép a hangja és elcsúnyítja a váló zörgés.
szerintem váltóalkatrészt jobb ár/érték/állapot arányban tud venni használtan.. mint komplett blokkot amiben szintén lehet gatya valami ami sok tízezer...
Az ara a bibi ha cserelni kell.
Meg suzukiban is alaphangon 50-80 par fogaskerek, tomiteskeszlet,meg a restli.100 as siman kiszorhato az ablakon ra.
Ebbol kijon ket blokk.
Bar teny hogy teli mokanak futott muhelyben nagyon jo.
Ha már bemotorozta nem érdemes egy valag stexé újra ismerkedni. Egy váltó javítás nem nagy történet ha van hely szerszám meg egy kis bátorság/útmutató...
Szisztok, cbr500f 1991 model- hez keresek karburator benzin cső T csatlakozót. Ez az ami a 2 karbi között van. Rendelni nem lehet mert nincs készleten. Vagy esetleg valami alternatív megoldás is jó lenne. Akár gyartatni egyet. Az enyemnek az a baja hogy regen valaki eltörte, majd megragasztotta, de most a ragasztásnal engedi a benzint.
Előre is köszönöm a segítséget.
Tudja valaki hogy mi a neve annak a kis kütyünek ami mágneskapcsoló tulajdonképpen és levegőcsövek vannak belekötve a légszűrőházból kettő és egy harmadik csak úgy külön...Helyileg közvetlenül a villanyak után a tank alatt van `99-es karbis F4?
Dobott 1,2,13 kódokat, MAP és IAT szenzorok, kontakt sprayt nyomtam nekik, töröltem a hibakódokat és egyelőre nincs új kód.
Hibakódot nem ír ki? "FI" nem világít?
Van egy 2002-es CBR600 FS-em. 3000 alatt gázra fulladt, dadogott. 7-8 litereket evett, melegen beinditva 500-as fordulaton járt pár mp-ig. Itt olvasottak alapján üzemanyagnyomás szabályzót cseréltem benne. Most szépen beindul melegen is, erősebbnek is érzem, de 3000-ig ugyanúgy fullad, meg 9 litereket fogyaszt épelméjűen használva. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baja? Vagy egy profi szerelőt tudna valaki hozzá Budapest és környékén?
Nagyon szép lesz, full selyem fehér, lakk fekete felnik, antik arany futóművek és valami jó szín matrica szett.
Ha valakinek van 5lete rá ne tartsa magába!
Meg suzukiban is alaphangon 50-80 par fogaskerek, tomiteskeszlet,meg a restli.100 as siman kiszorhato az ablakon ra.
Ebbol kijon ket blokk.
Bar teny hogy teli mokanak futott muhelyben nagyon jo.
Előre is köszönöm a segítséget.
https://www.facebook.com/Tasch...
Esetleg recsegd meg.