Na megegyszer: a nivo palcat nem tekered be! Valaki segit egyenesben tartani a motort es te csak betolod a helyere a nivopalcat majd kihuzod es ennyi. Legyen persze tiszta.
Gsx-r 600. Szerelőnél volt. Ott lett hagyva. Lánc, olaj stb csere.
Mentünk érte és geci kicserélték a fék és kuplungkart. Levették a gyárit és áttették egy törött motorra amit el akartak adni. Nekünk meg felraktak egy olyat amiről le volt törve a gömb a végéről. flexel vagy nem tudom mivel meg le volt kerekítve.
És ez ismerős szerelő volt...
és tagadta... mi emlékszünk rosszul...
Na mind1. Lényeg a lényeg, hogy azóta nem hagyom ott sehol a motort.
Én végigjártam az utat. Mikor új volt a motor: márkaszervíz.
Garancia után: szakszervíz. Mikor a szerelőm otthagyta a szakszervízt, mert nem fizették meg, mentem vele, úgyhogy jelenleg "helyi motorszerelő szaki"
Kár, hogy nem találkoztunk. Már várt az ebéd, én meg szeretem a hasam. De remélem a következő kakucsi vagy kecsóringi tréningen összefutunk. Apropó: nemsokára megint olajcserém lesz. Kb. 2000 km múlva (két hónap)
Nekem AP Racing Sinter van most bent. Előtte nem tom milyen volt azzal vettem a gépet de betét csere után sokkal jobb lett a fékem. Én csak ajánlani tudom.
nem mindegy hogy vissza teker vagy belerak,pont 1 nívónyi különbség azért kérdeztem.
Kiteker,letorol,visszarak,var,kihuz,megnez,orul,visszacsavar.
Ke
reken egyenesen allva mintha mennel.
Azt a sok szart leszedni a melo amig eljutsz a szelepfedelig.
Deltol hatig csinaltuk es naked.
Gsx-r 600. Szerelőnél volt. Ott lett hagyva. Lánc, olaj stb csere.
Mentünk érte és geci kicserélték a fék és kuplungkart. Levették a gyárit és áttették egy törött motorra amit el akartak adni. Nekünk meg felraktak egy olyat amiről le volt törve a gömb a végéről. flexel vagy nem tudom mivel meg le volt kerekítve.
És ez ismerős szerelő volt...
és tagadta... mi emlékszünk rosszul...
Na mind1. Lényeg a lényeg, hogy azóta nem hagyom ott sehol a motort.
Én végigjártam az utat. Mikor új volt a motor: márkaszervíz.
Garancia után: szakszervíz. Mikor a szerelőm otthagyta a szakszervízt, mert nem fizették meg, mentem vele, úgyhogy jelenleg "helyi motorszerelő szaki"
sk-ba azért nem csúszok le
Kereske F4i-hez első telót v csak krómszárat, első sárvédőt, fejidom, lámpa akár búratörött is jó, fejidom tartó konzolt.
Üdv: boni
a motorosok jó emberek!"
Milyen betétet javasoltok?