Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Most néztem a képeidet,a kép alapján a tárcsa közepe egészen el van szineződve,szerintem csere betétestül.
Üdv.:Ády
Hali!
Nincs megégve a fékbetét meg a féktárcsa?
Olyankor szokott úgy viselkedni,hogy nezen fog és nagy erőt kell kifejteni,hogy valamilyen fékhatásod legyen.Amúgy nem feltétlenül látható hogy égett a felületük.
Üdv.:Ády
qurva esőőőőőő !
Köszönöm,csak nem voltam biztos a dologban,mert volt 15 ös meg 16 os lánckerék de akkor az fs sporton csak a hátsót változtatták 45 ről 46 ra.
Igen
Honda cbr600f4i fs nek a gyári lánckerék méretei elöl:16 hátul:46 fog?
Viszont ahogy a gazt meg a kuplungot kezelte.....
Lame.
Mesterházy Attila Honda Crossrunnerrel érkezett az ülésre....

Cool
Már az elejétől kemény szinte bele kell állnom hogy fogjon,mentem egy sv-vel annak álom volt a hátsóféke az enyémhez képest.
Mi ez a digó ócskavas?
Dugattyúkat lepucoltad?
Végén keményedik fel vagy rögtön kemény?
Fém fékcső megvolt olaj csere is,betéteket nem tudom ezzel vettem a mocit.
ez meg én

persze engem szemből nem lehet fotózni
http://www.sportmotor.hu/motor...

Lebuktál. Te vagy az ugye jól gondolom?
Fékezésnél esetleg nem nyikorog vagy ilyesmi? Ránézésre hiába jó a betét ha kemény rossz minőségű. Enyémben mikor elkopott AP Racing Sintert tettem bele. Jobb lett a fékem sokkal. Lehet folytatni fékolaj cserével nyergek pucolásával esetleg fém fékcsővel.
új még sose volt.
Mindig használtan vettem. Amikor meg odajutottam, hogy új gumit veszek akkor power3at vettem sajna.

Most a tuono-n is az van de ismét használt.

Z-nek akkoriban nem volt jó a km órája így nem tudok nyilatkozni.
De érzésre sokat elment. Több komponensű.

Van nála jobb gumi de ezért az árért szerintem tuti.
Most is van nálam 180asban. Sokan keresik
Srácok ,nektek f2-f3-on milyen a fékhatás?nekem nem a legjobb,esetleg ötlet,fékcsövek fém ,fékpofák jók,mégis szinte bele kell állnom hogy fogjon.
Láttam már többször, hogy nagyon dicséred ezt a gumit. Mennyi km-t bír ki k.b?
Láttalak újvárosban múltkor.

de mire odamentem volna már nem volt ott a motorod.

road az elég fos. nem csodálom, hogy félsz.

szerintem ár/értékben még mindig a bt16 pro a nyerő.
Honda cbr600f4i fs nek a gyári lánckerék méretei elöl:16 hátul:46 fog?
A PR1 eléggé régi fejlesztés, valóban nem a legkorszerűbb abroncs egy 110 lovas (sport)motorra. Ha nem sértődsz meg, szerintem már csak a régi túrás családapáknak gyártja a Michelin, akik nem tudnak túllépni a Honda Varadero-n

Legalább PR2-vel nyomulnék a helyedben. (vagy angyalos Pirellivel, persze)
Hát lehetne. De sosincs.
Telibe találtad,így legyen ötösöd a lottón