Szia, jártunk már így többen is, oka lehet a generátor, vagy a feszszab, ki lehet mérni.
írd be a keresés a topicban részhez a megfelelő szavakat, és oldalakat találsz róla, 3 havonta téma volt az elmúlt 5 évben
Szerintem itt legtöbben a Mecseki félét javasolták volna, arról is találsz infót, elérhetőséget. Ha utána marad kérdésed, tedd fel nyugodtan.
Sziasztok
Nincs töltése a motoromnak . CBR 600FS 2001 évjáratú .Tudna valaki tanácsot adni ? Esetleg volt már hasonló helyzetben ? Rendeltem fesszabályozót , de az csatlakozós , míg a gyári ahogy látom ki van öntve .
Esetleg jó bontott is érdekelne .
Hali! Elso feknel nem mukodik a feklampa: mar lehuztam, visszadugtam a vezetekeket megsem jo. Hol lehet iyen feklampa kapcsolo modult venni Mo-on? Egyaltalan mi a rendes magyar neve? :)
Masik kerdes: a hatso feket is taposni kell rendesen, mire vilagit a feklampam. Azt lehet valahogy allitani, hogy erzekenyebb legyen? Koszonom!
Nekem a KTM bringámon levegő-olajos a teló és ott lehet így beállítani a telót. A száron van egy táblázat, h mekkora disznó súlyod van és annak megfelelő psi érték, amire fel kell fújni. Ezzel persze játszani is lehet, ha többet fújsz bele, akkor keményebb lesz a teló.
Persze ez csak egy feltevés, de mi másra lenne jó?
Nekem sem sikerül 6 alá menni a fogyasztásban?
A dobtól miért függ az óra?
Most nem vágom, de nem az első keréken van az érzékelő?
Nekem amúgy 5000-nél 100-at megy, 7000-nél 140-et, 12500-nál meg...
Pont mint a GS *100/2.
Nekem most pont így durrog, vez.műlánc csere óta,nyitott dobbal.
A szerelő azt mondta,hogy így a jó, most pontos a vezérlés.
Szerintem jó hangja van a tiédnek.
Koszi!Meglesem majd!Nekem Yoshimura Tri Oval Carbon dob van rajta.A fogyasztason sajnos nagyon latszik... Es az ora sem azt mutatja,mint a gyari dobbal..
Vedd le az olajbeöntő nyílás kupakját és szagold meg hogy nem benzinszagú e?
Nekem most egy herélt dob van, és mintha került volna egy kis benzin az olajba. Mennyiségét tekintve nem sok, a szint nem emelkedett, de érezni.
Lehet nincs összefüggés, de sokat segítenél vele, köszi!
Amúgy jó hangja van!
Saját tapasztalat, hogy bőrkesztyű méretén 1 számot lehet csökkenteni.
Én 2 hétig áztattam/szárítottam/áztattam/szárítottam a kesztyűmet,
langyos vízben, majd napon szárítottam meg.
Nem követendő példaként mondom, de nekem segített, így nem kellett
eladnom, a kínából rendelt Alpinestars koppintás kesztyűmet
Szerintem nem, kivéve, ha lápátkezű az asszony. Az én csajomnak olyan pici a keze, hogy vadászni kell egy XXS női kesztyűt valahol, mert eddig nem találtunk neki jót.
Mindenképp próbálja fel mert márkák és tipusok közt is eltérőek a jellemzők,nem csak a női-férfi relációban.
Ujjhossz,tenyérszélesség stb.
Neten méretszám szerint semmit nem érsz.
Halihó
Akinek van benzintyúkja, segítsen egy kicsit.
Férfi motoroskesztyű jó-e nőnemű egyednek, van mindenképpen női kell?
Méretben ahogy nézem S-es férfikesztyű nőiben L-esnek felel meg...
Mondta is az eladó, hoy jönnek megnézni a motort de nem jöttél (szerencsére).
Nem dícsérem egy CBR fórumon a motort, de jól döntöttem szerintem.
Jól felszerelelt gép tényleg szép állpotú, az eladó elég visszafogott srác volt ilyenektől jó vásárolni, karbantartotta a gépet.:)
Szombat este meg akartam nézni, de közbejött valami.
Vasárnap kaptam egy sms-t a tulajtól, hogy elkelt
Szemeztem vele sokáig, a sok extra miatt jó vételnek tűnt!
Sok balesetmentest km-t hozzá.
Daytona fórumba jelentkezz be
írd be a keresés a topicban részhez a megfelelő szavakat, és oldalakat találsz róla, 3 havonta téma volt az elmúlt 5 évben
Szerintem itt legtöbben a Mecseki félét javasolták volna, arról is találsz infót, elérhetőséget. Ha utána marad kérdésed, tedd fel nyugodtan.
Nincs töltése a motoromnak . CBR 600FS 2001 évjáratú .Tudna valaki tanácsot adni ? Esetleg volt már hasonló helyzetben ? Rendeltem fesszabályozót , de az csatlakozós , míg a gyári ahogy látom ki van öntve .
Esetleg jó bontott is érdekelne .
Előre is kszönöm a segítséget.
Masik kerdes: a hatso feket is taposni kell rendesen, mire vilagit a feklampam. Azt lehet valahogy allitani, hogy erzekenyebb legyen? Koszonom!
Persze ez csak egy feltevés, de mi másra lenne jó?
Nem tudtok cbr600f4i-hez kezelési könyvet?
A dobtól miért függ az óra?
Most nem vágom, de nem az első keréken van az érzékelő?
Nekem amúgy 5000-nél 100-at megy, 7000-nél 140-et, 12500-nál meg...
Pont mint a GS *100/2.
A szerelő azt mondta,hogy így a jó, most pontos a vezérlés.
Szerintem jó hangja van a tiédnek.
Koszi!Meglesem majd!Nekem Yoshimura Tri Oval Carbon dob van rajta.A fogyasztason sajnos nagyon latszik... Es az ora sem azt mutatja,mint a gyari dobbal..
Nekem most egy herélt dob van, és mintha került volna egy kis benzin az olajba. Mennyiségét tekintve nem sok, a szint nem emelkedett, de érezni.
Lehet nincs összefüggés, de sokat segítenél vele, köszi!
Amúgy jó hangja van!
Koszonom szepen!
u.i.: Akinek van ideje csekkolja a videoimat.Szerintetek gazos,hogy durrog meg szorja a langot?
Én 2 hétig áztattam/szárítottam/áztattam/szárítottam a kesztyűmet,
langyos vízben, majd napon szárítottam meg.
Nem követendő példaként mondom, de nekem segített, így nem kellett
eladnom, a kínából rendelt Alpinestars koppintás kesztyűmet
Ujjhossz,tenyérszélesség stb.
Neten méretszám szerint semmit nem érsz.
Akinek van benzintyúkja, segítsen egy kicsit.
Férfi motoroskesztyű jó-e nőnemű egyednek, van mindenképpen női kell?
Méretben ahogy nézem S-es férfikesztyű nőiben L-esnek felel meg...
Nem dícsérem egy CBR fórumon a motort, de jól döntöttem szerintem.
Jól felszerelelt gép tényleg szép állpotú, az eladó elég visszafogott srác volt ilyenektől jó vásárolni, karbantartotta a gépet.:)
Vasárnap kaptam egy sms-t a tulajtól, hogy elkelt
Szemeztem vele sokáig, a sok extra miatt jó vételnek tűnt!
Sok balesetmentest km-t hozzá.
Daytona fórumba jelentkezz be
Amúgy igen.