Az egyik két üléses, a másik egybe üléses.
Egyébként az FS "sportosabb" lenne elméletben, de szerintem csak cicomásabb. Szebb színű deknik, féktárcsák...ilyesmi.
De ha nincs igazam majd megcáfolnak.
Arról az oldalról, de angol kézikönyv. Csak nekik van olyan normális oldaluk ahol ingyen megosztják a kézikönyveket. Sokan más honlapokon pénzt kérnek érte.
Másabb helyen vannak bizonyos dolgok elhelyezve mondjuk az ülés miatt mint az "F" esetében. Ez biztos. A blokk, váz, ugyan az, elektronika is, meg minden szerintem.
Az FS könyvét töltsd le. Tökéletes. Mindent megtalálsz az elején. Olaj tipus, mennyi kell bele, stb. Általános infók. Aztán szerelési ábrák, elektronika stb. Bonyolódik a dolog.
Váltás 2005-ben volt,azért is csodálkoztam a ruszkiknál,mer ott írták,hogy f4 2001-2003,holott a 2004-es még ugyanaz,2005-ben volt frissítés,azért is vettem 2004-est mert az még tetszett,de a 2005 már nem(nem annyira),meg 2004-ig volt ilyen színösszeállítás
Nem tudom mikor volt a váltás. Yamaha R1-nél a 2002-esen még kapcsolható volt a helyzetjelző és a tompított is. A 2003-ason már a szabvány szerint automatán kapcsolt indítás után a tompított és lett rajta egy elakadásjelző gomb pluszban. A Hondánál nem tudom pontosan mikor kombinálták ez át a szabványnak megfelelően.
de már nem ez a motorod van,nem?Mármint nem cbr,ugye?
Ó nem szerelek,ahhoz hülye vagyok,csak ugye nemrég vettem a motort,és jó lett volna valami magyar nyelvű"használati utasítás"
Nem nagyon változott szerintem semmije. Max a világítás kapcsoló lekerült róla, meg felkerült egy elakadásjelző gomb. Ezen kívül még a futóművet butították le agyonra mikor kijött az RR, egyre jobban. A blokk, meg a több szerintem ugyan az, a vázzal együtt, idomokkal.
Mondjuk a gumik fel vannak fújva szépen az előírt 2.5, 2,9-re, ahogy ajánlja a könyve.... és új a hátsóm, szép íves, nem kell vele szenvedni. A korábbit kockára vágta a barátom akié a motor. Azzal szenvedősebb volt a közlekedés.
Sport dob van az enyémen is és sport levegőszűrő. Szereti ezt a 7000 körüli fordulatszámot úgy gondolom.
Nem mindegy, hogy a benzinnyomás érzékelő vákum csövén csepeg e be a benzin a 2-es 3-as hengerbe vagy nem Na meg az Iridium IX gyertyákat is dicsérték fogyasztás szempontjából külföldi fórumokon. Bár nem akkora élettartamú elméletileg mint a gyárilag előírt, de úgy néz ki tényleg hatásos.
Érdekes, hogy mióta kicseréltem a benzinnyomás érzékelőt és kicseréltem a gyertyákat, erősen visszaesett a fogyasztásom. 8-9 literről, egészen 5 literre. Ezt 2 személlyel sikerült elérni 400 km-es karika alatt kint Szlovákiában, a tempó 140-170 közötti volt egyenesekben, mert én zártam a sort és kellett cibálnom neki, de a szerpentineken se finomkodtam, jól visszapakolgatva, pörgetve, kilőve a kanyarokból csapattam neki. A Bridgestone S20 hypersport gumi is bevált. Tökéletesen tette a dolgát. Szezonzáró motorozás volt nekem. De örömkönnyeket hullattam majdnem a fogyasztást látva a korábbiakhoz képest
5100-as Motul volt benne, aztán Motorex powersynt, de asszem jövőre Motul 7100 10w40 kerül bele, az az igazi a könyve szerint ha jól néztem.
Egyébként az FS "sportosabb" lenne elméletben, de szerintem csak cicomásabb. Szebb színű deknik, féktárcsák...ilyesmi.
De ha nincs igazam majd megcáfolnak.