Jó-jó, ez csak egy kis vérszívás volt. Szeretném én is olyan mélyre dönteni a gépet mint ti, de valahogy nem bízom hátsó gumiban (M. Pilot Road I). Eddig egyszer hideg időben(14C) indult el a hátsó kerék felsőbbrendű útra kanyarodáskor hirtelen gázadásra, de hiába melegben sem bízom benne.Nem tudom hol van a határa.
Annyira nem sürgős, de a következő tréningen szeretnék ott lenni és felvételeket készíteni, amiből össze lehetne vágni egy hangulatos videót. Azért gondoltam az ebay-re, mert ott olcsóbb, viszont én nem szpíkelem az inglist, és azt sem nagyon tudom, hogy hogyan működik dolog. Ha valaki megrendelné, akkor lenne okom motorozni egyet, és hazafelé már próbavideót is csinálhatnék
Azért én sem olvasok újságot a pályán
Nagy alázás nem szokott lenni, de Peti körönként pár másodperccel gyorsabb, ezért lassan, de biztosan növekszik a köztünk lévő távolság.
Hallott már olyat valaki hogy egy sportkipufogó miatt motor generál kell a motornak?Azt írta egy fickó mivel nem gyári a kipufogó hamarosan generálozni kell a motort mert tönkre teszi.
Kanyar előtt fékezünk, és mindig csak akkora sebességnél engedjük fel a kuplungot, ami az adott sebességhez képest nem túl alacsony fokozat. Vissza lehet rakni 6-ból 2-be is, csak okosan.Ezt gyakorolni kell, sőt Esőben inkább egy fokozattal többet.
Amíg nem vagy biztos a dolgodban, egyenként váltogass.
Tettem fel használt 3 milis (nem pálya) csak szupersport gumit.................valamiért egyik se birta 5-6e-ig csak 3-4e ig.
Tehát picit meglepődök ilyen futáson.
És számolgattam..............Használt Vs. új közt lényegében az a különbség hogy az újnál egyszerre adod ki a pénzt és mész míg a használtnál 3x-ra.
És ugyanannyit mész ugyanakkora pénzért.
Használtnál az a lutri hogy épp nics szezonban az és olyan ami kell ezért futni kell érte nameg hatványozottan szétcsesződik a felni estenként a féktárcsa a gumisok jóvoltából.
1 szezonban, akkor kettőt legalább elhasználsz, kétszer kell menni gumishoz, ami már önmagában is macera. Nekem mindenképp. Elmész egy komolyabb túrára aztán azt lesed, hogy bírja-e még a gumi. És, ahogy te is írod esőben nem az igazi, mivel alig van rajta minta. Hát, te tudod, szerintem, ha nagyon kiszámolnánk egy komolyabb sporttúra gumi, ami 15 fölött elfut, egálban van ezzel. Kevesebb macera, esőben is jó, és azért tapadásban sem utolsó.
Én ugyan ilyen gumit használok és szerintem a sráctól szoktam én is beszerezni. Ezek nem vágott gumik, utcára is homologizált szettek, még az Osztrák rendőr sem köt bele. Ennél egy kicsit még jobb állapotút szoktam venni tőle 15-16 ezerért, amik simán kibírnak nálam olyan 5-6 ezer km-t. Baromi jól tapadnak pályán és utcán is, a vizet azt nem nagyon szereti. Mentem már igaz vele 180 km egyben szakadó esőben, csak ésszel kell velük bánni. Én nem fogok új gumira költeni mikor annak az árából vehetek 3 még a képen lévőnél is jobb állapotút amik úgy ragadnak az aszfaltra mint a rágógumi. 10 ezret a képen lévő is megér, én csak ajánlani tudom bárkinek.
Amugy nem ordoglakat az ebay......csak egy bankszamla kell hozza.