Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Evap mágnes szelep. A karbi szellőzést zárja el, vagy éppen enged rá túlnyomást. Kicsit bonyolultra sikerült szerkezet, mert ha pl. lehúzod a műszerfal csatit, megbolondul a motor. Egyszer 2 napig kerestük a hiba okát, mire a tulaj kinyögte, hogy szar volt a műszerfal, ezért lehúzta a csatlakozó, de nem találta meg a hibát ezért nem dugta vissza, gondolta, majd az új műszerfalra dugja csak fel, viszont másnap a motor nem volt halandó 3000-fölé menni. Sebességfüggően kapcsol. Ő szólt, hogy nem jó a műszerfal, csak ezt az apró tényt felejtette el közölni.
A problémám megoldódott a harmadik szabalyzoval. Nem fulled, probakor fogyi 5.7
Sziasztok!
Tudja valaki hogy mi a neve annak a kis kütyünek ami mágneskapcsoló tulajdonképpen és levegőcsövek vannak belekötve a légszűrőházból kettő és egy harmadik csak úgy külön...Helyileg közvetlenül a villanyak után a tank alatt van `99-es karbis F4?
Elírtam, 1,2,9 kódokat villogott, takarítás óta nem dobja, mégegyszer megnéztem.
Igen, olvastam, hogy a tieddel is mi volt. A MAP-hoz vezető cső el volt dugulva, a többit is érdemes lett volna kitakarítani?
Dobott 1,2,13 kódokat, MAP és IAT szenzorok, kontakt sprayt nyomtam nekik, töröltem a hibakódokat és egyelőre nincs új kód.
A vákum csöveket kitisztítottad ami a szívótoroktól megy 4 db? ezek összefutnak egy elosztóhoz és onnan 1 cső megy a szenzorhoz a tank bal oldalához. Az a cső szokott tele lenni mocsokkal. Mosd át féktisztító sprayvel. Nálam ez volt az elsődleges hiba, aztán volt a benzinnyomás szabályzó + kicseréltem a 4 gyertyát, kitakarítottam a sport levegő szűrőt és azóta okés.

Hibakódot nem ír ki? "FI" nem világít?
Sziasztok!
Van egy 2002-es CBR600 FS-em. 3000 alatt gázra fulladt, dadogott. 7-8 litereket evett, melegen beinditva 500-as fordulaton járt pár mp-ig. Itt olvasottak alapján  üzemanyagnyomás szabályzót cseréltem benne. Most szépen beindul melegen is, erősebbnek is érzem, de 3000-ig ugyanúgy fullad, meg 9 litereket fogyaszt épelméjűen használva. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a baja? Vagy egy profi szerelőt tudna valaki hozzá Budapest és környékén?
Én ma kezdem el a motor upgrade-t. Elvittem az idomokat javításra pótlásra, leszedettem a gumikat a felnikről felmértem a "károk" nagyságát /0/ leeresztettem az olajat kivettem az első futóművet valszeg a hátsó is így jár a közeljövőben, tehát gyakorlatilag egy torzó maradt a motoromból.... lehet kiárulom... Ááá csak vicceltem..
Nagyon szép lesz, full selyem fehér, lakk fekete felnik, antik arany futóművek és valami jó szín matrica szett.
Ha valakinek van 5lete rá ne tartsa magába!
Még nem,van egy donorblokkom azt szeretném szétszedni,váltót kellene cserélnem,jó a váltóm csak szól kicsit,blokknak szép a hangja és elcsúnyítja a váló zörgés.
Ha te mondod.
Te zoli a szuszkámban anno (haya) a márkaszervízben 2-3 fokozat komplett plusz egy két csapágy volt cakli pakli 160. azé az nem sok.. márkaszervízben!
szerintem váltóalkatrészt jobb ár/érték/állapot arányban tud venni használtan.. mint komplett blokkot amiben szintén lehet gatya valami ami sok tízezer...
Az ara a bibi ha cserelni kell.
Meg suzukiban is alaphangon 50-80 par fogaskerek, tomiteskeszlet,meg a restli.100 as siman kiszorhato az ablakon ra.
Ebbol kijon ket blokk.
Bar teny hogy teli mokanak futott muhelyben nagyon jo.
Ha már bemotorozta nem érdemes egy valag stexé újra ismerkedni. Egy váltó javítás nem nagy történet ha van hely szerszám meg egy kis bátorság/útmutató...
Szerintem meg egy donorblokk lehet gazdasagosabb,ha kifog egy jot.
alapesetben főtengő nélkül jön ki de le kell venned az alsó tepsit és akkor férsz hozzá a váltóhoz. Szerintem..
Ajaj, nagy munkában lehetsz.
Srácok,a váltót úgy ki lehet venni f2-f3 -ból hogy a vezérlést főtengelyt nem veszed ki?
Szisztok, cbr500f 1991 model- hez keresek karburator benzin cső T csatlakozót. Ez az ami a 2 karbi között van. Rendelni nem lehet mert nincs készleten. Vagy esetleg valami alternatív megoldás is jó lenne. Akár gyartatni egyet. Az enyemnek az a baja hogy regen valaki eltörte, majd megragasztotta, de most a ragasztásnal engedi a benzint.
Előre is köszönöm a segítséget.
keresek 600-as f3-as hátsó kereket ,kompletten,cserébe f3 váltót adok cserébe.
az a baj hogy ez csak 1 blokk,nehéz szerelőt találni rá aki így életre keltené,akit az előbb ajánlottál csak komplett motorral foglalkozik.
De ha Tatabányán laksz, mint az adatlapod mutatja, akkor esetleg kérdezd meg Ataaa-t (ő tatai), aki nyáron vett egy 600f4i-t, h ő hol szereltet.
köszi,megpróbálom
Asszem Mányban szerel.
Taschira többen jókat mondtak már, bár helyileg nemtom hol van, de emlékeim szerint vmelyik kissebb falucskában az 1-es mellett...

https://www.facebook.com/Tasch...

Esetleg recsegd meg.