Egy annyit meg tudnal segiteni abban, hogy amikor visszatolod a szivatot, akkor a fordulatszam nem esik vissza a normalis ertek ala? Mert ha visszaesik, akkor azt jelenti,hogy alits egy kicsitt az alapjaraton a benzincsap mellet, az alapjarat aliton. Lehet, hogy amikor szerelted a csapot s a tankot, lehet elallitodott az alapjarat. A meleg miatt nem vettem meg eszre ingazodast az alapjarat miatt
Ha úgy rendeled a Martin dobot akkor ha a srácnak megmondod a motorod évjáratát automatikusan fog csinálni az összekötő csőre egy csatlakozást a lambda-szondának. Egy ismerősömnek is nemrég így csinálta meg. De ha gondolod rendelésnél szólj neki róla.
Enyémen is Martin van nagyon frankól szól
Elmeletileg,mivel nekem is F2van mikor kijarom a benzint s a karbibol is elfogy,atcsavarom tartalekra a csapot, akkor eloszor fulladozik ( horog ) de max 10 mp alatt helyreall a rend.Tenyleg X aktas a dolog
Ma szétkaptam a gépet,benzincsapot atomjaira szinte semmi nem volt benne szép tiszta,csöveket leellenőriztem semmi repedés kosz nem volt benne,szájjal csináltam vákumot csap szépen dolgozik előtte és utána is.
Az aksit feltöltöttem és kis köszörülés után beindult.
x aktás dolog,egész nap indítgattam szépen indult,mentem vele 30km-es karikát szépen ment mintha semmi nem történt volna,
Arra gyanakszom hogy nem váltottam át időben tartalékra kizabálta a karbiból a benzint és míg újra feltöltötte köszörültem és lemerült az aksi,cellák szárazak voltak deszt vízzel feltöltöttem és feltöltöttem,de akkor miért állt le hörögve 1 kilométerenként 3-szor is?
Rossz aksi csinálhat ilyen galibát?
Heló!
Szeretném lecserélni a gyári dobokat a 2007-es F4-esemen, Martin dobot néztem rá.. A gondom az lenne,hogy az összekötő csőbe megy bele a lambda-szonda érzékelője ( nem tudom mekkora menet, nem néztem meg ) és itt annyi az egész, hogy a gyártatott dob összekötő csövére ugyanígy rárakatom a menetet és kész?
Hali Strzoli!
Én betennék a helyedben plusz szűrőt,ártani nem árt de jó ha van.soha nem lehet tudni hogy mennyit engednek át a gyári szűrők.Jófajta erős papírszűrőn semmi kosz nem megy át.A tankban is biztosan van szűrő.Én lekapnék mindent és töviről hegyire átvizsgálnám a csap furatait szűrőjét a tank belsejét is hogy nincs-e piszok lerakódva.A csapnál a csöveket figyeld meg hogy mi hova megy és a membránt meg talán van még egy gumi benne ami nyit-zár a membrán segítségével ezeket is alaposan figyeld meg hogy van benne nehogy fordítva rakd össze.Remélem segítettem,habár legjobb látni az egészet
Ha kinyitod de vákuumot nem kap persze hogy nem folyik a vákuumcsövet nézd meg nem a repedt ha jó nyisd ki a csapot és akár a száddal szívd folyamatosan ha a másik csövön elkezd folyni akkor a csap jó ha nem vagy lyukas a membrán a csapban vagy tele van retekkel a csap és nem tud lefolyni a benzin szedd ki a csapot és tisztítás elvileg tankon belül van szűrő a csapon
A rendszámnak láthatónak kell lennie.
Csak a táska szíj lógott rá.
http://www.akkutop.hu/motor_ak...
Ha úgy rendeled a Martin dobot akkor ha a srácnak megmondod a motorod évjáratát automatikusan fog csinálni az összekötő csőre egy csatlakozást a lambda-szondának. Egy ismerősömnek is nemrég így csinálta meg. De ha gondolod rendelésnél szólj neki róla.
Enyémen is Martin van nagyon frankól szól
Az aksit feltöltöttem és kis köszörülés után beindult.
x aktás dolog,egész nap indítgattam szépen indult,mentem vele 30km-es karikát szépen ment mintha semmi nem történt volna,
Arra gyanakszom hogy nem váltottam át időben tartalékra kizabálta a karbiból a benzint és míg újra feltöltötte köszörültem és lemerült az aksi,cellák szárazak voltak deszt vízzel feltöltöttem és feltöltöttem,de akkor miért állt le hörögve 1 kilométerenként 3-szor is?
Rossz aksi csinálhat ilyen galibát?
Szeretném lecserélni a gyári dobokat a 2007-es F4-esemen, Martin dobot néztem rá.. A gondom az lenne,hogy az összekötő csőbe megy bele a lambda-szonda érzékelője ( nem tudom mekkora menet, nem néztem meg ) és itt annyi az egész, hogy a gyártatott dob összekötő csövére ugyanígy rárakatom a menetet és kész?
Én betennék a helyedben plusz szűrőt,ártani nem árt de jó ha van.soha nem lehet tudni hogy mennyit engednek át a gyári szűrők.Jófajta erős papírszűrőn semmi kosz nem megy át.A tankban is biztosan van szűrő.Én lekapnék mindent és töviről hegyire átvizsgálnám a csap furatait szűrőjét a tank belsejét is hogy nincs-e piszok lerakódva.A csapnál a csöveket figyeld meg hogy mi hova megy és a membránt meg talán van még egy gumi benne ami nyit-zár a membrán segítségével ezeket is alaposan figyeld meg hogy van benne nehogy fordítva rakd össze.Remélem segítettem,habár legjobb látni az egészet
Plusz szűrő nem kell a csap és a karbi közé?