És valóban! Most kicsit utánanéztem, ez tényleg ilyen gyárilag.
Remélem Nastroazzuro még ideolvas lefekvés előtt, és nem lesz álmatlan éjszakája a tájékozatlanságom miatt.
Peti bazzeg most akkor mé veszed el a kedvem?:D
má most azt se biztos,hogy hondaaa?:D
és ez? : CBR600F F4i-ből az alapváltozat mellett bemutatták a Sport kivitelt, amit a hiányzó középállványról, a fekete vázról, a piros-fekete festésről és a lépcsős ülésről lehetett legkönnyebben megkülönböztetni az utcai kiviteltől. Az egyértelmű külső jegyek mellett műszakilag is hozott újdonságot. A szelepeket dupla rugók nyomják vissza, kisebb a szívóoldalon a szelepemelés, és hét helyett nyolc lamella van a kuplungban, valamint könnyebb a generátor forgórésze." itt a lépcsős ülésen a hangsúly..
Hi, bocs, hogy beleszólok, de a tiéd nem FS. FS-t kizárólag2001-ben és 2002ben gyártottak, mindnek fekete váza van, és olyan ülése mint a tiédnek. A tiéd egy f4i 2004-es, tehát tipusszám szerint f4, ahol a 4 a 2004-re utal. Bemásolok egy régi hsz.-t, az alapján értelmezhető:
HPeti
[42] 2012. október 10. 20:21
minden egyes évjáratnak megvan a maga betű, vagy szám kódja 1987-től. 2000-ig betűk jelentik az adott évjáratot, 2001-től számok.
H 1987
J 1988
K 1989
L 1990
M 1991
N 1992
P 1993
R 1994
S 1995
S1 2001 SPORT
S2 2002 SPORT
T 1996
V 1997
W 1998
X 1999
Y 2000
2001-től pedig F1, F2,....., függetlenül attól, hogy az mind f4i!
Így az én 2003-as cbr600f4i-m hivatalosan cbr600f3, ami be is van ragasztva egy matricán az ülés alá. Így lehet az is, hogy néha valaki F5-ről, meg F6-ról beszél, ami szintén f4i, csak 2005-ös, meg 2006-os.
Szóval a tiéd egy fs-re átépített f4i, ami látszik a segédváz színén is többek közt.
Ettől függetlenül jól néz ki.
Ha magad csinálod, akkor vedd ki a bent levőt, mérd le a paramétereit, és hasonlítsd össze az újjal! Ha a méretei , és pl. a rajta levő féknyereg felerősítési helyek ugyanazok akkor cseréld.
nagyon szép lett az az F2 is!
Igen a sztender jó volna,mer ha csak hátsó motoremelőt vesz az ember az se az igazi.meg a téli tárolásnál azt is javasolják,hogy ne legyen terhelés alatt az első villa,gumi.Úgyhogy egy matrac mellé és le kell fektetni
De amúgy a felirat, a dupla ülés elárulja, hogy nem F hanem FS.
Hát az remek, ha elméletileg valamivel jobb.
Bár a közép sztender néha jól jönne, mondjuk lánc fújásnál, szerelésnél.
De majd beújítok egy motor emelőt jövőre
Ennyit találtam a motorrevüben..,sokat nem mond,pláne,hogy az enyém nemis pirosfekete "A CBR600F F4i-ből az alapváltozat mellett bemutatták a Sport kivitelt, amit a hiányzó középállványról, a fekete vázról, a piros-fekete festésről és a lépcsős ülésről lehetett legkönnyebben megkülönböztetni az utcai kiviteltől. Az egyértelmű külső jegyek mellett műszakilag is hozott újdonságot. A szelepeket dupla rugók nyomják vissza, kisebb a szívóoldalon a szelepemelés, és hét helyett nyolc lamella van a kuplungban, valamint könnyebb a generátor forgórésze."
Remélem Nastroazzuro még ideolvas lefekvés előtt, és nem lesz álmatlan éjszakája a tájékozatlanságom miatt.