Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sokat szamit hogy telen toltod e az akkut vagy le sz..od mi lesz vele.
en telen amikor all a vas kiszedem es havonta toltore rakom, fel napra legalabb.
Az nem semmi,most már csak egy kérdés van,mert most elég korlátozott az anyagi keretem próbáltam utánna járni de kevés sikerrel hogy mi különbség van ezen két yuasa akkumulátor között
Mert nekem most ilyen ytz10s jelölésű van a gépben csak jp moto,de elolvasva a két yuasa akkumulátor adatait hajszál pontosan ugyan az csak az egyik YTZ a másik meg TTZ de mind kettő cbr600 hoz ajánlott az oldal,viszont árban meg hatalmas az eltérés,most max a 22EFt os férne a keretbe.
Nekem 77000km van a gyari yuasa akkuban ami 9 eves... ez mindent elarul szerintem.
Hát szerintem nekem már az aksi haldoklik,két éves biztos hogy van,és anno minden működött rendben de ez egy olcsóbb aksi a jp moto rengeteg helyen írták hogy ezek nem olyan sokat bírnak.Most agyalok a vartáról is olvastam rosszat,de jót is ,a banneről is mondták hogy sok a hamis,de dicsérték is,egyedül a yuasát emlegeti mindenki bár volt aki arra is azt mondta fél év alatt elhalálozott neki de más meg azt mondja hogy 6 év múlva is pöcre indult a gépe.Viszont most nagyon nem mindegy a pénzkiadás mert van egy maghatározott keret,a yuasa most akciósan 22500Ft a banner meg max 15EFt csak most azon agyalok hogy vajon a banner bírja e addig mint a yuasa.
2 problema szokott lenni. Az egyik a roszabb ha tul tolt akkor kinyirja az akkut meg az erzekenyebb elektronikai dolgokat mint pl a ECU. Vagy pedig nem tolt elegge, ilyenkor rendszeresen lemerul az akku. Toltes max 14.5V lehet ill nem eshet fordulaton 13.5V ala.
Lehet. Pl a SHORAI akkuk tobb mint 2x indito arammal rendelkeznek. Azert mondjuk ha bikazod a motort egy 100 Ah akkuval akkor az mar terheli a toltes rendszert. De a gyari duplajat meg elviselik gond nelkul.
Egy ismerősömmel beszéltem és mondtam hogy 8,5ah aksi való a gépbe ő azt mondta ő mindíg nagyobbat szokott venni bele lehet bele nagyobb amperórásat is tenni?
Ha a feszültség szabályozóval van gond az milyen problémákat generál?
Köszi, beszéltem vele
Fáj itt-ott, de nem vészes. Visszamentem ma videózni, majd meglátjuk mi lesz..
Srácok csinált már valaki szinkron tesztet injektoros 600F-en?
Na, hogy vagy ma?
Én tudnám hol kell keresni de múlthéten felbaszták egy pofátlan összeggel az agyam így azért se ajánlom őket :-D
Sziasztok. Tudnátok segíteni abban, hogy kinél lehet bontott alkatrészeket szerezni F4i-hez? Sajnos szétment a hűtőventilátorom és ezt pótolnám egy bontottal. Esetleg akinek van az keressen meg ha el akarja adni. nemtom51@gmail.com +36-20/618-9844
nem szerel itt senki?
mindenki csak a gázt húzza?
Ha nem is minden japó,de a honda az biztos tud valamit
Hali!
Van nekem egy Honda VT 250F-em is,és az 31 éves immár.24ezerrel vettem az órájában,megvan 11 éve és most 112ezer felett vagyok vele és még nem volt benne vezérműlánc cserélve a feszítő már nem az igazi mert csapkod a lánc benne de még mindig nem füstöl hidegindításkor sem.Szóval tudnak valamit a japók ...
Az lesz majd a jövőhéten.
akkor a JT lánckerék is odavalósi lehet...

Akkor az hamis.