Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

http://batszimotor.hu/index.ph...

itt tudsz venni összekötő csövet
D.I.D 525ZVMX 112 szemű lánc

JT 101-564-16 első lánckerék (Gyári méret)

JT 111-569-45 hátsó lánckerék (Gyári méret CBR600F)

árak
http://motoralkatresz.eu/motorok/honda/600/215/2001/
#25
Sziasztok.

2005-ös F4i-n kellene hajtásláncot meg fogaskerekeket cserélnem. Hát marhára nem jöttem rá, hogy pontosan milyen kell. Valaki megtudja mondani milyen szett kell hozzá?
Dusán
Nekem is van egy sportdob,csak összekötő nincs

http://www.autoalkatresz.hu/mo...
Helló, nekem lenne 1 eladó, csak nem a szomszédban vagyok.

http://olx.hu/hirdetes/viper-s...
köszi a választ
Sziasztok !

Vkinek eladó sportdob + összekötő f4i-re ?
A 303 való rá úgyhogy most jót tettél rá. A 204 is ugyan olyan csak az kisebb/ rövidebb annyi a különbség.
Ma cseréltem olajat a f2-be és Hilfofiltro 204-es szürő volt rajta 303 tettem fel ,méretben egyforma csak magasabb a 303 .
Ebből nem lehet gond ugye?
Sziasztok!
Van valakinek elfekvőben f4i első lámpa froncsor rész, mert az enyém angol és rohadtul nem oda világít ahova kéne.Törött lámpa is jó csak a froncsor rész ne legyen sérült.olyan sérült lámpa is jó aminek csak az üvege van megsérülve vagy törve de a lámpatest még jó.Légyszi szóljon akinek van eladóban.
Én mindig mindenkinek szívesen segítek ha tudok
Na az nem lenne rossz de a méret dolgot,hogy oldanánk meg?Meg azt írják nincs készleten belőle
..szuper,köszi a linket..Király vagy
seggre nem estem mert kijött így kijött 250 US dollárból a komplett váltó szállítással együtt,ha csak a váltókerekeket veszem itthon ami rossz volt benne akkor is több lett volna,így meg egy komlplett váltót kaptam váltódobbal mindennel együtt....úgyhogy nem kellett előtte leülnöm seggre nem estem csak tényként közöltem..
2 hét múlva megyek Szolnokra, ha oda átjössz érte, elhozok neked egyet. Bár gondolom a megrendelés gyorsabb :)
Egyszer én rendeltem cuccot a géphez amerikából és nem érte meg anyagilag,de ha tudom hogy seggre esek leülök.
Akkor neg azt a 954 es bontott motort próbáld meg aminek a linkjét küldtem úgy láttam volt a cuccok között sebesség szenzor,nem régi hírdetés tehát még biztos vannak cuccok a gépből.
...amúgy meg tavaly a vátóm ment szét,kidobálta a 3-at,nem volt mese szét kellett szednem,találtam hozzá bele való bontott váltót,igaz Amerikából küldték,a posta többe került majdnem mint maga a cucc..aztán összeraktam,igaz így is több mint egy hónapig állt a motor szerelés alatt,de hogy milyen spének voltak az olajpumpa szűrőnél,levideóztam ...durva
..valóban igazad van...ez 929-es de a blokk benne 954-es..csak nem akartam belemenni hosszabban,persze már Én így vettem,állítólag olaszból származik a paripa,sztem ott cserélhettek blokkot benne
Erre törekszem,ezért kérdezem mit csináljak a fékkel.
Hát én szeretek a lehető legjobb állapotú géppel gurulni.
Nekem az előző tulaj tuning betyár volt.
A képen ahogy látod fogta és kb félbe vágta a kuplung karral együtt.
Lehet könnyebb lett így a gép.
Első tárcsákat fel akarom szabályoztatni, mert minimálisan pulzál.
200-ról ha fekezék akkor is minimális. Maradhatna így is de zavar,és én jobb szeretek csili-vili tökéletes géppel gurulni.
Elvileg új betéteket kapott és utána kezdte el.
Szerintetek mit csináljak vele?
Ez egy 929 es ezért csodálkoztam a sisakos képnél hogy nem 954 nek a tankja van a képen,de azt hittem eladtad és vettél egy 954 est

Ezt te írtad
"Speedsenzort - kilométerórajeladót - keresek 954-esbe,ha tud valaki bontottat az érdekelne az enyém néha müködik aztán gondol egyet és Nullát mutat egy darabig,és ez így megy...néha jó néha meg nem..bosszantó "

De magyarán szólva neked 929 hez kell az a sebesség szenzor.
Elvileg ilyet rendeltem csak a hosszú változatot.
Hello !
Ilyen lesz a tiéd is ? Megmondom őszintén a gyári sokkal jobb ! Ez nagyon jól néz ki meg design-os meg minden,de nem adja azt a hatást mint az eredeti gyári!