Srácok! Tavaly itt fórumon volt egy próbálkozás egy osztrák karikára, ha jól emlékszem Hatesz lett volna a főszervező, de végül nem jött össze, meg aznap az eső is szakadt. Idén nem lesz hasonló?
Szervízben amennyit nem szégyelnek...én 40 et perkáltam érte tavasszal, 14 volt belőle a gyertyasor.
De egy korrekt szerelő általában 6-10 ezret kér egy ilyen műveletért, plusz a gyertya ha szükséges, esetleg ha kell lapkát cserélni a szelepeknél, de általában azt összecserélgetik, hogy gyári értékeken belül legyenek.
Csatlakozom az előttem szólóhoz! Biztos hogy karburálási gond lesz.
Csináltass egy szelephézag állítást, karbitisztítást, és szinkront... mert ugye csak így van értelme szinkront belőni. Esetleg egy gyertyasor csere...
Karburátor környékén keresendő a baj szerintem besokall üzemanyagból mikor esik vissza a fordulat és míg azt el nem dolgozza addig fulladozik aztán mikor kidolgozta magából akkor visszaáll az alapjárat rendes értékre
srácok szerintetek miért csinálhat olyat a paripa hogy van egy stabil 1300-as alapjárat húzok egy gázt neki és visszaesik utána 8-900-ra majd beáll 1300-ra.
Valaki dobjon fel egy-két időpontot és írunk kinek mi lenne jó.