Srácok nagyon nagy kérdésem van legalábbis nekem az.
Motoroztunk ma megtréfált a paripa(cbr 600 f2 1994)egyszer csak lehörgött
megálltunk mondom biztos tartalékra kell tenni ,nagy nehezen beindult 3 szór eljátszotta ezt velem 1km ment megállt!
Hazavittük trénerrel gondoltam dugulás vagy az AC adta meg magát ,szétszedtem se AC se benzinszűrő?
Csap valami vákumos ?kinyitom és nem folyik a benzin.
Minden ötletet szívesen veszek,sürgős lenne jövőhétre nagy túra van szervezve.
le mértem...
álló helyben 10percig járt épp, hogy meg moccant
kimentem vele csapatni egy kört, bőven 200 felett utána vissza város és akkor volt negyed körül, kint kb 26fok
már kezd idegesíteni
Ez kb két hete így van. Azóta már rég kiszáradt szerintem.
Negyedig megy fel max és az óra marha későn kezd el hőfokot mutatni.
Akkor szerintetek normális így?
A hűtőnél baloldalt a hűtőventilátor kapcsolója van hogy az óra milyen jeladótól kapja a jelet szerintem az valahol a blokkban lehet azt kellene megnézni vagy esetleg beázott volna valami ahogy mostad de annak már ki kellett volna száradni?!?!?!?
Hát az előző sportdobhoz volt összekötő csövem,így azt nem kellet venni,de ez a fószer akinél vettem összekötőt is tud adni pl.De most épp ezzel szívok mert az előző dobot hirdetem jelentkeztek már vagy 10 en de mindenkinek az összekötő cső hiánya a baj.
Nehezen melegszik a motor óra szerint.
Amikor meg vettem akkor még jó volt.
Sokat sterimóztam mert nagyon retkes volt.
Azóta kb 10perc után mozdul meg egy kicsit a mutató és fél óra múlva is negyedig megy fel.
Hűtőnél baloldalt nincs lecsúszva a hőgomba.
Mit nézzek át?
Motoroztunk ma megtréfált a paripa(cbr 600 f2 1994)egyszer csak lehörgött
megálltunk mondom biztos tartalékra kell tenni ,nagy nehezen beindult 3 szór eljátszotta ezt velem 1km ment megállt!
Hazavittük trénerrel gondoltam dugulás vagy az AC adta meg magát ,szétszedtem se AC se benzinszűrő?
Csap valami vákumos ?kinyitom és nem folyik a benzin.
Minden ötletet szívesen veszek,sürgős lenne jövőhétre nagy túra van szervezve.