1: hideg van
2: nem szedték még össze a síkosságmentesítő zúzalékot
3: nem tapad a gumi
4: szeretek biciklizni
5: exeqter@hello.hu
6: megyek aludni, csumesz :)
7: a 125ös cbr meg nagyon jó motor, nekem elhiheted.
Én nem tudok róla hogy ki lenne innen tiltva. De ha ki lett tiltva akkor az a moderátor döntése lehetett, gondolom a fórum topikjai fölött, narancs-színű betükkel kiírt szabály miatt.
Egyébként szerintem azért túl sok értelme nincs összehasonlítani a 4T-és és 2T-és motorok üzemeltetési költségeit. A motorozás egy hobby és mint ilyen azért annyira az ember szerintem nem foglalkozik a költségeivel mert minden pénzt megér annak akit igazán megfertőzött. Persze, én is örültem mikor nyáron 300forintos benzint kellett tankolnom és azzal tudtam magam nyugtatni hogy legalább keveset kell belőle vennem, de ha többet fogyasztana akkor is megvettem volna bele a szükséges mennyiségű benyát.
Amikor én a Honda szalonban eldöntöttem hogy CBR-t veszek, akkor O szerepe volt annak a döntésemben hogy olcsó az üzemeltetési költsége (annak ellenére hogy egyáltalán nem engedhetek meg magamnak bármit).
Ami nekem számított, hogy HONDA, hogy (nekem) nagyon nagyon tetszik, hogy rendelkezik azzal a teljesítménnyel amire (akkor teljesen kezdőként) szükségem volt és hogy a 4T-nek köszönhetően nagyon szép hangja van. Ja és hogy az alacsony árnak köszönketően meg tudtam venni magamnak egy vadonatúj példányt belőle.
Nekem ezek voltak azok a szempontok ami miatt CBR tulaj lettem.
8000-nél légszűrő, olaj a cserés, és szelephézag állítás köll. plusz persze az ellenörzések.
Ha nem rakatok bele új légszűrőt akkor bukom a garanciát. A gyári szűrő 8000, a K&N pedig 11000. Akkor már inkább K&N, az mosható és szinte örökéletű. Ráadásul teljesítmény szempontból is kedvező hatással van a motorra a sportkipuff mellett kis karbi állítás után.
Mi a baj a CBR fórummal? Nekem működik.
Egyébként mi ez az új név? Már foglalt volt a neved?
Ja igen, a fikázóknak:
Volt 125ös cbr-em. Lehet, hogy nem erőgép, de 400km-et menj el egy tank (10liter) benzinből. Balatonalmádi--Gödöllő--Balatonalmádi. Köszi. 3000-enként egy lötyi olaj. Én 3 hónap alatt közel 11.000 km-t mentem vele, szóval tudom miről beszélek. Gumi nem kopik, gyerekjáték kezelni. Tényleg csak benya, meg olaj kell bele, más nem.
Nem kell dugózni, nem kell 2T olajozni, csak motorozni. Kösziszia.
Rock!
Mivel CBR fórum mostan nem megy:
Nem kell venned légszűrőt. Sűrített levegővel visszafelé ki kell fújni, és tök jó lesz. Asszem 8k-s szervíznél van gyertyacsere. 1-2ezer forint. Meg láncot kell állítani. Ennyi :)
Elf-et a Corrado-ban próbáltam anno, nem szerette, de motorban lehet hogy teljesen más. Párszáz kilóméter után koromfekete volt az olaj. Bár, a digitális gázpedálkezelés is segíthetett ebben az olajnak.
üdv mindenkinek ti tiltottátok ki innen Mr2üteműt mert ha igen valaki nekem is elregélhetné hogy csináltátok mert ezt mi is szeretnénk elvégezni de ezt csak úgy hallottam ha valaki tudna ebben segíteni nagyon meg köszönném. Köszi
SŰRGŐS TESÓK SEGÍTSETEK
2: nem szedték még össze a síkosságmentesítő zúzalékot
3: nem tapad a gumi
4: szeretek biciklizni
5: exeqter@hello.hu
6: megyek aludni, csumesz :)
7: a 125ös cbr meg nagyon jó motor, nekem elhiheted.
Amúgy,, hogyhogy bicajjal? Miért nem motorral jössz?
Kérdésem mindig áll:
Láma jelzőt nekem szántad?
Mennyit dob a teljesítményen egy K&N levegőszűrő? Mit tapasztaltál miután te kicseréltetted?
Amikor én a Honda szalonban eldöntöttem hogy CBR-t veszek, akkor O szerepe volt annak a döntésemben hogy olcsó az üzemeltetési költsége (annak ellenére hogy egyáltalán nem engedhetek meg magamnak bármit).
Ami nekem számított, hogy HONDA, hogy (nekem) nagyon nagyon tetszik, hogy rendelkezik azzal a teljesítménnyel amire (akkor teljesen kezdőként) szükségem volt és hogy a 4T-nek köszönhetően nagyon szép hangja van. Ja és hogy az alacsony árnak köszönketően meg tudtam venni magamnak egy vadonatúj példányt belőle.
Nekem ezek voltak azok a szempontok ami miatt CBR tulaj lettem.
Ha nem rakatok bele új légszűrőt akkor bukom a garanciát. A gyári szűrő 8000, a K&N pedig 11000. Akkor már inkább K&N, az mosható és szinte örökéletű. Ráadásul teljesítmény szempontból is kedvező hatással van a motorra a sportkipuff mellett kis karbi állítás után.
Mi a baj a CBR fórummal? Nekem működik.
Egyébként mi ez az új név? Már foglalt volt a neved?
Volt 125ös cbr-em. Lehet, hogy nem erőgép, de 400km-et menj el egy tank (10liter) benzinből. Balatonalmádi--Gödöllő--Balatonalmádi. Köszi. 3000-enként egy lötyi olaj. Én 3 hónap alatt közel 11.000 km-t mentem vele, szóval tudom miről beszélek. Gumi nem kopik, gyerekjáték kezelni. Tényleg csak benya, meg olaj kell bele, más nem.
Nem kell dugózni, nem kell 2T olajozni, csak motorozni. Kösziszia.
Üdv mindenkinek
Mivel CBR fórum mostan nem megy:
Nem kell venned légszűrőt. Sűrített levegővel visszafelé ki kell fújni, és tök jó lesz. Asszem 8k-s szervíznél van gyertyacsere. 1-2ezer forint. Meg láncot kell állítani. Ennyi :)
Blade voltam
üdv mindenkinek ti tiltottátok ki innen Mr2üteműt mert ha igen valaki nekem is elregélhetné hogy csináltátok mert ezt mi is szeretnénk elvégezni de ezt csak úgy hallottam ha valaki tudna ebben segíteni nagyon meg köszönném. Köszi
SŰRGŐS TESÓK SEGÍTSETEK
ÜDV KAWASAKI ZXR 250 TOPPIC