No most nézem a könyvét, elvileg 98-102 között kéne bekapcsolnia és 93-97 között le, de emlékeim szerint nekem egy kicsit később kapcsol be (ami persze nem biztos), de majd jövőre megnézem neked pontosan álló helyzetnél, ha nem felejtem el.
Én azt hittem ez amúgy valami tipushiba,és hogy a 108-nál bekapcsoló venti az gyárilag szar.. mer nem hiszem,hogy 100 felett kellene bekapcsolni egy ventinek...nem?
Hát olyan 108 körül kapcsol be, ha nem akkor vmi baja van, én inkább a hibát szüntetném meg és nem manuálisan kapcsolgatnám..., mert úgy elég könnyű megfőzni nyáron.
Szerintem is tök normális. Amúgy a VFR-emnél ez még hamrabb bekövetkezik városi araszolásnál, oldalt vannak a hűtők. Hűvös időben melengeti a tökömet. Nyáron mondjuk feszült leszek tőle.
Nem cbr hiba, más motoroknak is gyorsan felmegy városban a víz és bekapcsol a venti. Egyébként én cseréltem már benne hűtőfolyadékot, az vmit azért segített, de csodát nem kell attól se várni. Mondjuk pár évente érdemes lecserélni, nem egy nagy meló és pénzben sem egy ördöngős összeg.
Sziasztok.
Van egy olyan hiba jelenségem, amivel nem tudom, hogy valaki találkozott e már.
Néha mikor beindítom a műszerfalon folyamatosan világít a két irányjelző kontroll lámpa és a távolsági fényszóró kontroll lámpa is.
Mindeközben a négy irányjelző is világít folyamatosan ellenben a tompított fényszóró sem világít. És ha nem lenne elég, mert ez alapvetően még talán nem is lenne zavaró, de ha ez a jelenség következik be és eközben használom az irányjelzőt egyik irányba, egyből lefullad a motor. Találkozott valaki ilyennel vagy lehet sejtése valakinek mi lehet a probléma?
És az a baj hogy a hiba teljesen véletlenszerű. Elindítom állás után, megyek vele, megállok valahol majd megint beindítom és előjön, majd megállok megint, pihen picit (20-60 perc) és utána megint jó.
Totál káosz és felfedezhetetlen probléma.
Előre is köszönöm a segítséget és vendégem egy sörre az aki tud segíteni.
Egészen pontosan 47e de ez szerintem már nem olyan mint a gyári valamit csak módosított rajt, hogy így bírja
Na ja épp szentségeltem is itthon mondom biztos te sem mész azért nem is kerestél én múlt szombaton délután kihajtottam a tankban lévő üzemanyagot és csurig tankoltam és egy kis mosás után el is raktam idén már nem lesz jó idő
Nem úgy mint 2013-ban eslő kép 2013.10.23-án készült a második meg 2013.12.31-én
Jól gondolod de azért bele nem ér a szelep a dugóba ha zörög akkor sem ahhoz át kellene ugrani neki vagy elszakadni, hogy összeérjenek a dolgok.
Én gyárit raktam bele mikor megvettem a motort 28e-el mert 4-5e között zörgött elég becsületesen most 75e km van a motorba a feszítőbe meg 47e eddig semmi baja úgyhogy megvan az esély rá, hogy amit most lehet venni már az nem olyan fos mit a gyárilag beletett erre példa a kupplung kiemelő kar is azon is módosítottak a ferdeszögűek
Értelek.
Ilyen szempontból talán jobb is a gyárin csavarni egy picit ( pár fok, mert elég nagy a menetemelkedés), mint a full manuális. Így van viszonyítási alap, hogy tényleg csak egy picit kell csavarni.
A manuálisnál meg úgymond a végéről tekeri az ember, nem tudni mikor ér a lánchoz a feszítő, könnyebb túlfeszíteni.
Tudom.
Nekem van fogasléc.
A lényegen az nem változtat.
Nem véletlen tervezték így.
Könnyű egy csavarhúzóval toszogtatva túlfeszíteni.Ez a lényege annak amit mondtam.
Nincs benne fogasléc, legalábbis az F4-esébe nincs. Egy csavarrugó csavar egy menetes szárat, az tolja ki a feszítő rudat.
[13120] 2012. december 29. 18:57 - hsz.-ben vannak képek.
Igen,csak villámgyorsan jön a feszítőn kívül a blokk fala és a többi.Nem áll meg a feszítőnél.És láttam már fém külső részes feszítőt pl régebbi daytona 675-ön,meg olyat ami már belemart a blokkba.Ezeket még jól be is kajálja,műanyagmorzsalék az olajjáratokban.
Brrrrr.De lehet én reagálom túl.
hál istennek az enyém most kussol.
Simán felmegy 108-ra a víz.Kapcsoló kellene ugye beletenni,hogy manuálisan lehessen kapcsolgatni
Van egy olyan hiba jelenségem, amivel nem tudom, hogy valaki találkozott e már.
Néha mikor beindítom a műszerfalon folyamatosan világít a két irányjelző kontroll lámpa és a távolsági fényszóró kontroll lámpa is.
Mindeközben a négy irányjelző is világít folyamatosan ellenben a tompított fényszóró sem világít. És ha nem lenne elég, mert ez alapvetően még talán nem is lenne zavaró, de ha ez a jelenség következik be és eközben használom az irányjelzőt egyik irányba, egyből lefullad a motor. Találkozott valaki ilyennel vagy lehet sejtése valakinek mi lehet a probléma?
És az a baj hogy a hiba teljesen véletlenszerű. Elindítom állás után, megyek vele, megállok valahol majd megint beindítom és előjön, majd megállok megint, pihen picit (20-60 perc) és utána megint jó.
Totál káosz és felfedezhetetlen probléma.
Előre is köszönöm a segítséget és vendégem egy sörre az aki tud segíteni.
Na ja épp szentségeltem is itthon mondom biztos te sem mész azért nem is kerestél én múlt szombaton délután kihajtottam a tankban lévő üzemanyagot és csurig tankoltam és egy kis mosás után el is raktam idén már nem lesz jó idő
Nem úgy mint 2013-ban eslő kép 2013.10.23-án készült a második meg 2013.12.31-én
ja, nem mentünk a sógorokhoz, korán jött a szar idő
Én gyárit raktam bele mikor megvettem a motort 28e-el mert 4-5e között zörgött elég becsületesen most 75e km van a motorba a feszítőbe meg 47e eddig semmi baja úgyhogy megvan az esély rá, hogy amit most lehet venni már az nem olyan fos mit a gyárilag beletett erre példa a kupplung kiemelő kar is azon is módosítottak a ferdeszögűek
Ilyen szempontból talán jobb is a gyárin csavarni egy picit ( pár fok, mert elég nagy a menetemelkedés), mint a full manuális. Így van viszonyítási alap, hogy tényleg csak egy picit kell csavarni.
A manuálisnál meg úgymond a végéről tekeri az ember, nem tudni mikor ér a lánchoz a feszítő, könnyebb túlfeszíteni.
Nekem van fogasléc.
A lényegen az nem változtat.
Nem véletlen tervezték így.
Könnyű egy csavarhúzóval toszogtatva túlfeszíteni.Ez a lényege annak amit mondtam.
[13120] 2012. december 29. 18:57 - hsz.-ben vannak képek.
Brrrrr.De lehet én reagálom túl.
hál istennek az enyém most kussol.