Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És valóban! Most kicsit utánanéztem, ez tényleg ilyen gyárilag.
Remélem Nastroazzuro még ideolvas lefekvés előtt, és nem lesz álmatlan éjszakája a tájékozatlanságom miatt.
Úgy látszik meg kell kérdezni hondáékat:D,irány japán vagy valami
Ez szerintem nem átépített, ez egy 2002es Rossi csak később lett forgalomba helyezve. Attól még, hogy f4i attól még fs.
De sok kép van, lapozgasd!
Csak angolt innen
a fekete is szép,szemezgettem egy olyannal is
magyar nyelvű használati utasítást,kezelési könyvet vagy mi az,nem tudsz?
csak az ülés:(:( lököm a kukába az egészet
Az ülés az minden kétséget kizáróan FS, szóval nyugi.
Peti bazzeg most akkor mé veszed el a kedvem?:D
má most azt se biztos,hogy hondaaa?:D
és ez? : CBR600F F4i-ből az alapváltozat mellett bemutatták a Sport kivitelt, amit a hiányzó középállványról, a fekete vázról, a piros-fekete festésről és a lépcsős ülésről lehetett legkönnyebben megkülönböztetni az utcai kiviteltől. Az egyértelmű külső jegyek mellett műszakilag is hozott újdonságot. A szelepeket dupla rugók nyomják vissza, kisebb a szívóoldalon a szelepemelés, és hét helyett nyolc lamella van a kuplungban, valamint könnyebb a generátor forgórésze." itt a lépcsős ülésen a hangsúly..
Hi, bocs, hogy beleszólok, de a tiéd nem FS. FS-t kizárólag2001-ben és 2002ben gyártottak, mindnek fekete váza van, és olyan ülése mint a tiédnek. A tiéd egy f4i 2004-es, tehát tipusszám szerint f4, ahol a 4 a 2004-re utal. Bemásolok egy régi hsz.-t, az alapján értelmezhető:
HPeti
[42] 2012. október 10. 20:21
minden egyes évjáratnak megvan a maga betű, vagy szám kódja 1987-től. 2000-ig betűk jelentik az adott évjáratot, 2001-től számok.
H 1987
J 1988
K 1989
L 1990
M 1991
N 1992
P 1993
R 1994
S 1995
S1 2001 SPORT
S2 2002 SPORT
T 1996
V 1997
W 1998
X 1999
Y 2000
2001-től pedig F1, F2,....., függetlenül attól, hogy az mind f4i!
Így az én 2003-as cbr600f4i-m hivatalosan cbr600f3, ami be is van ragasztva egy matricán az ülés alá. Így lehet az is, hogy néha valaki F5-ről, meg F6-ról beszél, ami szintén f4i, csak 2005-ös, meg 2006-os.

Szóval a tiéd egy fs-re átépített f4i, ami látszik a segédváz színén is többek közt.
Ettől függetlenül jól néz ki.
A vezeték kapcsolon keresztül megy testre.
Szia facen láttam egy ilyet bár ez régebbi modell
Más a blokk, hengerfej....
Gratula az éles váltáshoz ,a világ egyik legjobb motorjára"váltottál",szép is jó is!Kb én is így "váltottam"
Ha magad csinálod, akkor vedd ki a bent levőt, mérd le a paramétereit, és hasonlítsd össze az újjal! Ha a méretei , és pl. a rajta levő féknyereg felerősítési helyek ugyanazok akkor cseréld.
Sziasztok !

Az RR-nek a hátsó lengő villáját fel lehet rakni az F4-re esetleg valaki csinált már ilyet ? :D
Ilyen "magas" fogyasztási értéknél én megnézném a nyomásszabályozó
membránt.
Oké, köszi a válaszokat
nagyon szép lett az az F2 is!
Igen a sztender jó volna,mer ha csak hátsó motoremelőt vesz az ember az se az igazi.meg a téli tárolásnál azt is javasolják,hogy ne legyen terhelés alatt az első villa,gumi.Úgyhogy egy matrac mellé és le kell fektetni
Meg a vázad se fekete......

De amúgy a felirat, a dupla ülés elárulja, hogy nem F hanem FS.
Hát az remek, ha elméletileg valamivel jobb.
Bár a közép sztender néha jól jönne, mondjuk lánc fújásnál, szerelésnél.
De majd beújítok egy motor emelőt jövőre
igazad van bizony!
Magyar nyelvűért fizetnék is..
Ennyit találtam a motorrevüben..,sokat nem mond,pláne,hogy az enyém nemis pirosfekete "A CBR600F F4i-ből az alapváltozat mellett bemutatták a Sport kivitelt, amit a hiányzó középállványról, a fekete vázról, a piros-fekete festésről és a lépcsős ülésről lehetett legkönnyebben megkülönböztetni az utcai kiviteltől. Az egyértelmű külső jegyek mellett műszakilag is hozott újdonságot. A szelepeket dupla rugók nyomják vissza, kisebb a szívóoldalon a szelepemelés, és hét helyett nyolc lamella van a kuplungban, valamint könnyebb a generátor forgórésze."