Általában belső tömítetlenségre ill. karburációs-keverékképzési problémákra utal. Ami jelentősen csökkenti a motorolaj viszkozitását pl.10W-40 ből, 5W-20-as lesz rövid időn belül, így elveszti az olaj a filmképző és kenőképességét.
Ha nincsenek karburációs tömítetlenségi problémák, akkor növelném a viszkozitást a belső tömítetlenség miatt 10W-50,60-as csúcsminőségű motorolajat használnák.
Tudna valaki segíteni levegőszűrő ügyben ,böngészgetem a netet de nem nagyon találok levegőszűrőt a gépbe,a gyári azt tudom hogy egy vagyon,sportlégszűrőt meg nem akarok.
Szia.
Te találkoztál hasonló gonddal?
Úgy tűnik az olajomban benzin van, sajnos a szagáról egyértelműen nem tudtam megállapítani, olyan friss olajba folyt bele, hogy még a motul sampon illatát érezni most is. Mivel hűtőfolyadékom nem fogyott, így kizárásos alapon a benzinre saccolok.
Menettulajdonságain, alapjáratán nem venni észre, illetve a gyertyák mind őzbarna színűek.
Lenne valamilyen tipped milyen módon kerülhet az olajba benzin?
Most folyamatosan írom fel az ötleteket ami eszembe jut.
Kormányátalakítás során észrevettem hogy kicsit feszül a szivatóbowden, de még pont nem húzta meg a kallantyút a karbisoron. Talán mégis csak húz annyit, hogy el-el zárja a levegőt, szívat rakta egy kicsit.... fasz tudja
Én így csináltam a múltkor.
Kiteker, letöröl, beledug, kihúz... mivaaaaaaaaannnn? letöröl beledug, kihúz, anyáááááááááááááááááddddd....és még vagy 3x...
Semmi ilyesmi nem történt, tökéletes a motor hűtése még 28 fokban araszolás közben is, indult a venti, és lement a hőfok.
Egyre inkább benzinre gyanakszom (habár nem érezni a szagát az olajban, de lehet csak a motul sampon illata elnyomja) és a vizem sem fogyott a múltkori jelölésem óta.
Na de akkor benzin hogy kerül az olajba?
Nem a viz tomiti el a hutot, hanem az olaj+viz=hab ... elszalt a hengerfej tomitesem, es egy pillanat alatt felfozte a motor a vizet, s mikor megallitottam, a tulfojo slagon priccolt a hab kifele... feher,sargas hab keletkezik ami minden apro jaratot eldugaszt
Ha viz kerult az olajba,akkor amint felmelegszik a motor, " fagyihab" fog keletkezni,ami eldugassza a hutot, s felfozi a motrot....tudom,mar tapasztaltam ilyesmit..
http://www.motofiltro.pl/produ...